تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود اپلیکیشن ذینفعان بازار سرمایه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درگاه بزرگ یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه یا همان سامانه DDN جهت ارائه خدمات الکترونیکی بازار بورس اوراق بهادار طراحی و ارائه شده است که کاربران می توانند اپلیکیشن آن را که در نسخه های اندروید و IOS هست را دانلود و بر رو موبایل خود نصب کنند. با استفاده از این برنامه کاربران می توانند از امکانات آن به صورت غیر حضوری بهره مند شوند.


سامانه DDN یا همان درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار برای ارائه خدمات غیر حضوری به تمامی فعالین بازارسرمایه طراحی و ارائه شده است. ذینفعان بازار سرمایه جهت بهره گیری از خدمات اکترونیکی این درگاه می توانند با استفاده از اینترنت به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.
درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه جهت رفع نیاز های سرمایه گذاران در بازار بورس امکانات این سازمان را بدون مراجعه حضوری از طریق اپلیکیشن برای نسخه های اندروید و IOS و همچنین تحت وب ارائه کرده و کاربران می توانند از خدمات این درگاه بدون اتلاف وقت وهیچ هزینه ای بهره مند شوند.
در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه دانلود اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN، نحوه نصب آن برای نسخه های اندروید و IOS و همچنین امکانات این اپلیکیشن پرداخته شده است.


دانلود اپلیکیشن اندروید درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN
فعالان بازار سرمایه برای دانلود مستقیم برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN برای اندروید و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.

برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه  DDN
[list]
[*]نویسنده: سایت دینا
[*]حجم: 8.7 مگابایت
[*]منبع: ddn.csdiran.ir
[/list]دانلود فایل

افراد برای دانلود و نصب برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایهDDN جهت استفاده از خدمات آن نیز می توانند از سایت اصلی این درگاه به آدرس ddn.csdiran.ir اقدام نمایند.

حتما بخوانید: ذینفعان بازار سرمایه

دانلود اپلیکیشن IOS درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN 

کاربران سامانه DDN برای دانلود مستقیم برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای IOS و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی موبایل آیفون خود نصب نمایند.

برای دانلود مستقیم برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای IOS کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: سامانه سمات

نحوه نصب اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN
کاربران اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN پس از دانلود و نصب این نرم افزار بر روی موبایل خود می توانند با ورود به این برنامه از خدمات غیر حضوری سامانه DDN برخوردار شوند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران آورده شده است.
پس از نصب نرم افزار درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN، صفحه ذیل برای کاربران سامانه DDN به نمایش در می آید.

[تصویر:  1623657577_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%872.jpg]

کاربران در این صفحه می توانند ابتدا با انتخاب گزینه ثبت نام در سامانه و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام عضو درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه شوند.

[تصویر:  1623657621_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%874.jpg]



کاربران در صورت فراموشی کلمه عبور خود نیز می توانند با استفاده از گزینه فراموشی رمز عبور و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز کلمه عبور خود را برای ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه بازیابی کنند.

[تصویر:  1623657680_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%873.jpg]

در نهایت با انتخاب گزینه ورود به سامانه و وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود که هنگام ثبت نام تعیین نموده اند می توانند وارد این درگاه شده و از خدمات آن به صورت آنلاین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن سمات

امکانات برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN
تمامی کاربران پس از ثبت نام در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و ورود به این اپلیکیشن به صورت آنلاین می توانند از امکانات این نرم افزار استفاده نمایند. در ادامه به برخی از امکانات بخش های این اپلیکیشن پر کاربرد پرداخته شده است.
در قسمت دارا فعالین بازار سرمایه می توانند سبد دارایی خود را در این برنامه با جزئیات کامل مشاهده نمایند.

[تصویر:  1623657734_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%877.jpg]

در قسمت بازار کاربران می توانند وضعیت کلی بازار بورس را با جزئیات ملاحظه نمایند.

[تصویر:  1623657791_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%875.jpg]

کاربران در قسمت مجامع الکترونیکی از وضعیت مجامع برگزار شده و اطلاعیه های آن می توانند مطلع شوند.

[تصویر:  1623657853_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%878.jpg]

در قسمت سهام عدالت نیز کاربرانی که مشمول دریافت این سهام هستند می توانند سبد دارایی خود را بررسی کنند.

[تصویر:  1623657872_%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A...D9%876.jpg]

کاربران از این رو می توانند به راحتی از خدمات سامانه بزرگ DDN و یا همان درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه استفاده نمایند.

در ادامه بخوانید: سجام sejam.ir

سوالات متداول

1- ✔️اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN برای گوشی های آیفون هم طراحی شده است؟
✔️بله، اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای نسخه IOS هم طراحی و ارائه شده است که نحوه دانلود آن نیز در متن مقاله آورده شده است. 

2- ✔️امکان مشاهده ارزش سبد دارایی در اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN وجود دارد؟
✔️بله، امکان مشاهده وضعیت سبد دارایی در برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه وجود دارد که در متن مقاله نیز بیان شده است.

3- ✔️امکان ثبت نام در درگاه ذینفعان بازار سرمایه در اپلیکیشن درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه DDN وجود دارد؟
✔️بله، امکان ثبت نام در درگاه ذینفعان بازار سرمایه در برنامه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه وجود دارد که در متن مقاله ذکر شده است.
منبع : دانلود اپلیکیشن ذینفعان بازار سرمایه