تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان دکتری که دانشگاه صنعتی سهند - تبریز یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰ دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .

سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه صنعتی سهند - تبریز را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه صنعتی سهند - تبریز شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .
بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه صنعتی سهند - تبریز اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .
از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰ به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰ شرح داده شده است .

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰
دانشگاه صنعتی سهند از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور، در رشته‌های علوم ریاضی، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی مواد و مهندسی شیمی از طریق آزمون نیمه متمرکز دانشجو می‌پذیرد.
لذا داوطلبانی که در آزمون دکتری سال جاری، کد رشته محل‌های این دانشگاه را انتخاب نموده و قصد شرکت در مصاحبه این دانشگاه را دارند به منظور آشنایی با فرآیند مصاحبه و اقدامات مورد نیاز به دقت اطلاعیه حاضر را مطالعه فرمایند.

نحوه برگزاری جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند

مصاحبه داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش کشور براساس زمانبندی ارائه شده مطابق جدول و به صورت مجازی و تصویری از طریق سامانه برگزاری جلسه مصاحبه الکترونیکی (LMS) انجام خواهد گرفت و عدم حضور داوطلب در مصاحبه شفاهی و مصاحبه تخصصی در تاریخ مندرج در این برنامه زمانی به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش در دانشگاه سهند میباشد.
– اطلاعات و دستورالعمل مربوط به اتصال به سامانه برگزاری جلسه مصاحبه الکترونیکی در فایل راهنمای ورود به سامانه الکترونیکی مصاحبه دکتری آورده شده است.
– امکانات لازم برای برگزاری جلسه مصاحبه شامل کامپیوتر (مجهز به دوربین-webcam) و اینترنت در روز مصاحبه میباشد و داوطلب لازم است قبل از روز مصاحبه از کارکرد صحیح تجهیزات مورد نیاز مصاحبه مجازی از قبیل رایانه، میکروفون، اینترنت و دوربین خود اطمینان حاصل نماید.
– اطلاعات مربوط به زمان‌بندی دقیق جلسه مصاحبه متعاقباً از طریق دانشکده‌ها اعلام و به نحو مقتضی به اطلاع داوطلبان محترم رسانده خواهد شد.

ارسال مدارک لازم برای دعوت شدگان به مصاحبه دکتری

– داوطلبان محترم کلیه دانشکده‌ها به غیر از دانشکده علوم پایه ضروری است مدارک لازم را به تفکیک رشته-گرایش خود به آدرس ایمیل های جدول شماره ۱ ارسال نمایند. ارسال مدارک داوطلبان رشته گرایشهای دانشکده علوم پایه از طریق سامانه LMS انجام خواهد گرفت و داوطلبان رشته گرایش های ریاضی و فیزیک برای اطلاع از جزئیات این موضوع به وبسایت دانشکده علوم پایه (http://fa.sci.sut.ac.ir) مراجعه فرمایند.
– در متن ایمیل ارسالی از طرف داوطلبان، بایستی نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل و نام رشته و کد رشته محل قید گردد.
– با توجه به ارسال مدارک داوطلبان به صورت الکترونیکی، اصل کلیه مدارک ارائه شده توسط داوطلب در جلسه مصاحبه (در صورت پذیرفته شدن) در هنگام ثبت نام از دانشجو اخذ خواهد شد و درصورت وجود هرگونه مغایرت، پذیرش دانشجوکان لم یکن تلقی خواهد گردید.
– کلیه مدارک داوطلبان باید به صورت دو فرمت pdf و یا jpg و با کیفیت مناسب قابل خواندن ارسال گردد.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰

