تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انجام روکش کفپوش پلیمری اپوکسی و پلی یورتان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در نوع موزاییک پلی یوریا
ابتدا درجه حرارت محیط را 3 درجه سانتی گراد بالای صفر تنظیم می کنند. روکش ها می تواند در ضخامت های مختلف انجام شود. در انجام موزاییک پلی یوریا لازم نیست دو بخش باهم مخلوط شوند، زیرا هر کدام اجزا از مسیرهای جداگانه وارد مخازن حرارتی می شوند و در آنجا با هم ترکیب می شوند. پاشش با استفاده از دستگاه پاشش ایرلس صورت می گیرد. اگر می خواهید از نوک سوزنی شدن جلوگیری کنید می توانید یک لایه بسیار نازک از پلی یوریا بر روی سطح بریزید. زمانی ضخامت مناسب روکش پلی یوریا برای کار فراهم می شود که بر روی یک سطح سرعت و فشار دستگاه پاشش تست شود بعد روی کار اصلی پیاده شود. خطوط تیره بین پاشش جدید و قدیمی با ایجاد یک لایه کاور روی آن و انجام پاشش بر روی لایه جدید و برداشت کاور نهایی می شود.

در نوع کفپوش پلی یورتان
ابتدا تنظیم درجه حرارت مد نظر است که نباید از 4 درجه سانتی ‌گراد کمتر باشد. این کفپوش از دو بخش تشکیل می شود که ابتدا بخش اول کاملا مخلوط می شود و بعد بخش دوم مخلوط شده سپس مخلوط یکسان و یک رنگی حاصل می شود. برای انجام پوشش از کاردک دندانه دار بهتر است کمک گرفته شود. غلظت پوشش پلی یورتان بسیار قابل توجه است زیرا اگر رقیق شود سطح آن را حباب ‌های ریز فرا می گیرد

در نوع کفپوش اپوکسی
پیمایش مراحل کار با کفپوش بتنی سمنت پلاست یکسان است با تفاوت حذف مرحله کاردک دندانه دار صورت می گیرد.

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد برای انجام خط کشی لازم است حداقل 24 ساعت از اجرای پلی یورتان و اپوکسی و برای خط کشی کفپوش پلی یوریا 6 الی 12 ساعت از انجام عملیات اجرا بگذرد سپس خط کشی های لازم انجام شود.

ترمیم کردن
نصب انواع کفپوش روش و نکات ریزی داره که فقط افراد ماهر و آموزش دیده به درستی رعایتش می کنند.
معمولا متخصصین نصب پارکت و لمینت کار نصب قرنیز رو هم انجام میدن. اگه با کسی روبرو شدید که برای نصب کفپوش ها و خدمات مرتبط قیمت خیلی کمی درخواست کرد، ممکنه اصلا اینکاره نباشه و چون فقط یه مقدار کار فنی بلد هستن دست به انجام هر کاری میزنند. قیمت نصب کفپوش به ازای هر متر مربع بدون نیاز به زیرسازی حدود 20 هزار توان هست و برای هر متر قرنیز بسته به جنس آن بین 5 تا 9 هزار تومان اجرت گرفته می شود.
اپوکسی پلی استر شامل پوشش های پودری است که یک گزینه عادی برای استفاده در پوشش فلز سفید مانند یخچال ها است.
https://www.armelat.com/epoxy
کفپوش اپوکسی در طراحی انواع (طرح ها و رنگ ها) را نیز دارد
https://www.armelat.com/epoxy-industrial-flooring/