تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری سال 1400 شامل شرایط ، مدارک ، زمان ، نحوه ثبت نام آزمون سال جاری و لیست رشته های شغلی ارائه شده این دوره است که همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این آزمون از سوی سازمان سنجش و اموزش کشور منتشر می شود.


داوطلبان به منظور انجام مراحل ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان دادگستری می بایست از نحوه ثبت نام هر مرحله مطلع شده و با آگاهی کامل نسبت به شرایط و ضوابط و کسب اطمینان از رشته های شغلی در نزدیک ترین محل به استان محل سکونت خود فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند .
سازمان سنجش که وظیفه برگزاری این آزمون را بر عهده دارد دفترچه راهنمای ثبت نام را در سایت خود منتشر می کند . دفترچه راهنمای ثبت نام شامل بخش های مهمی از جمله شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون ، جداول رشته شغل های ارائه شده ، توضیح مراحل آزمون و وظایف پذیرفته شدگان و نحوه تکمیل فرم ثبت نام است .
در ادامه این مقاله جزئیات زمان انتشار و بخش های دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ را به همراه لینک مستقیم دانلود این دفترچه ارائه داده ایم .

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400
هر ساله همزمان با فعال شدن لینک نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ، لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود. با توجه به رویه آخرین دوره ثبت نام احتمالا دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 در محدوده مهر ماه منتشر می شود.

در ادامه به منظور آشنایی کلی داوطلبان با این آزمون لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال گذشته ارائه شده که به محض انتشار راهنمای جدید بروزرسانی خواهد شد.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری دوره قبل کلیک کنید .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ می توانند علاوه بر مطالعه دفترچه ثبت نام با بررسی مقاله زیر نیز از زمان و نحوه نام نویسی این آزمون مطلع شوند.
حتما بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری


جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400
داوطلبانی که دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 را دانلود می کنند باید تمامی بخش های این دفترچه را اعم از شرایط ، جزئیات ثبت نام و برگزاری ، نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و ... را مطالعه کنند. در ادامه به منظور تسهیل فرآیند مطالعه دفترچه این آزمون ، جزئیات بخش های مختلف این راهنما را ارائه داده ایم .

بخش اول : شرایط عمومی آزمون و داوطلبان

بخش دوم : امتیازات و سهمیه های قانونی

بخش سوم : مراحل ثبت نام آزمون

بخش چهارم : مراحل آزمون و آزمون شفاهی

بخش پنجم : تذکرات مهم

جدول رشته های شغلی

جدول رشته محل های کارشناسی ارائه شده

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات منابع آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ و آمادگی هر چه بیشتر برای آزمون می توانند مقاله زیر را نیز مطالعه کنند .
حتما بخوانید: [/url] [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/1688/منابع-آزمون-کارشناسان-رسمی-دادگستری.html]منابع آزمون کارشناسان رسمی دادگستری


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400
بدون شک یکی از مهم ترین بخش های دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان بخش شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1400 می باشد . در ادامه مهم ترین شرایط لازم برای پذیرش در آزمون مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم .

دارا بودن تابعیت ایران
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مندرج در قانون اساسی
عدم عناد با جمهوری اسلامی
عدم عضویت در گروه های مخالف با نظام کشور
دارا بودن حداقل 24 سال تا روز آزمون
عدم اعتیاد به مواد مخدر
عدم سابقه کیفری موثر
دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم تا روز آزمون
عدم محکومیت به انفصال از خدمات دولتی و یا شغل کارشناس رسمی
دارا بودن سلامت جسمانی با تایید پزشک معتمد کانون

متقاضیان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام این آزمون مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ سوالی در خصوص دانلود این دفترچه و یا جزئیات آن دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ دفترچه ثبت نام ازمون کارشناس رسمی دادگستری در کدام سایت منتشر می شود ؟
✔️ دفترچه ثبت نام این آزمون از سوی سایت سازمان سنجش منتشر می شود و بلافاصله لینک دانلود در این مقاله نیز فعال می شود .


3- ✔️ آیا دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی نیاز به پرداخت هزینه دارد ؟
✔️ خیر . داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایند و نیازی به پرداخت هزینه در سایت سنجش ندارد .
منبع : دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری