تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود برنامه بایننس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برنامه صرافی آنلاین ارز های دیجیتال بایننس جهت سهولت سرمایه گذاران برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال طراحی و ارائه شده است. سرمایه گذاران به آسانی می توانند از طریق دانلود و نصب برنامه Binance app بر روی تلفن همراه خود با نسخه های اندروید و IOS با استفاده از حساب کاربری خود در بایننس برای معاملات در بازار ارز های دیجیتالی در هر زمان و هر مکان اقدام نمایند.



امروزه برای ترید و معامله گری ارز های دیجیتالی سایت ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی در دنیا ایجاد شده است. صرافی های آنلاین مختلف به جهت آسان سازی روش های معامله برای کاربران خود اپلیکیشن هایی طراحی می کنند تا خدمات خود را در آن ارائه دهند. 
از آنجایی که امروزه هر فردی برای خود گوشی موبایلی دارد و برخلاف لپ تاپ ها می توانند با خود به هر مکانی ببرد لذا ایجاد اپلیکیشن های موبایلی برای کاربران سایت بسیار مهم می باشد. به همین دلیل نیز صرافی بایننس برای سیستم عامل اندروید و IOS اپلیکیشن های مخصوصی طراحی کرده است. و امکان دانلود اپلیکیشن بایننس برای اندروید و IOS را در سایت خود قرار داده است.
صرافی آنلاین بایننس نیز برای ارائه خدمات به کاربران خود دارای اپلیکیشن مخصوص موبایل است که در طی این مقاله لینک دانلود برنامه بایننس برای اندروید و IOS قرار داده شده است.


دانلود برنامه بایننس برای اندروید
صرافی آنلاین بایننس یکی از بزرگترین و البته معتبرین صرافی های دنیا می باشد که عمده فعالیت آن در زمینه بازار کریپتوکارنسی می باشد. این صرافی به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند با استفاده از سایت و اپلیکیشن بایننس انواع ارز های دیجیتال را به هر میزان که نیاز دارند، خرید و فروش کنند و از این طریق برای خود سود بدست آورند.
این پلتفرم به صورت آنلاین بوده و برای دسترسی به امکانات و خدمات آن نیاز به اینترنت خواهید داشت. روزانه چندین میلیون دلار از سرمایه های مردم در داخل سایت و اپلیکیشن بایننس به گردش در می آیند.
جهت استفاده از Binance app، باید ابتدا از سیستم عامل گوشی موبایل خود آگاهی داشته باشید. اگر از گوشی هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، باید به دنبال دانلود برنامه بایننس برای اندروید بوده و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. البته در انتهای این مبحث لینک دانلود برنامه بایننس برای اندروید قرار داده می شود.
بعد از نصب نرم افزار Binance می توانید به خرید و فروش ارز های دیجیتال متنوعی که صرافی بایننس از آن ها پشتیبانی می کند بپردازید. در اپلیکیشن بایننس می توانید اطلاعات بسیار دقیقی از قیمت های ارز های دیجیتال، حجم معاملات روز آن ها، تغییرات قیمتی، ارزش بازار آن ها و سایر موارد دیگر را به دقت مشاهده کنید.
استفاده از این اپلیکیشن کار دشواری نیست و با صرف تنها چند دقیقه می توانید به خوبی آن را یاد بگیرید. برنامه بایننس تمامی شیوه های معامله گری را پوشش می دهد. لذا کاربران آن می توانند از معاملات فیوچرز، معاملات LIMIT دار و یا معاملات لحظه ای مارکت را داشته باشند.
اما اگر گوشی های آیفون استفاده می کنید و سیستم عامل گوشی شما IOS می باشد باید نسخه مطابق با سیستم عامل خود را دانلود و نصب کنید. در بخش بعدی بیشتر در مورد آن توضیح داده می شود.

افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه بایننس برای اندروید و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن بایننس برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه بایننس برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه اندروید خود نصب نمایند.

برنامه بایننس برای اندروید
[list]
[*]نویسنده: سایت دینا
[*]حجم: 80 مگابایت
[*]منبع: binance.com
[/list]دانلود فایل

