تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir یا همان سامانه جامع اقدام ملی مسکن، عنوان سامانه ای است که از سوی وزارت راه و شهرسازی، جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن تاسیس و راه اندازی شده و آغاز مهلت ثبت نام وام اجاره خانه سال 1400 در این سایت، ار 26 خرداد ماه می باشد.


شیوع بیماری کرونا در کشورمان و تعطیلی بسیاری از مشاغل و یا کاهش سوددهی برخی دیگر از مشاغل در کنار تورم فزاینده، بسیاری از اقشار مردم را در پیدا کردن مسکن مناسب برای اجاره و پرداخت اجاره بها با مشکل مواجه ساخته است، به طوری که حتی برخی از خانواده ها، به ویژه در کلان شهرها امکان اجاره کردن مسکن مناسب را نداشته و مجبور به مهاجرت به مناطق حاشیه ای شده اند.
با توجه به این مشکلات، دولت جهت حمایت از این قشر از افراد جامعه وارد عمل شده و طرحی را به نام طرح جامع اقدام ملی مسکن تصویب و اجرا نموده که به موجب آن، با توجه به شهری که مستاجر در آن سکونت داشته از 25 تا 70 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت می گردد.
ثبت نام برای وام اجاره خانه، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir یا همان سامانه جامع اقدام ملی مسکن انجام می گیرد. متقاضیان برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، لازم است دارای شرایطی باشند، از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار بوده، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت شده و تاریخ اجاره مربوط به نیمه نخست سال 1400 باشد.
در ادامه بخوانید : سامانه املاک و اسکان

سوالات متداول

1- آدرس سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن چیست؟
آدرس سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir بوده و در متن مقاله به معرفی کامل سامانه پرداخته شده است.

2- ثبت نام وام ودیعه مسکن به چه صورت می باشد؟
ثبت نام برای وام اجاره خانه از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir یا همان سامانه جامع اقدام ملی مسکن انجام می گیرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

3- شرایط ثبت نام وام اجاره خانه در ;سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir چیست؟
متاهل یا سرپرست خانواده بودن و اجاره نامه رسمی یا ثبت شده در سامانه معاملات و املاک کشور از شرایط ثبت نام وام اجاره خانه در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir
با مسکن ایوان مدائن  در کمترین زمان ممکن موفقیت را به دست آورید

خرید ویلا در کردانکرج