تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر ساله مدتی پس از برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه ، نتایج این مرحله از پذیرش از سوی پایگاه الکترونیکی آزمون بانک رفاه اعلام می شود . طبق اطلاعیه منتشر شده در هر سال از سوی سامانه برگزاری این آزمون ، این طور به نظر می آید که نتایج آزمون کتبی استخدام بانک رفاه یک هفته بعد از زمان برگزاری امتحان اعلام می شود.


داوطلبان علاقه مند به فعالیت و اشتغال در بانک ها می توانند با شرکت در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران سال ۱۴۰۰ شانس خود را برای ورود به این حیطه کاری امتحان کنند . متقاضیان استخدام شدن در بانک رفاه باید پس از ثبت نام در این آزمون برای شرکت در جلسه امتحان کتبی آماده شده و پس از موفقیت در این مرحله وارد سایر مراحل گزینش شوند.
مدتی پس از برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه سال ۱۴۰۰ نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان در این مرحله از گزینش از سوی سامانه نام نویسی و برگزاری این آزمون اعلام می شود و داوطلبان پذیرفته شده بنا به اطلاعیه های منتشر شده باید برای سایر مراحل گزینش آماده شوند .
لذا در ادامه این مقاله به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان استخدام سال جاری ، جزئیات زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه 1400 و همچنین نحوه مشاهده نتایج را به همراه لینک سامانه و راهنمای تصویری مشاهده جواب امتحان ارائه داده ایم . 

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه باید پس از ثبت نام در این آزمون تمامی مراحل تعریف شده برای گزینش داوطلبان را با موفقیت طی کنند تا بتوانند در واحد انتخابی استخدامی شوند. اولین مرحله گزینش داوطلبان استخدام سال ۱۴۰۰ آزمون کتبی است که پذیرفته شدگان این مرحله می توانند وارد مراحل بعدی استخدام شوند .

شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک رفاه سال ۱۴۰۰ باید مدتی پس از شرکت در این آزمون نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود را دریافت کرده و برای سایر مراحل گزینش اقدام کنند . طبق اطلاعیه ای که هر ساله از سوی بانک رفاه کارگران منتشر می شود، پیش بینی می شود تاریخ اعلام جواب امتحان یک هفته بعد از اتمام مراحله برگزاری آزمون می باشد.


 به محض اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ۱۴۰۰ مقاله بروز رسانی خواهد شد.


داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج و مراحل گزینش آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا شوند . هم چنین داوطلبانی که در این مرحله موفق به پذیرش نشده اند می توانند با شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شانس خود برای استخدام شدن امتحان کنند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰
نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه سال ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آزمون استخدامی این بانک اعلام می شود. داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک رفاه در جلسه امتحان حضور داشته اند، موظف هستند در مهلت تعیین شده پس از ورود به سایت آزمون بانک رفاه به نشانی rb24.iran-azmoon.ir با وارد کردن اطلاعات خود از نتایج این مرحله مطلع شوند.

مراحل مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه 1400 :

1 - ورود به سایت آزمون بانک رفاه به نشانی rb24.iran-azmoon.ir
2 - انتخاب گزینه " برای مشاهده نتیجه آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید "
3 - وارد کردن " کدرهگیری " و " کد ملی "
4 - ورود به سامانه و مشاهده نتایج

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه 1400 :

1 - جست و جوی عبارت " rb24.iran-azmoon.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

[تصویر:  1601295123_0.jpg]

2 -  انتخاب گزینه " برای مشاهده نتیجه آزمون کتبی اینجا را کلیک کنید " از منوی سمت راست

[تصویر:  1601295151_00.jpg]

3 - وارد کردن کد ملی و کد رهگیری ثبت نام برای مشاهده نتیجه

[تصویر:  1601295187_000.png]

لازم به ذکر است تصاویر مندرج در این مقاله مربوط به اعلام نتایج امتحان استخدامی سال گذشته می باشد. با عضویت در کانال تلگرام استخدامی و یا صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا می توانید از اخبار روز آزمون ها مطلع شوید.

هم چنین داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته نشده و علاقه مند به استخدام در ارگان های خصوصی هستند ، می توانند با نام نویسی در آزمون استخدامی بخش خصوصی شانس خود را برای استخدام شدن در این شرکت ها امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


نتایج مصاحبه آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰
همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، آزمون های استخدامی اغلب بانک ها شامل امتحان کتبی، شفاهی و مصاحبه های علمی عقیدتی می باشد. بانک رفاه کارگران نیز از این قضیه مستثنی نیست و مصاحبه ای تحت عنوان بررسی اطلاعات و سطح دانش داوطلب متقاضی برگزار می کند. پیش بینی می شود نتایج مصاحبه شفاهی آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران مانند سایر بانک ها در مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون شفاهی به سمع متقاضیان برسد. 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ سوالی در خصوص مشاهده جواب این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . هم چنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مرتبط با آزمون استخدامی بانک رفاه مطلع شوید.

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک سینا

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ نتایج آزمون بانک رفاه مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


2- ✔️ نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ به چه صورتی اعلام می شود ؟
✔️ نتایج این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل ثبت نام و لینک ورود به سامانه در این مقاله نیز ارائه شده است .


3- ✔️ برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۰ به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه به کد رهگیری و کد ملی خود نیاز دارند .
منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران