تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کتاب های درسی یازدهم ریاضی از طریق سامانه ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtextbook.com و یا irtextbook.ir امکان پذیر بوده و به دو روش ثبت نام فردی و گروهی انجام می شود . دانش آموزانی که در زمان ثبت سفارش موفق به سفارش کتاب های درسی خود نمی شوند ، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام ، سفارش کتاب درسی یازدهم ریاضی را انجام دهند .


دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی با مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب درسی که چند سالی است راه اندازی شده ، می توانند سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند . این سامانه به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت سفارش کتاب درسی و نظارت بر عملکرد بهتر توزیع این کتاب ها ایجاد شده است . دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از این طریق به راحتی و با نظم و دقت مناسب ، کتاب های درسی خود را انتخاب و سفارش دهند .
دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی نیز همچون سایر پایه های دیگر می توانند از طریق این سامانه ، کتب درسی و تخصصی خود را ثبت و دریافت نمایند . به منظور آشنایی بهتر دانش آموزان یازدهم ریاضی با این سامانه و جزئیات ثبت سفارش کتاب و ثبت درست اطلاعات در آن ، در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و هزینه ثبت نام کتب درسی یازدهم رشته ریاضی 1400 – 1401 را بررسی می کنیم .

زمان ثبت نام کتاب درسی یازدهم رشته ریاضی 1400 - 1401
زمان بندی ثبت نام کتاب های درسی برای پایه های مختلف ، در تاریخ های متفاوتی در نظر گرفته می شود . در این صورت ازدحام و بی نظمی در مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب درسی ایجاد نشده و از مشکلات ناشی از آن نیز پیش گیری می شود .
دانش آموزان یازدهم متوسطه دوم در سال تحصیلی گذشته و در اوایل تیر ماه اقدام به سفارش کتاب های درسی خود کردند. ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از 6 تیر ماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه می یابد.

با توجه به این که ممکن است برخی از دانش آموزان به دلایل مختلفی نتوانند در زمان مقرر ، ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی را انجام دهند ، لذا جهت ایجاد امکان سفارش کتب درسی برای این دانش آموزان ، زمانی با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی تعیین می گردد .

همچنین در صورت وجود خطا و یا انتخاب اشتباه در ثبت سفارش کتاب درسی یازدهم ریاضی ، این امکان برای دانش آموزان یازدهمی فراهم است که بتوانند در زمان اصلاح سفارش به سامانه ثبت نام کتاب درسی ، مراجعه کرده و سفارش کتاب خود را اصلاح نمایند . لازم به ذکر است که زمان اصلاح سفارش کتب درسی برای تمامی پایه های تحصیلی یکسان در نظر گرفته می شود .

به منظور درک بهتر دانش آموزان کلاس یازدهم رشته ریاضی از این موضوع ، در جدول زیر تاریخ های تعیین شده برای ثبت سفارش کتاب درسی و زمان تمدید مهلت ثبت نام این پایه به طور دقیق عنوان شده است .

زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام یازدهم متوسطه دوم 1400 - 1401
ثبت نام
22 فروردین تا 22 خرداد ماه
تمدید مهلت ثبت نام
1 تا 5 تیر ماه


توجه داشته باشید که دانش آموزانی که از فرصت ثبت نام کتاب های درسی جامانده اند و یا قصد اصلاح سفارش خود را دارند می توانند در زمان بندی 12 تیر تا 31 شهریور ماه به سامانه ثبت نام کتاب مراجعه کرده و سفارشات خود را تکمیل نمایند.

سامانه ثبت کتاب درسی به مدت پنج روز از تاریخ اول تیر لغایت 5 تیر برای دانش‌آموزان میان پایه دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده‌اند، فعال خواهد شد.

مدیران و دانش آموزان مدارس برای اطلاع از زمان و مهلت در نظر گرفته شده برای تمام پایه های تحصیلی می توانند به مقاله زیر مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کتاب های درسی


نحوه سفارش کتاب درسی یازدهم رشته ریاضی 1400 - 1401
ثبت نام کتاب های درسی پایه یازدهم متوسطه دوم به دلیل وجود کتب تخصصی هر رشته علاوه بر کتاب های عمومی دیگر ، نیاز به دقت و توجه بیشتری نسبت به سایر مقاطع پایین تر از خود دارد . دانش آموزان در پایه تحصیلی یازدهم و در کل مقطع متوسطه دوم هدف انتخابی خود به عنوان رشته تحصیلیشان را پذیرفته و برای رسیدن به شرایط ایده آل در رشته انتخابی خود تلاش می کنند .
ثبت نام کتاب های درسی در پایه یازدهم رشته ریاضی، هم از طریق خود دانش آموز و به صورت فردی و هم از طریق مدرسه و به صورت گروهی در سامانه سفارش کتاب درسی امکان پذیر است . در هر دو صورت ، دانش آموز باید توسط مدیر مدرسه خود عضو سامانه سناد متوسطه دوم شده و کتاب های درسی ثبت شده را از مدرسه محل تحصیل خود تحویل بگیرد .
به این دلیل که کتاب های درسی در پایه یازدهم رشته ریاضی، تخصصی تر شده و تمامی مباحث و حتی نام آن ها برای دانش آموزان یازدهم ریاضی تازگی دارد ، لذا باید انتخاب و سفارش این کتب درسی نیز به درستی و با دقت بالا انجام پذیرد . از این رو در این قسمت نحوه ثبت نام کتاب درسی یازدهم رشته ریاضی 1400 - 1401 را به صورت راهنمای تصویری و به طور خلاصه عنوان می کنیم .


راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های درسی یازدهم ریاضی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


۱آدرس سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com را در مرورگر خود وارد نموده و روی لینک سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بخش ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان " کلیک کنید .


[تصویر:  1624091707_1611661885_1583906447_0%20(1).png]


۲پس از مشاهده تصویر زیر از قسمت پایین سمت چپ صفحه روی گزینه " ورود دانش آموزان " کلیک کنید.


[تصویر:  1611661926_1583906578_8.png]


۳با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پرتال دانش آموزی خود شوید .


[تصویر:  1611661956_1583906642_6.png]


۴سپس با انتخاب گزینه " فروش و توزیع مواد آموزشی " روی لینک " ورود به سامانه فروش " کلیک کنید .


[تصویر:  1611661984_1564038137_3.jpg]


۵در این قسمت اطلاعات پستی مدرسه مورد نظر خود را وارد کنید .


[تصویر:  1611662110_1583906708_5.jpg]


۶در این مرحله شماره تماس دانش آموز و یا والدین را وارد کنید .


[تصویر:  1611662148_1583906772_68.jpg]


۷در این قسمت متناسب با سال تحصیلی و رشته تحصیلی خود بسته مورد نظر را انتخاب می نمایید .


[تصویر:  1611662173_1583906842_09.jpg]


۸در این بخش اطلاعات کتاب درسی سفارشی شما نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات باید گزینه ثبت و ادامه را انتخاب کنید .


[تصویر:  1611662212_1583906900_o.jpg]


۹در این قسمت میزان هزینه کتاب های درسی شما نمایش داده می شود که در صورت تمایل باید گزینه پرداخت را انتخاب نمایید تا وارد درگاه اینترنتی پرداخت هزینه شوید .


[تصویر:  1611662234_1583906956_t.jpg]



دانش آموزان و والدین آن ها جهت اطلاع از جزئیات مربوط به مدارک ثبت نام کتاب های درسی می توانند به مقاله ارائه شده در این بخش مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی


[تصویر:  madares2.gif]


هزینه ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی 1400 - 1401
کتاب های درسی در پایه یازدهم ریاضی نسبت به پایه های قبل از خود به تعداد بیشتری افزایش پیدا کرده و مباحث آموزشی تخصصی تری نیز به آن ها افزوده می شود . اضافه شدن برخی کتاب های تخصصی و افزایش حجم بعضی از آن ها به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان یازدهم ریاضی با این رشته ، همه دلایلی هستند که باعث افزایش هزینه های کتاب های درسی یازدهم ریاضی نسبت به پایه های پایین تر می شوند .

اما این افزایش قیمت به نسبت بسیار ناچیزی اتفاق می افتد و در سال های مختلف نیز چندان افزایش نمی یابد . همچنین دانش آموزان کلاس یازدهمی باید درنظر داشته باشند که پس از ثبت سفارش در سامانه ثبت نام کتاب ، باید هزینه کتب درسی یازدهم را طبق مبلغ درج شده در پشت جلد آن ها و با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب که دارای رمز دوم هستند پرداخت نمایند .

برای درک بهتر این مسئله در جدول زیر به شرح قیمت های کتاب های درسی یازدهم ریاضی 1400 -1401 پرداخته ایم . علاوه بر این برای سهولت در دسترسی دانش آموزان به مباحث کتب درسی یازدهم ریاضی و آشنایی اولیه با آن ها ، امکان دانلود نسخه الکترونیکی این کتاب نیز برای یازدهمی های رشته ریاضی فراهم شده است .

کتاب های درسی یازدهم ریاضی متوسطه دوم
قیمت
فارسی 2 پایه یازدهم ریاضی
هزینه کل :
 88700 تومان
حسابان 1 پایه یازدهم ریاضی
فیزیک 2  پایه یازدهم ریاضی
عربی زبان قرآن 2 پایه یازدهم ریاضی
نگارش فارسی 2 پایه یازدهم ریاضی
هندسه 2 پایه یازدهم ریاضی
شیمی 2 پایه یازدهم ریاضی
زمین شناسی پایه یازدهم ریاضی
تاریخ معاصر پایه یازدهم ریاضی
زبان انگلیسی 2 پایه یازدهم ریاضی
آمار و احتمال پایه یازدهم ریاضی
آزمایشگاه علوم تجربی پایه یازدهم ریاضی
انسان و محیط زیست پایه یازدهم ریاضی
دین و زندگی 2 پایه یازدهم ریاضی


جهت اطلاع از شرایط و مراحل مربوط به سفارش کتاب های درسی می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام کتاب های درسی


[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]



جهت اطلاع از ثبت نام کتاب های درسی پایه های مختلف ، عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس کتاب های درسی پایه یازدهم رشته ریاضی متوسطه دوم با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .


سوالات متداول

1- ✔️ آیا تحویل کتاب های درسی یازدهم متوسطه 1400 - 1401 در محل خاصی انجام می شود ؟
✔️ همان طور که در مقاله بالا به آن اشاره شد ، تحویل کتاب های ثبت نام شده پایه یازدهم متوسطه دوم در مدرسه محل تحصیل دانش آموز خواهد بود .


2- ✔️ آیا امکان اصلاح و تغییر سفارشات کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی در صورت ثبت اشتباه آن ها وجود دارد ؟
✔️ بله با توجه به مطالب ذکر شده در مقاله امکان اصلاح پایه و ایجاد تغییر در سفارش کتاب های پایه یازدهم ریاضی در سامانه مربوطه وجود دارد .


3- ✔️ نحوه ثبت نام اینترنتی کتاب های کلاس یازدهم ریاضی به چه صورتی است ؟
✔️ جزئیات ثبت نام و سفارش کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی متوسطه دوم  ، با توضیحات و همچنین راهنمای تصویری ، در مقاله بالا عنوان شده است .
منبع : ثبت نام کتاب درسی یازدهم ریاضی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт