تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استخدام پست بانک ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افراد متقاضی استخدام پست بانک ایران می توانند در زمان ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰ به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوط به آزمون استخدامی پست بانک ایران، در این آزمون ثبت نام کرده و در نهایت با قبولی در مراحل پذیرش این بانک، به استخدام آن درآیند.

شغل های مربوط به بانک یکی از بهترین شغل ها در کشور ایران می باشد که هر ساله افراد زیادی متقاضی استخدام در آن ها می باشند. پست بانک ایران نیز از جمله بانک هایی است که در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی جهت تکمیل نیروهای انسانی خود می کند.
داوطلبانی که متقاضی استخدام در پست بانک ایران برای سال 1400 می باشند باید زمان استخدام این بانک به سایت ثبت نامی آزمون استخدامی پست بانک ایران مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت ثبت نامی این آزمون انجام دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم برای آشنایی با روند ثبت نام در این بانک به بررسی جزئیات استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰ بپردازیم.

زمان ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰
پست بانک ایران جزو بانک هایی است که برای استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کند. آزمون استخدامی پست بانک ایران همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی می باشد که هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. بنابراین، زمان ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰، بستگی به زمان ثبت نام آزمون استخدامی در سراسر کشور دارد.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، باید زمان ثبت نام استخدام پست بانک ایران 1400 به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق لینک ثبت نامی آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی تکمیل نمایند.

در سال گذشته زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ایران همزمان با زمان ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر در سراسر کشور از 20 فروردین ماه 1399 آغاز شد و به مدت 9 روز یعنی تا تاریخ 29 فروردین ماه 1399 ادامه داشت. پیش بینی می شود که این بازه زمانی ثبت نام برای سال ۱۴۰۰ تکرار شود و داوطلبان حدود 10 روز زمان برای ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران داشته باشند.


زمان استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک سپه


نحوه ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰
با توجه به این که آزمون استخدامی پست بانک ایران در سال های گذشته همزمان با آزمون های فراگیر دستگاه های اجرایی انجام شده است؛ پیش بینی می شود که نحوه ثبت نام استخدام پست بانک ایران برای سال 1400 نیز مانند سال های گذشته از طریق سایت سازمان سنجش انجام شود.

بنابراین، متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران برای ثبت نام در این آزمون می بایست ابتدا به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند و از طریق لینک ثبت نامی آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی، ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهند.

لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نیاز به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری در سایت سنجش دارد. لذا داوطلبان باید حتما قبل از انجام مراحل ثبت نام، از شرایط ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰ مطلع شوند، سپس اقدام به ثبت نام در آزمون کنند چرا که هزینه ثبت نام آزمون استخدامی پرداخت شده در سایت سنجش به هیچ وجه بازگردانده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که لینک ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران، همزمان با آغاز زمان ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سایت سنجش فعال خواهد شد و داوطلبان می بایست از طریق لینک ثبت نامی آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰، ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام دهند.

[تصویر:  1622009713_estekhdame-post-bank-iran.png]

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران 1400

ابتدا عبارت «سایت سنجش» را در گوگل جستجو و روی آن کلیک کنید تا وارد سایت شوید.
از طریق زیر گزینه های موجود در سایت سنجش بر روی گزینه «استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی» کلیک کنید.
به قسمت ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1400 وارد شوید.
ابتدا با خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام در این آزمون استخدامی، سریال کارت اعتباری خود را دریافت کرده و سپس با ورود به قسمت ثبت نام و وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام، کد رهگیری ثبت نام در آزمون خود را دریافت کنید و نزد خود نگه دارید.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک سرمایه


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰
برای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی پست بانک ایران در سال ۱۴۰۰، افراد باید دارای یک سری شرایط عمومی و اختصاصی باشند. شرایط ثبت نام استخدام پست بانک ایران 1400 در دفترچه ثبت نام آزمون های استخدامی قابل مشاهده می باشد. لازم به ذکر است که تنها افرادی می توانند در آزمون استخدامی پست بانک ایران شرکت کنند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی باشند.

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران 1400

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد و التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران
کارت پایان خدمت سربازی و یا کارت معافیت قانونی
داشتن سلامت روحی و جسمانی متناسب با شغل استخدامی در بانک
عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا روان گردان ها
عدم سوء پیشینه کیفری موثر
عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی بسته به رای مراجع قضایی
داوطلبان استخدام در این آزمون نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
افراد متقاضی باید در هنگام ثبت نام در این آزمون فارغ التحصیل شده باشند.
ملاک فارغ التحصیلی در هر یک از مقاطع تحصیلی، زمانی است که در گواهی فراغت از تحصیل و یا مدرک تحصیلی ذکر شده است و این زمان می بایست آخرین روز از مهلت ثبت نام در آزمون باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران 1400

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران را دارند، باید به غیر از دارا بودن شرایط عمومی، دارای شرط سنی تعیین شده از سوی بانک باشند. شرایط سنی مورد تایید بانک بسته به هر مقطع تحصیلی، مطابق زیر می باشد.

مدرک تحصیلی دیپلم: حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 25 سال
مدرک تحصیلی فوق دیپلم: حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 30 سال
مدرک تحصیلی کارشناسی: حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 35 سال
مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد: حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 40 سال
مدرک تحصیلی دکتری: حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 45 سال

بیشتر بخوانید: استخدام بانک حکمت ایرانیان

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


مدارک لازم ثبت نام استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰
برای ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران، مدارک خاصی مورد نیاز نمی باشد و تنها افراد متقاضی می بایست عکس پرسنلی خود را در سامانه ثبت نامی سازمان سنجش آپلود نمایند.

اما در صورتی که متقاضیان استخدام در این بانک، در مرحله آزمون نمره قبولی را کسب کرده باشند، برای انجام مرحله بررسی مدارک می بایست در مهلت زمان مشخص شده از سوی این بانک به محل تعیین شده مراجعه کنند و مدارک لازم را برای تایید شرایط ثبت نام استخدام پست بانک ارائه دهند. این مدارک به شرح زیر می باشد.

سه قطعه عکس سه در چهار پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
اصل کارت ملی و کپی از پشت و روی آن
اصل شناسنامه و کپی از صفحات آن
اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت و یا دانشنامه) پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم و قانونی به همراه تصویر آن
اصل مدارک و یا معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور (برای داوطلبان معلول)
اصل کارت شناسایی ایثارگری و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (ویژه داوطلبان استفاده از بندهای ایثارگری)
اصل و کپی از مدارک لازم برای اثبات بومی بودن در شهر مورد تقاضا

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ایران زمین

زمان و نحوه برگزاری و اعلام نتایج استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰
همانطور که تا به اینجای مقاله متوجه شدید، آزمون استخدامی پست بانک ایران همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سراسر کشور برگزار می شود. بنابراین، زمان برگزاری آزمون استخدامی پست بانک ایران، بستگی به زمان برگزاری آزمون استخدامی دارد. به طور کلی استخدام پست بانک ایران و اعلام نتایج استخدام پست بانک ایران ۱۴۰۰ در سه مرحله زیر انجام می شود.

شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اولین مرحله از استخدام پست بانک ایران مربوط به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. در سال گذشته این آزمون دهه اول دی ماه سال 1399 برگزار شد. پیش بینی می شود که زمان برگزاری این آزمون در سال ۱۴۰۰ نیز در سه ماهه سوم سال صورت پذیرد.

افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شدند، می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی در روز و محل برگزاری آزمون حضور پیدا کرده و در آزمون استخدامی پست بانک ایران شرکت نمایند.

تحویل مدارک مورد نیاز برای استخدام در پست بانک ایران

حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون استخدامی پست بانک ایران، نتایج استخدام پست بانک ایران 1400 در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. افرادی که در مرحله آزمون کتبی نمره قبولی کسب کرده باشند، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در اطلاعیه پست بانک ایران منتشر می شود، به محل های تحویل مدارک مراجعه نموده و مرحله بررسی مدارک را انجام می دهند.

انجام مصاحبه های حضوری و تخصصی پست بانک ایران

آخرین مرحله از استخدام پست بانک ایران مربوط به مصاحبه های حضوری و تخصصی می باشد. تنها افرادی مجاز به شرکت در این مصاحبه ها هستند که اسامی آن ها در لیست اعلام نتایج استخدام پست بانک ایران 1400 مرحله بررسی مدارک، منتشر شده باشد.

افرادی که در مرحله بررسی مدارک قبول شده باشند، می توانند در زمان و محل مشخص شده از سوی پست بانک ایران برای شرکت در مصاحبه های حضوری و تخصصی حضور پیدا کنند و در صورتی که مورد تایید پست بانک ایران باشند، مراحل استخدام و گزینش خود را در این بانک انجام دهند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام در ازمون استخدامی پست بانک ایران را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از اخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران


سوالات متداول

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ایران چه تاریخی اعلام می شود ؟
✔️ زمان استخدام پست بانک ایران معمولا همراه با ثبت نام آزمون های استخدامی اعلام می شود که در متن مقاله نیز تاریخ آن ذکر شده است.


2- ✔️ نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک ایران چیست ؟
✔️ ابتدا به سایت سنجش مراجعه کرده و سپس طبق مراحل ذکر شده در متن مقاله به ثبت نام در استخدام پست بانک ایران بپردازید.


3- ✔️ شرایط ثبت نام آزمون استخدامی پست بانک ایران چیست ؟
✔️ برای ثبت نام در پست بانک ایران می بایست دارای شرایط عمومی، اختصاصی و سنی داخل متن مقاله باشید.
منبع : استخدام پست بانک ایران