تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کنسرت‌های فرزاد فرزین بعد از تعطیلات در اروپا و آمریکا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دور تازه کنسرت های داخلی و خارجی فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت و رهبری ارکستر مهران خلیلی با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی آغاز می شود.

[تصویر:  17-3-25-123172414756.jpg]

[font=Nassim, tahoma] فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ که طی ماه های گذشته از فعال ترین و پرطرفدارترین خواننده ها در برگزاری کنسرت و اجراهای زنده بوده، با اعلام اینکه از روز ۱۴ فروردین زمان قرارداد همکاری اش با پیمان عیسی زاده به اتمام می رسد، از حضور علی ثابت آهنگساز، تنظیم کننده و رهبر ارکستر موسیقی پاپ به عنوان سرپرست ارکستر و نوازنده پیانو خبر داد.
[/font]

این خواننده قرار است تا چندی دیگر تور کنسرت های داخلی، اروپایی و آمریکای شمالی خود را با این ترکیب جدید آغاز کند که طی آن مهران خلیلی به عنوان رهبر ارکستر «شوک بند» و علی ثابت به عنوان مدیر برنامه و سرپرست گروه در برنامه های جدید حضور خواهند داشت. پیش از این حسام حسینی، زایا سلیمان و پیمان عیسی زاده وظیفه مدیریت اجراهای گروه «شوک» و مدیریت برنامه های فرزاد فرزین را بر عهده داشتند.
[font=Nassim, tahoma]علی ثابت از جمله هنرمندان موسیقی کشورمان است که طی سال های اخیر به عنوان رهبر ارکستر یا مدیر برنامه های خوانندگانی چون محسن یگانه، احسان خواجه امیری، رضا صادقی و تعدادی دیگر از هنرمندان همکاری داشته است.[/font]