تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راه های جذب زنان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برخی از افراد بر این باور هستند که زن ها عاشق مرد جذاب ، خوش قیافه و پولدار خواهند شد ، اما آیا این باور درستی است یا خیر ؟ در واقع می توان گفت زن ها یا حتی انسان ها هیچکدام شبیه به هم نبوده و حتی مثل هم نیز فکر نمی کنند .
نمی توان گفت این باور به قطعیت درست و یا غلط بوده ؛ زیرا هر فردی طرز فکر خود را داشته و شیفته مردان مختلف خواهد شد . آیا تا به حال فکر کرده اید کدام دسته از مردان برای زن ها جذابیت دارد ؟ آیا رفتار و اخلاق برای جذب زن ها اهمیتی ندارد ؟ آیا این عبارت " زن ها آهن پرستن " حقیقت دارد ؟
لازم است بدانید که زمانی که صحبت از جذب کردن زن ها می شود ، تنها ظاهر مهم نیست بلکه رفتار و اخلاق نیز به اندازه ظاهر در جذب زن ها اهمیت دارد . در نتیجه برخی از رفتارها وجود دارد که برای جذب کردن تمام خانم ها موثر است .
رفتارهایی که زن ها و یا دختر ها دوست دارند تنها مختص به قرار اول نیست بلکه سعی کنید این رفتارها را بیشتر انجام داده و طرف مقابل را شیفته خود کنید . 

زن ها از مرد ها چه انتظاراتی دارند ؟
اغلب مردها سعی دارند تنها قدرت و مردانگی خود را اثبات کنند ، اما این رفتار صحیح نیست . شاید یک زن شیفته قدرت یک مرد شود اما تمام زن ها می خواهند که مرد مورد علاقه شان آن ها را دوست داشته و کنار هم وقت بگذرانند .
یک زن از مرد مورد علاقه خود انتظار احترام ، مسئولیت پذیری ، صداقت ، وفاداری و غیره دارد که اگر این ویژگی ها در مرد وجود نداشته باشد ، زن دچار آسیب عاطفی شده و همچنین نسبت به رابطه و طرف مقابل سرد خواهد شد . 
زن ها شیفته مردانی خواهند شده که آن ها را درک کرده ، با مهربانی با آن ها صحبت می کنند و همچنین برای احساساتشان ارزش قائل هستند . ممکن است برخی از مردان گاهی مانند بچه ها رفتار کرده و یا بهانه گیر شوند ،.
در کل بچه گانه رفتار کردن مرد ها در برخی از مواقعی مشکلی نداشته اما آن ها باید همیشه مانند یک بزرگسال و یک آدم پخته رفتار کرده و به عبارتی هوش هیجانی برای تعامل و ارتباط مناسب با زنان را داشته باشند .
حتما بخوانید: راه کارهای تقویت هوش هیجانی

چطور می توان دختران و زنان را شیفته و جذب کرد ؟
همانطور که گفتیم هر دختری برای علاقه مند شدن به یک مرد معیار و ملاک های خاص خود را دارد ، اما از این میان برخی از ویژگی ها هستند که معیار مشترک تمام زن ها است که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد :

[list]
[*]ارتباط چشمی
[/list]امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از حد از فضای مجازی و اینترنت اغلب افراد بسیاری از وقت خود را با تلفن همراه خود می گذرانند . در نتیجه مردان و یا حتی خانم ها کمتر به طرف مقابل خود نگاه کرده و با او ارتباط برقرار می کنند .
نکته مهم است که تماس و یا ارتباط چشمی با زن ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود ، تماس چشمی از این جهت اهمیت دارد که آن ها حس می کنند که طرف مقابل برای آن ها ارزش قائل شده و به آن ها توجه می کنند .
ارتباط چشمی از طریق مردان راه کاری موثر برای توجه کردن ، درک کردن ، اهمیت دادن ، ارزش قائل شدن و به نوعی دیده شدن برای زن ها می باشد . بنابراین مردان باید کارهای متفرقه خود مانند استفاده از فضای مجازی را کم کرده و به طرف مقابل خود توجه کنید .
[تصویر:  1592044322_%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A...%DB%8C.jpg]
[list]
[*]بروز شایستگی و صلاحیت
[/list]
آیا تا به حال دیده اید که زن ها عاشق مردانی می شوند که توانایی انجام هیچ کاری را ندارند ؟ خیر اینطور نیست . زن ها شیفته مردی خواهند شد که به عبارتی " همه فن ؛ حریف " باشد ، مردی که نه تنها تحصیل کرده باشد بلکه مهارت های مختلفی نیز داشته باشد .
 یک زن ، شیفته مردی خواهد شد که مهارت بالایی در تصمیم گیری ، صحبت کردن ، عمل کردن ، حل مسئله و غیره داشته باشد . به طور مثال مردی که می تواند ماشین را تعمیر کرده ، مشکل کامپیوتر را حل کرده ، توانایی برقراری ارتباط با حیوانات را داشته و غیره توانایی جذب یک زن را نیز دارد .

[list]
[*]بروز احساسات و هیجانات
[/list]
متاسفانه برخی از مردها بر این باور هستند که مرد نباید احساسات و یا ضعف خود را بیان کند ، اما این باور غلط است . همه انسان ها چه زن ها و چه مردها دارای هیجان بوده و لزومی ندارد که این هیجانات و احساسات خود را مخفی کنند .
در واقع لازم است بدانید که بروز احساسات و یا هیجانات نه تنها در رابطه برای خانم ها بسیار ارزشمند بوده بلکه سبب جذب مردان نیز خواهند شد . این شیفتگی به این دلیل است که یک مرد هم قدرتمند بوده و هم آسیب پذیر است و زن می خواهد این هیجانات و رفتار ها را ببیند .
بیشتر بخوانید: راز خوشبختی در زندگی زناشویی

دیگر روش های جذب زن ها

[list]
[*]احترام به سرگرمی و اقات فراغت زن ها
[/list]برخی از مردان تنها اختیار و تصمیم گیری در روزهای ملاقات را به دست همسر خود می سپارند ، که این اصلا طرز فکر صحیحی نیست . اگر یک نفر در رابطه تنها تصمیم گیرنده باشد و دیگری از خود خلاقیتی نشان ندهد ، این رابطه پس از مدتی جذابیت خود را از دست خواهد داد .
زن ها علاقه دارند که طرف مقابل به سرگرمی ها و حتی قرار ملاقات های آن ها اهمیت داده و برای آنها برنامه ریزی کند . زن ها به دنبال مردانی هستند که که علاقه به مشارکت فعالیت های هیجانی داشته باشند و همچنین در انجام رویدادهای اجتماعی نیز پیش قدم شوند .

[list]
[*]راستگویی و صداقت
[/list]بی شک تمام افراد از دروغگویی بیزار بوده و می خواهند فرد مقابل با آن ها صادق باشد ، در واقع دروغگویی و عدم صداقت در رابطه می تواند مشکل ساز باشد . اما چطور می توان تشخیص داد فرد مقابل راستگو و یا دروغگو است ؟ ویژگی های افراد راستگو چیست ؟
می توان گفت مرد راستگو و صادق ؛ قابل اعتماد بوده و در زندگی ثبات خواهد داشت . برخی از افراد وجود دارند که در اولین جلسه ملاقات نیز دروغ گفته و این عادت دروغگویی را نیز تکرار خواهند کرد . در نتیجه می توان گفت فردی که به دروغگویی عادت کرده در راستگویی مشکل خواهد داشت .

[list]
[*]مردانگی و یا جوانمردی
[/list]شاید برخی از افراد بر این باور باشند که جوانمردی و یا مردانگی از مد افتاده و دیگر کسی به این ها توجه نخواهد کرد ؛ اما اینطور نیست . زن ذاتا ظریف بوده و در تمامی زندگی نیاز دارد به کسی تکیه کند ، در نتیجه از مردانگی نیز خوشش خواهد آمد .
در مقابل می توان گفت مردان به عنوان یک فرد محافظت کننده علاقه دارند که همیشه نقش یک حامی را ایفا کنند . به همین دلیل زن ها می خواهند احساس محافظت شدن داشته و به مردی جذب خواهند شد که از آن ها محافظت می کند .

[تصویر:  1592043841_%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D9%87%D...%D8%AA.jpg]کلام آخر
شاید عجیب به نظر برسد اما زن ها مانند یک ذره بین رفتارهای شما را زیر نظر گرفته و به آن ها توجه بسیاری خواهند کرد . در نتیجه نه تنها رفتار شما با خودشان بلکه با دیگران را نیز مورد بررسی قرار داده و با خود حلاجی می کنند ، در نتیجه این رفتار شما می باشد که احساسات یک زن را جریحه دار می کند .
در ادامه بخوانید: راه های جذب مردان


سوالات متداول

1- ✔️ آیا تمام زن ها برای انتخاب طرف مقابل یک معیار دارند ؟
✔️  در واقع می توان گفت برخی از معیار و ملاک ها هستند که تمامی زن ها را می تواند جذب کند اما به طور کلی هر فردی برای انتخاب طرف مقابل خود معیار مشخصی دارد که در متن مقاله بیشتر در مورد جزئیات توضیح داده شده است .


2- ✔️ معیار های مشترک جذب زنان چیست ؟
✔️ از جمله معیارهای مشترک جذب زنان می توان به صداقت ، ابتکار عمل ، توجه کردن و یا ارتباط چشمی و غیره اشاره کرد که در متن مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است .


3- ✔️ مردان برای جذب زن ها چطور می توانند جوانمردی خود را نشان دهند ؟
✔️ جوانمردی و یا همان مردانگی که زن ها جذب آن ها می باشند یعنی اینکه یک مرد در زندگی نقش محافظت کننده و یا تکیه گاه داشته باشد که در متن مقاله بیشتر به جزئیات پرداخته شده است .
منبع : راه های جذب زنان
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru