تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کلاب هاوس چیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کلاب هاوس چیست
برنامه کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی چت صوتی به‌شمار می‌رود که برای عضویت در آن نیازمند یک دعوت‌نامه از طرف کاربری که پیش‌از شما در کلاب هاوس ثبت‌ نام کرده است هستید. کلاب هاوس در آوریل ۲۰۲۰ توسط پل دیویسون و روهان ست از شرکت Alpha Exploration بنیان‌گذاری شد و در دسامبر ۲۰۲۰ تعداد کاربران آن چیزی حدود ۶۰۰ هزار کاربر گزارش شده؛ اما بنابر آخرین آمار منتشر شده، کلاب‌هاوس حالا بیشتر از ۱۰ میلیون کاربر هفتگی دارد. 
یکی از دلایل محبوبیت ناگهانی کلاب هاوس، حضور افراد تأثیرگذاری نظیر ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، دریک و کوین هارت است که هم‌گام با حضورشان در روم‌های کلاب هاوس، سیلی از طرفدارانشان را به‌سوی این شبکه‌ی اجتماعی صوت‌محور هدایت کردند.
نصب کلاب هاوس
نخستین گامی که هر کاربر برای استفاده از هر شبکه‌ی اجتماعی برمی‌دارد، ثبت‌ نام در آن است. برخلاف سایر سرویس‌های کنونی، پیش‌نیازهای ثبت‌ نام در برنامه کلاب هاوس تنها به یک شماره تلفن و تنظیم نام کاربری محدود نمی‌شود؛ برای فعالیت در این سرویس از جانب یکی از کاربران کنونی کلاب هاوس دعوت‌نامه داشته باشید.
اپلیکیشن رسمی کلاب هاوس هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و iOS‌ در دسترس قرار دارد؛ در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ بالاخره نسخه‌ی رسمی کلاب هاوس به‌صورت بتا در فروشگاه اپلیکیشن پلی استور برای کاربران اندروید منتشر شد.
آموزش ثبت نام و دریافت دعوت نامه در کلاب هاوس
شما می‌توانید پیش‌از‌آنکه از دوستی دعوت‌نامه بگیرید، با وارد کردن شماره همراه خود مراحل اولیه‌ی ثبت‌ نام در کلاب هاوس را انجام دهید که طی آن، نام کاربری مورد نظرتان را تا زمانی‌ که کسی شما را دعوت می‌کند، رزرو کنید. طی کردن مراحل اولیه‌ی ثبت‌ نام را به هر کاربری توصیه می‌کنیم؛ چراکه همراه‌ با اتمام این فرایند، برای کسانی که شما را به‌عنوان مخاطب ذخیره دارند، اعلانی شامل انتظار شما برای دعوت به کلاب هاوس ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل ارسال دعوت‌نامه را برعهده بگیرند.
دعوت کردن کسی به کلاب هاوس به‌هیچ‌وجه پیچیده نیست. به‌صورت پیش‌فرض هرکسی که فعالیتش در کلاب هاوس را شروع می‌کند، سه دعوت‌نامه برای دعوت سه نفر از مخاطبانش از کلاب هاوس دریافت می‌کند که به‌مرور با دعوت افراد بیشتر، این تعداد افزایش می‌یابد. با انتخاب آیکون پاکت‌ نامه‌ای که در نوار اپلیکیشن قرار دارد، به لیست مخاطبان دسترسی می‌یابید و می‌توانید فرد دلخواه را به فعالیت در کلاب هاوس دعوت کنید.
دنبال کردن موضوعات مورد علاقه
پس از اتمام مراحل اولیه‌ی ثبت‌ نام و دریافت دعوت‌نامه، مرحله‌ی بعدی انتخاب عنوان‌های مورد علاقه‌ی شما برای کمک به الگوریتم کلاب‌‌هاوس برای پیشنهاد اتاق‌های مورد علاقه‌ی شما است.
هنگامی که انتخاب موضوعات به‌ اتمام رسید، کلاب هاوس از شما دسترسی به مخاطبانتان را درخواست می‌کند تا افزون‌ بر نمایش فهرستی از مخاطبان فعال شما در کلاب هاوس، همراه‌ با افراد تأثیرگذار در حوزه‌ها و موضوعات مورد علاقه‌تان، برای ارسال دعوت‌نامه نیز بتوانید مخاطبان دلخواهتان را انتخاب کنید.
پروفایلتان را تکمیل کنید
در کلاب هاوس نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، پروفایل از بخش‌های پراهمیت به‌شمار می‌رود که اگر قصد فعالیت جدی در کلاب هاوس را داشته باشید، این اهمیت دوچندان می‌شود.
به‌نظر می‌رسد که کلاب هاوس با رشد سایر شبکه‌های اجتماعی مشکلی ندارد؛ چرا که در همین بخش از شما می‌خواهد در صورت تمایل پروفایل توییتر و اینستاگرامتان را به پروفایل کلاب هاوس لینک کنید، در این حالت بخش قابل توجهی از پروفایل شما نظیر تصویر پروفایل و بیوگرافی به‌صورت خودکار تکمیل می‌شود.
[font=IRANSans, Tahoma]اگر قصد دارید خودتان تک‌تک بخش‌های پروفایلتان را به‌صورت دستی تکمیل کنید، می‌توانید از انتخاب تصویر پروفایل شروع کنید. توجه کنید که انتخاب تصویر پروفایلی که چهره‌ی شما را به‌شکل واضحی نمایش دهد، به افزایش میزان تأثیرگذاری روی سایر کاربران کلاب هاوس کمک شایانی می‌کند؛ چراکه بیشتر کاربران سعی دارند با افراد گوناگون ارتباط بگیرند و این ارتباط‌گیری می‌تواند تا حد زیادی به تصویر پروفایل کاربر مقابل بستگی داشته باشد.

بخش بیوگرافی برای کسانی‌که قصد فعالیت جدی در کلاب هاوس را دارند بسیار مهم است. اگر کسی در یک روم روی پروفایل کلیک کند، تنها بخشی از پروفایل شما شامل عکس پروفایل و سه خط ابتدایی بیوگرافی را می‌بیند و در صورت کشیدن صفحه به بالا می‌تواند پروفایل کامل شما، شامل متن کامل بیوگرافی و نام کاربری شما در سایر شبکه‌های اجتماعی را ببیند؛ این موضوع از اهمیت سه خط ابتدایی بیوگرافی شما در برنامه کلاب هاوس خبر می‌دهد که می‌تواند منجر به جذب یا دفع دیگران در نگاه اولیه به پروفایلتان شود.
مطالعه کامل مطلب در اینجا
[/font]