۱- تکمیل و ارسال فرم شماره ۱- ا طلاعات تحصیلی در فرمت PDF (ارسال این بند اجباری است).
توجه: نوشتن شماره تماس و آدرس ایمیل داوطلب در فرم شماره ۱ ضروری است.
۲- تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه از تمام صفحات (ارسال این بند اجباری است).
۳- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی جهت مشخص‌سازی وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد (ارسال این بند اجباری است).
توجه: داوطلبان مرد شاغل به تحصیل در صورت نداشتن مدرک فوق، می‌توانند فرم مخصوص معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد را ارسال کنند (فرم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری سازمان سنجش سال ۱۴۰۰ صفحه ۱۷۵ وجود دارد که باید توسط دانشگاه محل تحصیل تکمیل گردیده و سپس توسط داوطلب ارسال گردد).
۴- تصویر دانشنامه یا گواهی موقت دوره کارشناسی که در آن معدل دوره قید شده باشد (ارسال این بند اجباری است).
توجه: داوطلبان مرد در صورت نداشتن مدرک فوق، می‌توانند تصویر نامه اعلام اتمام معافیت تحصیلی دوره کارشناسی به سازمان نظام وظیفه را ارسال کنند.
۵- تصویر دانشنامه یا گواهی موقت دوره کارشناسی ارشد با ذکر معدل (ارسال این بند اجباری است).
توجه: برای دانشجویان شاغل به تحصیل که مدرک کارشناسی ارشد ندارند فرم مخصوص معدل موجود در دفترچه سازمان سنجش باید ارسال گردد. این فرم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری سازمان سنجش سال ۱۴۰۰ صفحه ۱۷۵ وجود دارد که باید توسط دانشگاه محل تحصیل تکمیل گردیده و سپس توسط داوطلب ارسال گردد)
توجه: داوطلبان مرد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در صورت نداشتن مدرک فوق، می‌توانند تصویر نامه اعلام اتمام معافیت تحصیلی دوره کارشناسی ارشد به سازمان نظام وظیفه را ارسال کنند. لازم است داوطلب معدل خود را در ذیل نامه ذکر و امضا نماید.
۶- تصویر مدرک دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته (در صورت وجود.)
۷- تصویر کارنامه مقطع کارشناسی (ارسال این بند اجباری است).
توجه: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آن‌ها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آن‌ها خواهند بود.
۸- تصویر کارنامه مقطع کارشناسی ارشد (ارسال این بند اجباری است).
توجه: در صورتی که ریز نمرات تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل در دسترس نباشد، داوطلبان میتوانند ریز نمرات خود را به صورت غیر رسمی و با ذکر تعهد صحت آن‌ها ارائه نمایند که در صورت قبولی ملزم به ارائه نسخه تائید شده و رسمی آن‌ها خواهند بود.
۹- تصویر کارنامه دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته (در صورت وجود.)
۱۰- فایل پایان نامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در فرمت PDF (ارسال این بند اجباری است).
۱۱- تصویر گواهی نمره زبان از یکی از آزمونهای زبان انگلیسی با حداقل نمره ۵۰ از (MSRT (MCHE یا معادل آن ۴۶۰ از تافل کتبی (TOEFL)، ۶۰ از تافل اینترنتی، ۵/۵ از IELTS، ۴۶۰ از تولیمو که بیش از ۲سال از تاریخ آن نگذشته باشد (در صورت وجود.)
۱۲- مستندات مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی و یا کنفرانس‌های معتبر در قالب فایل PDF (در صورت وجود).
۱۳- تصویر گواهی ثبت اختراع داخلی و بین المللی (در صورت وجود).
توجه: در صورتی که ثبت اختراع داخلی مورد تایید سازمانهای مرجع باشد، تصویر مدارک مربوطه ارائه گردد.
۱۴- تصویر مدارک مربوط به سوابق و افتخارات علمی، آموزشی و پژوهشی (از قبیل گواهی رتبه آزمون سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی رتبه تحصیلی دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی رتبه در مسابقات علمی بین المللی معتبر و کسب مقام در جشنواره خوارزمی)، افتخارات حرفه‌ای و… (در صورت وجود.)
۱۵- تصویر جلد صفحه اول و صفحه اطلاعات شناسنامه‌ای کتاب (فیپا) تالیف یا ترجمه شده توسط دانشجو (در صورت وجود.)
۱۶- تصویر حداقل ۲توصیه نامه علمی از اعضای هیات علمی مرتبط با دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد مطابق الگوی پیشنهادی در فرم شماره ۳ توصیه نامه (ارسال این بند اجباری است).
توجه: حداقل یکی از توصیه نامه‌ها باید از استاد/اساتید راهنمای پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد داوطلب باشد.
۱۷- کارنامه اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ (ارسال این بند اجباری است).
۱۸- لازم است کلیه داوطلبان تصویر هر گونه مدرک یا گواهی مرتبط با وضعیت‌های خاص (شاهد و ایثارگر و مربی و) … را طبق بندهای ذیل ارسال نمایند تا مطابق آیین نامه‌های جاری در مورد پرونده ایشان اقدام لازم صورت گیرد. بدیهی است در صورت‌عدم ارسال مدارک لازم، هر گونه تجدید نظر پس از اعلام نتایج در مورد پرونده داوطلبان امکان‌پذیر نخواهد بود.
سهمیه مربیان: روگرفت حکم رسمی اشتغال به کار در دانشگاه‌ها برای مربیان هیات علمی و رو گرفت حکم کارگزینی برای کارکنان دولت الزامی است.
سهمیه ایثارگر و رزمنده: رو گرفت کارت ایثارگری و یا گواهی معتبر از ارگان ذیربط برای این گونه داوطلبان الزامی است.
۱۹- تصویر رسید بانکی با واریز مبلغ ۹۰۰/۰۰ ریال به حساب دانشگاه صنعتی سهند
توجه: مبلغ واریزی تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.
توجه: داوطلبانی که متقاضی شرکت در مصاحبه بیش از یک گرایش میباشند، ملزم به واریز هزینه جداگانه برای هر جلسه مصاحبه خواهند بود.

برخی تذکرات مهم

* باید رشته امتحانی داوطلب و رشته فارغ التحصیلی مطابق جداول دفترچه ثبت نام آزمون دکتری باشد.
* در صورت شرکت داوطلب در بیش از یک جلسه مصاحبه، هزینه هریک از مصاحبه‌ها توسط داوطلب باید به صورت جداگانه واریز گردد.
* تحصیل در دوره دکتری دانشگاه صنعتی سهند تمام وقت بوده و دانشجو پس از طی مراحل تحصیلی دوره آموزشی و پژوهشی دکتری، فقط با عنوان رشته مربوطه فارغ التحصیل خواهند شد.
* تحصیل دانشجویان در مقطع دکتری تابع مجموعه مقررات و آئین نامه‌های آموزشی دوره دکتری دانشگاه صنعتی سهند و مقررات جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
* فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برای داوطلبان شاغل به تحصیل الزامی است.
منبع : سایت دانشگاه صنعتی سهند

برای مطالعه متن کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند تبریز 1400 کلیک کنید .

بیشتر بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری


[تصویر:  doktora.gif]


مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دانشگاه صنعتی سهند - تبریز را دارند ، می بایست حتما فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سایت سازمان سنجش در تاریخ تعیین شده تکمیل نمایند . از آنجا که در سال 1400 برگزاری مصاحبه دکتری به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است ، به داوطلبان توصیه می شود که هنگام آماده شدن برای مصاحبه و فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ، نکات ویژه شیوه برگزاری مصاحبه مجازی را در نظر داشته باشند .
 علاوه بر این داوطلبانی در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند نیز می توانند خود را به طور جداگانه برای  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده و شانس خود را برای قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه امتحان نمایند . در صورت داشتن سوال در هر یک از این مراحل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید . همچنین آخرین اخبار پیرامون رویدادهای آزمون دکتری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .

با توجه به اينكه در برنامه زمانی مرحله مصاحبه توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امكان تغيير وجود دارد ، به كليه داوطلبان توصيه مي‌گردد حتما قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه ، به سايت اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند .

در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مصاحبه مجازی دکتری سراسری


[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند چه زمانی برگزار می شود ؟
✔️ پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش ، دانشگاه صنعتی سهند طی اطلاعیه ای برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری را اعلام می کند که جزئیات آن در متن مقاله موجود است .


2- ✔️ داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند چه مدارکی را باید ارائه دهند ؟
✔️ دانشگاه صنعتی سهند در اطلاعیه خود مدارک لازم برای مصاحبه دکتری را اعلام کرده که فهرست کامل آن در متن مقاله ذکر شده است .


3- ✔️ هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند چه مقدار است ؟
✔️ داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند را دارند باید مبلغ معینی را واریز نمایند که مقدار دقیق آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .
منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند - تبریز ۱۴۰۰