حتما بخوانید: ثبت نام در بایننس


دانلود برنامه بایننس برای آیفون ios
کسانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند نمی توانند از نرم افزار اندرویدی بایننس استفاده کنند و باید حتما نسخه IOS را بر روی گوشی خود نصب نمایند. لذا باید به دنبال دانلود اپلیکیشن بایننس برای آیفون IOS باشند.
اپلیکیشن بایننس IOS تمامی امکانات نسخه اندرویدی Binance app را دارد و تفاوتی بین آن ها وجود ندارد. این برنامه به گونه طراحی شده که هکر ها نمی توانند به آن نفوذ داشته باشند و به لحاظ امنیتی بسیار قوی طراحی شده است. همین عامل خیال کاربران آن را از بابت به سرقت رفتن دارایی های خود از طریق حملات سایبری راحت می کند.
صرافی بایننس به لحاظ حجم تراکنش های روزانه در بین تمامی صرافی های آنلاین دنیا دارای بیشترین میزان کاربر می باشد و به همین جهت حتی در زمان هایی که بازار نزولی است، شانس بیشتری برای فروش دارایی های خود از طریق اپلیکیشن آن دارید.
همچنین کاربرانی که با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی بایننس اقدام به خرید و فروش می کنند نسبت به دیگر صرافی ها از تخفیف در کارمزد برخوردار می شوند. این عامل برای بسیاری از معامله گران و تریدر ها بسیار جذاب می باشد.
صرافی بایننس بیش از 200 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و امکان خرید و فروش آن ها را در سایت و اپلیکیشن های خود قرار داده است. لذا کاربران می توانند با نصب نرم افزار Binance در گوشی های خود، به تمامی رمز ارز های ارائه شده دسترسی داشته باشند.

افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه بایننس برای IOS و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن بایننس برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه بایننس برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه آیفون خود نصب نمایند.

برای دانلود مستقیم برنامه بایننس برای IOS کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش در بایننس

راهنمای تصویری نصب و ورود به Binance app
اپلیکیشن های موبایلی بایننس را می توانید از طریق لینک هایی که در زیر هر توضیحات فوق گذاشته شده اند را دانلود و نصب کنید. دانلود Binance app برای اندروید و IOS و همچنین نصب این نرم افزار ها کار بسیار ساده ای است اما مراحل ورود به برنامه دارای توضیحاتی است که بهتر است حتما آن ها را یاد بگیرید تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

پس از نصب نرم افزار Binance در گوشی خود و باز کردن آن، صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر قبلا در سایت صرافی آنلاین بایننس ثبت نام کرده اید. باید ایمیل و همچنین رمز عبور خود را در قسمت های مربوط به آن ها وارد کرده و سپس گزینه LOGIN را بزنید. اما اگر تاکنون در صرافی بایننس ثبت نام نکرده اید باید گزینه REGISTER که در تصویر فوق نیز مشخص شده است بزنید تا وارد فرآیند ثبت نام شوید.

[تصویر:  1622096202_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%8...D8%B32.jpg]

سپس صفحه ای مانند صفحه زیر مشاهده خواهید کرد. در این بخش باید یک حساب ایمیل که به آن دسترسی دارید را در قسمت مربوط به آن وارد کنید. در کادر پایینی آن یک پسورد برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پسورد شما باید شامل حروف انگلیسی و اعداد باشد.

[تصویر:  1622096220_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%8...D8%B33.jpg]

آخرین کادر فرم مربوط به کد معرف است و باید کد معرف خود را در آن وارد کنید. البته پر کردن این کادر الزامی نیست و تنها برای زمانی است که دوست دارید یکی از آشنایان و دوستان خود را به عنوان معرف به بایننس معرفی کنید. در نهایت تیک قبول قوانین بایننس را زده و پس از آن دکمه REGITER را بزنید.

سپس صفحه ای مانند تصویر زیر نشان داده می شود. در این قسمت باید به حساب ایمیل خود رفته و کدی که صرافی بایننس از طریق ایمیل برای شما ارسال کرده است را در این قسمت وارد نمایید تا حساب شما فعال شود.

[تصویر:  1622096265_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%8...D8%B34.jpg]

به همین سادگی فرایند ثبت نام اپلیکیشن بایننس به اتمام می رسد. البته شما نمی توانید به تنهایی با گذراندن این مرحله به امکاناتی نظیر خرید و فروش ارز های دیجیتال دسترسی داشته باشید و باید حتما قبل از آن فرایند های احراز هویت را پشت سر بگذارید.

[تصویر:  1622096287_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%8...D8%B35.jpg]

توصیه آخر این که به هیچ وجه رمز عبور خود را در اختیار کسی قرار ندهید زیرا ممکن است برخی افراد سودجو از این طریق اقدام به سرقت و کلاهبرداری از شما کنند.

در ادامه بخوانید: احراز هویت در صرافی بایننس

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برنامه بایننس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ورود به برنامه بایننس پاسخ دهند.


سوالات متداول

1- ✔️در برنامه بایننس هم می توان در این صرافی ثبت نام انجام داد؟
✔️بله، از طریق برنامه بایننس هم می توان حساب کاربری ایجاد کرد که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است.

2- ✔️برنامه بایننس بر روی گوشی های موبایل اندرویدی هم قابل استفاده می باشد؟
✔️بله، برنامه بایننس برای گوشی های موبایل در نسخه های اندروید و IOS ارائه شده است که متن مقاله کامل توضیح داده شده است.

3- ✔️برای خرید و فروش ارز های دیجیتال در برنامه بایننس هم می بایست احراز هویت بایننس صورت گیرد؟
✔️بله، می بایست پیش از استفاده ار امکانات برنامه بایننس احراز هویت بایننس صورت گیرد که در متن مقاله نیز ذکر شده است.
منبع : دانلود برنامه بایننس
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru