تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری معمولا سه روز پیش از زمان برگزاری این آزمون منتشر شده تا داوطلبان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی در جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰ حضور پیدا کنند. دوره گذشته مهلت دریافت کارت ورود به جلسه سر دفتری در اواسط تیر ماه بود.


آزمون سردفتری که هر چند سال یکبار برگزار می‌ شود، یکی از ازمون‌ های بسیار مهم کشوری است که با توجه به افزایش میزان نیاز کشور به نیروهای فعال در دفاتر اسناد رسمی، اهمیت این آزمون نیز رو به افزایش است. تاکنون این آزمون در زمان دقیقی برگزار نشده و تاریخ برگزاری و زمان دریافت کارت سردفتری در هر سال متفاوت از سال دیگر بوده است.
داوطلبان آزمون سردفتری 1400 پیش از حضور در جلسه می بایست کارت ورود به جلسه سردفتری را تهیه و با سایر مدارک شناسایی خود در روز آزمون به همراه داشته باشند، در غیر این صورت از حضور آن ها در جلسه جلوگیری به عمل می آید. از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰ بپردازیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰
شاید به عنوان یکی از داوطلبان شرکت در آزمون سردفتری، مطلع باشید که این آزمون از جمله چالش‌ های بسیار حساس و مهم برای افرادی است که دانش حقوقی داشته و یا سابقه کار به عنوان دفتریار را دارند. زمان برگزاری آزمون سردفتری در چند سال گذشته متغیر بوده و در تاریخ‌ ها و فواصل زمانی مختلف برگزار شده است.

با توجه به تاریخ قبلی برگزاری آزمون سردفتری که در اواسط تیر ماه سال 97 بود، می‌ توان گفت احتمالا آزمون بعدی نیز در چنین بازه زمانی برگزار خواهد شد و داوطلبان پیش از زمان برگزاری لازم است جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰ اقدام کنند.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری از جمله اقدامات بسیار مهم برای هر یک از داوطلبان است. این کارت مجوزی برای حضور داوطلبان در جلسه امتحان بوده و مهلت دریافت آن چند روز قبل از تاریخ برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است. داوطلبان پس از اعلام زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون سر دفتری، لازم است چند روز قبل از شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون سردفتری


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰
همانطور که گفته شد تمامی داوطلبان لازم است اخبار مرتبط با زمان برگزاری آزمون سردفتری آینده و مهلت اخذ کارت ورود به جلسه این آزمون را دنبال کرده تا بتوانند در سریع‌ ترین زمان جهت دریافت کارت اقدام کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری، چند روز پیش از تاریخ برگزاری این آزمون امکان پذیر است.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰، لازم است به سامانه اصلی برگزار کننده این آزمون یعنی سایت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند. داوطلبان با مراجعه به این سامانه و طی کردن مراحل لازم، باید کارت ورود به جلسه آزمون را به شکل چاپ شده دریافت کنند.

مراحل دریافت این کارت آزمون سردفتری ۱۴۰۰

ابتدا لازم است که برای دریافت کارت به سامانه آنلاین مجری آزمون وارد شوید. با ورود به این سامانه، لازم است که  گزینه آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد رسمی و املاک کشور را انتخاب کرده تا به مرحله بعدی دریافت کارت ورود پیدا کنید.

در گام بعد باید گزینه ورود به پروفایل انتخاب شوید.

با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری که در زمان ثبت نام آزمون سردفتری خود دریافت کرده‌اید، وارد پروفایل خود در این سایت شوید. در صورتی که کد رهگیری را ندارید یا ان را گم کرده‌اید، می‌ توانید با انتخاب گزینه بازیابی کد رهگیری دوباره به آن دسترسی پیدا کنید.

با ورود به پروفایل کاربری خود، امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای شما فراهم می‌ شود.

به محض ارائه تصاویر مربوط راهنما و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری 1400، تمامی نکات مربوط به دریافت این کارت به همراه راهنمای تصویری دریافت کارت در متن مقاله قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۰
گاهی امکان دارد که اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری در هنگام دریافت آن، صحیح نباشد. بنابراین داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری و مشاهده اشتباهات و نواقص روی کارت، لازم است جهت اصلاح این نواقص و مشکلات اقدام کنند.

هر یک از داوطلبان برای اصلاح موارد غلط درج شده روی کارت، باید به سایت اصلی که در آن ثبت نام خود را انجام داده‌ اند، یعنی سامانه آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس ssaa.ir مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود و قسمت درج اطلاعات مهم برای ثبت نام، هر گونه نقص اطلاعاتی در این قسمت را برطرف کنند و جزئیات صحیح و دقیق را وارد کنند.

معمولا مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری یه مهلت سه الی چهار روزه بوده که دقیقا پیش از برگزاری آزمون آغاز می شود. لذا دریافت کارت ورود به جلسه در این محدوده زمانی ضروری می باشد.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا داوطلبانی را که قصد دریافت کارت ورود به جلسه ازمون سر دفتری را دارند، راهنمایی کرده و نحوه دریافت را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا توضیح دهند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مرتبط با این حوزه مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری چه تاریخی است ؟
✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری حدودا سه روز قبل از برگزاری این آزمون بوده که در متن مقاله تاریخ دقیق آن ذکر شده است.


2- ✔️ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری چگونه است ؟
✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری می بایست به سامانه این آزمون مراجعه کرده و سپس مطابق راهنمای متن مقاله به دریافت کارت خود بپردازید.


3- ✔️ چه مدارکی برای حضور در جلسه آزمون سردفتری نیاز است ؟
✔️ مطابق متن مقاله، از جمله مدارک مورد نیاز برای حضور در آزمون سردفتری، کارت ورود به جلسه و کارت ملی می باشد.
منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری