تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور sanjesh.org
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور ۱۴۰۰ که بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان بوده در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود. پس از بررسی اطلاعات داوطلبان و کد رشته های ثبت شده، نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور مجددا از طریق همان سامانه به اطلاع داوطلبان می رسد.


دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های غیر روزانه است که در رشته های مختلف فنی، مهندسی و انسانی به پذیرش دانشجو می پردازد. ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از دو طریق با کنکور و بدون کنکور کارشناسی ارشد امکان پذیر است. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بر اساس بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان بوده و نیازی به شرکت در آزمون ارشد نیست.
لینک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در سایت سازمان سنجش sanjesh.org فعال شده تا داوطلبان پس از مطالعه جزئیات، بتوانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ثبت نام نمایند. نتایج این فرایند نیز در همان سایت و در قسمت اعلام نتایج بدون کنکور ارشد منتشر می شود. برای راهنمایی بیشتر داوطلبان در ادامه به بررسی سایت ثبت نام و اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 می پردازیم .

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰
اولین نکته ای که برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1400 باید به آن توجه کرد، سایت ثبت نام ارشد بدون کنکور است. زیرا تمامی اطلاعات مربوط به شرایط و نحوه ثبت نام همراه با رشته های دارای ظرفیت از طریق دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور که بر روی آن سایت بارگذاری می شود به اطلاع داوطلبان می رسد.

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰ بر اساس بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان بوده و نیازی به ثبت نام در آزمونی را ندارند. اما این بدان معنا نیست که داوطلبان بدون نام نویسی می توانند در دانشگاه پیام نور حضور داشته باشند. بنابراین متقاضیان باید برای ارائه اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی شان به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی کنند.

لینک ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور 1400 به محض فعال شدن در اینجا قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور


پیش از تصویب پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۰، این دانشگاه برای داوطلبانی که از قبولی کنکور ارشد خود ناراضی بوده و یا در آزمون شرکت نکرده بودند پذیرشی را در نظر گرفته بود که داوطلبان می توانستند یک ترم تحصیلی ارشد را در دانشگاه پیام نور بگذرانند و پس از آن در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت کنند.

در این آزمون که به کنکور کارشناسی ارشد فراگیر نیز معروف است، داوطلبان باید یک ترم تحصیلی را سپری کرده و سپس با مطالعه منابع معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور در آزمون ارشد فراگیر شرکت کنند. برای آشنایی بیشتر با این فرآیند می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور


[تصویر:  arshad.gif]


سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰
اطلاعاتی که داوطلبان در زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکورتوسط سازمان سنجش بررسی شده و پس از مدتی نتایج آن منتشر می شود. متقاضیان برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی وارد میز کار خود شوند.

داوطلبان پس از مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۰ باید به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را به صورت حضوری طی کنند . تمامی فرآیند های مربوط به اعلام نتایج و مشاهده وضعیت قبولی داوطلب در سامانه سنجش آموزش کشور انجام می شود. سال گذشته نتایج ارشد بدون کنکور پیام نور در 16 دی ماه منتشر شد.

لینک اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

در صورتی که آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ مجددا برگزار شود و داوطلبان ارشد در آن ثبت نام نمایند می توانند نتایج پذیرش یا عدم پذیرش خود را از طریق مقاله زیر مطلع شده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا داوطلبان ارشد را در خصوص ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار آن ها قرار دهند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج ارشد فراگیر

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور در کدام سایت باید ثبت نام نمود ؟
✔️ ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش می باشد که آدرس آن در متن مقاله قرار دارد ؟


2- ✔️ سایت اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پیام نور چیست ؟
✔️ نتایج نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام نور که بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کرده بودند در سامانه سنجش اعلام می شود که لینک اعلام نتایج آن در متن مقاله نیز قرار دارد .


3- ✔️ شرایط ثبت نام در ارشد بدون کنکور پیام نور چیست ؟
✔️ تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنمای این دانشگاه که در متن مقاله توضیح داده شده است وجود دارد .
منبع : سایت ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور sanjesh.org