تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت کارنامه از سایت پادا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امکان دریافت کارنامه از سایت پادا برای همه دانش آموزهای پایه های مختلف تحصیلی فراهمه و اون ها می تونن در زمان مقرر وارد سایت pada.medu.ir شده و با وارد کردن اطلاعات لازم، کارنامه تحصیلی خودشون رو به صورت اینترنتی مشاهده و دریافت کنن .


آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir امکان ارائه خیلی از خدمات ارائه شده به دانش آموزان رو به صورت اینترنتی فراهم کرده . یعنی دانش آموزا با ورود به این سامانه و استفاده از خدمات ارائه شده اون دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارن و می تونن به صورت اینترنتی برای انجام فرایند های مد نظر خودشون اقدام کنن.
یکی از امکاناتی که آموزش و پرورش به صورت اینترنتی در اختیار دانش آموزا و اولیا اون ها قرار داده دریافت کارنامه از pada.medu.ir می باشد که در ادامه این مقاله در خصوص زمان و نحوه دیدن کارنامه از سایت پادا به طور کامل توضیح دادیم.

زمان دریافت کارنامه از سایت پادا
همون طور که گفته شد، یکی از خدمات ارائه شده سایت پادا به دانش آموزان ، امکان دریافت کارنامه به صورت اینترنتی می باشد و همه دانش آموزان پایه های مختلف می تونن بعد از تموم شدن امتحانات پایان ترم خودشون وارد سایت pada.medu.ir بشن کارنامه تحصیلیشون رو دریافت کنن.
طبق روال سال های گذشته کارنامه دانش آموزان یک تا دو هفته بعد از آخرین امتحان اون ها منتشر میشه، پس از اونجایی که زمان آخرین امتحان پایانی پایه ها و مدارس مختلف متفاوته، زمان مشخصی برای دریافت و دیدن کارنامه دانش آموزا از سایت پادا وجود نداره .
پس به طور کلی اون ها می تونن حدودا یک هفته بعد از آخرین امتحان خودشون و یا زمان مشخصی که مدرسه اعلام میکنه، وارد سایت پادا بشن تا کارنامه خودشون رو دریافت کنن.


کارنامه دانش آموزان معمولا یک هفته بعد از گذشت آخرین امتحان بر روی سایت پادا قرار میگیره.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پادا دانش آموزی می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: سامانه پادا


نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا
همون طور که گفته شد از این پس دانش آموزان و اولیا اونها برای دریافت کارنامه تحصیلیشون دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ندارن و می تونن با ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir اقدام به دریافت کارنامه به صورت آنلاین و اینترنتی کنن.
پس برای دریافت کارنامه از سایت پادا باید در ابتدا وارد سایت pada.medu.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده کارنامه امتحان های خودشون رو دریافت کنن. در ادامه نحوه دریافت کارنامه دانش آموزی از pada.medu.ir گفته شده .

نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا به طور خلاصه :

[list=1]
[*]ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir
[*]انتخاب گزینه مشاهده کارنامه
[*]وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور سایت پادا دانش آموزی
[*]مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزی
[/list]
راهنمای تصویری نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا :

ابتدا وارد سایت پادا به آدرس pada.medu.ir شده و سپس بر روی گزینه « مشاهده کارنامه » کلیک کنین.

[تصویر:  1622357596_11%20(1).png]

در ادامه نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنین و روی گزینه ورود کاربران کلیک کنین.

[تصویر:  1622357644_22%20(1).png]


برای ورود به سایت پادا دانش آموزی کلیک کنید.
با توجه به اینکه امکان دریافت کارنامه از سایت همگام هم وجود داره، خوندن مقاله زیر هم پیشنهاد میبشه .
بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه از سایت همگام

مشاوره دریافت کارنامه از سایت پادا
احیانا اگه اطلاعات لازم برای ورود به سامانه پادا دانش آموزی جهت دریافت کارنامه تحصیلیتون رو نداشتین هم می تونین اطلاعات رو مجدد از مدیر مدرسه بگیرین، اما اگه به هر دلیل موفق به دریافت کارنامه تحصیلی از سایت پادا نشدین می تونین برای دریافت کارنامه خودتون از سایت همگام و یا سیدا هم اقدام کنین .
یعنی کارنامه تحصیلی دانش آموزان علاوه بر سایت pada بر روی این دو سایت هم قرار می گیره و می تونین با ورود به یکی از این سایت ها اقدام به دریافت کارنامه کنین .
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارنامه از سایت پادا پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .
در ادامه بخوانید: سایت سیدا



سوالات متداول

1- ✔️ کارنامه تحصیلی دانش آموزا درسایت پادا چه زمانی منتشر میشه ؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این کارنامه معمولا یک هفته بعد از زمان آخرین امتحان منتشر میشه .

2- ✔️ برای دریافت کارنامه از سایت پادا چه اطلاعاتی نیازه ؟
✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به این سایت وارد کردن کد ملی دانش آموزه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ اگه موفق به دریافت کارنامه از سایت پادا نشیم باید چیکار کنیم ؟
✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده، می تونین کارنامه خودتون رو از سایت همگام و یا سیدا دریافت کنین .
منبع : دریافت کارنامه از سایت پادا