تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام مجدد دکتری ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می بایست در زمان تمدید مهلت ثبت نام، فرم اینترنتی را کامل نمایند و یا در غیر این صورت می توانند درخواست ثبت نام مجدد را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنند که در روش دوم امکان پذیرفته نشدن مدارک ثبت نامی وجود دارد.


آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ به منظور تحصیل در دانشگاه های سراسری یا آزاد را دارند می بایست ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای این آزمون اقدام نموده و پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه ثبت نام ، فرم اینترنتی را تکمیل نمایند.
سازمان سنجش معمولا مثل سال های گذشته دو بازه زمانی مختلف با عنوان های زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 و تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 1401 در اختیار داوطلبان قرار می دهد که می توانند در این مهلت فرم اینترنتی خود را ثبت کنند.
با این وجود هر سال تعدادی از داوطلبان از بازه های زمانی گفته شده جا می مانند و نمی توانند در این آزمون نام نویسی کنند . در نتیجه لینک ثبت نام از سایت سازمان سنجش برداشته خواهد شد و دیگر امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود نخواهد داشت که در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۱ ارائه شده است .

نحوه ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۱
با توجه به کم بودن فاصله زمانی ثبت نام آزمون دکتری و زمان برگزاری آن ، امکان تعیین مهلت مجدد برای جاماندگان از مرحله ثبت نام وجود ندارد از این رو داوطلبانی که در فرصت مقرر موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون نشده اند ، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش به این سازمان درخواست ثبت نام دهند که ممکن است با درخواست متقاضیان موافق شده و اطلاعات آن ها را برای ثبت نام بپذیرند .
هر داوطلب ابتدا باید در سایت سازمان سنجش عضو شود و سپس نسبت به ثبت درخواست اقدام نماید . اگر تا کنون در این سایت عضو نشده اید می توانید مقاله زیر را که حاوی راهنمای تصویری عضویت در سایت سازمان سنجش است را مطالعه نمائید .
حتما بخوانید: سامانه پاسخگویی سازمان سنجش

راهنمای تصویری ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۱

پس از اتمام مراحل عضویت در سامانه سازمان سنجش و تائید ایمیلی که در حین ثبت نام وارد کرده اید ، اکنون می توانید وارد پنل کاربری خود شوید که در ادامه راهنمای تصویری و توضیحات نحوه ارسال درخواست ارائه شده است.

۱ورود به سایت سازمان سنجش از طریق لینک sanjesh.org و انتخاب لینک ورود به سیستم پاسخگویی

[تصویر:  1608114311_1577186996_1.png]

۲انتخاب لینک "ورود به سیستم"

[تصویر:  1608114328_1577187105_2.2.png]

۳وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور و ورود به پنل کاربری

[تصویر:  1608114344_1577187173_3.3.png]

۴انتخاب قسمت ثبت درخواست جدید : بعد از ورود به این صفحه امکان ثبت درخواست از بین آزمون های موجود برای شما فراهم شده یعنی در ابتدا باید نام آزمون دکتری و سال را از لیست کشویی انتخاب نمائید .

[تصویر:  1608114388_jamandegan2.png]

۵ورود به صفحه زیر و انتخاب گزینه "عمومی"

[تصویر:  1608114410_jamandegan1.png]

۶حال به صفحه زیر هدایت خواهید شد که می توانید درخواست خود را انتخاب و ثبت نمائید . در صفحه بعد باید نوع مشکل خود را انتخاب نموده و سپس عنوانی برای متن درخواست خود بنویسید و در آخر به شرح درخواست پرداخته و پس از وارد کردن کد امنیتی روی دکمه تائید کلیک کنید.

[تصویر:  1608114438_1577260368_4.png]

۷انتخاب گزینه سریال ثبت نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری 1401
[تصویر:  1608111274_jamandegan6.png]

۸پس از ورود به درگاه بانکی می توانید هزینه این آزمون را پرداخت کنید .

[تصویر:  1608111291_jamandegan7.png]

کافی است در متن درخواست بنویسید که به دلیل وجود مشکلی از ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ باز مانده اید و درخواست فعال شدن لینک ثبت نام را دارید. مسئولان سازمان سنجش پس از گذشت یک یا چند روز کاری پاسخ درخواست شما را از طریق همین پرتال می دهند .
بیشتر بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش


مشاوره ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۱
در صورتی که جاماندگان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ حداکثر تا چند روز پس از اتمام زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش درخواست دهند احتمال اینکه امکان ثبت نامشان از طریق لینکی که سازمان سنجش در اختیارشان قرار می دهد بیشتر خواهد بود در غیر این صورت شماره فکس یا آدرسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا مدارک مورد نیاز ثبت نام را فکس یا پست نمایند.

اگر لینک برای این دسته از متقاضیان فعال شود می توانند کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 را همانند سایر داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایند ولی داوطلبان دسته دوم می بایست برای دریافت کارت به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنند.


[تصویر:  doktora.gif]


توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا ، از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری 1401 مطلع شوید و فرم اینترنتی ثبت نام را در همان روزهای اولیه تکمیل و ثبت نمایید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تمامی مراحل ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ را به صورت دقیق برای علاقه مندان انجام دهند .
در ادامه بخوانید: مهلت ثبت نام آزمون دکتری

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا امکان ثبت نام مجدد برای داوطلبان جا مانده از آزمون دکتری وجود دارد؟
✔️ بله. ممکن است جاماندگان ثبت نام آزمون دکتری بتوانند با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکترا را تکمیل کنند که جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ چند بار مهلت ثبت نام آزمون دکتری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟
✔️ برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری حداکثر 2 بار زمان ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد که جزئیات آن در متن مقاله ارائه شده است.


3- ✔️ داوطلبانی که از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در آزمون دکتری ثبت نام می کنند چگونه باید کارت ورود به جلسه دریافت کنند؟
✔️ این داوطلبان بسته به اینکه مدارک را ارسال کرده اند یا از طریق لینک ثبت نام کردند ، نوع دریافت کارت ورود به جلسه شان متفاوت است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .
منبع : ثبت نام مجدد دکتری ۱۴۰۱