تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان دکتری که دانشگاه زابل یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰ دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .



سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه زابل را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه زابل شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .
بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه زابل اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه زابل ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .
از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰ به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰ شرح داده شده است .

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰
داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور دارای حد نصاب کد رشته محل های انتخابی دانشگاه زابل می باشند می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ لغایت ۱۰ /۱۴۰۰/۰۳ نسبت به ارسال مدارک از طریق ایمیل و در تاریخ های ذکر شده مطابق برنامه زمانی ارزیابی تخصصی جهت مصاحبه الکترونیکی اقدام نمایند.
شایان ذکر است با توجه به آنکه کلیه مراحل مصاحبه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می پذیرد و نیاز است قبل از مصاحبه مدارک داوطلبان از طرف گروه های مصاحبه کننده دریافت و بررسی گردد، کلیه متقاضیان می بایست مدارک مندرج در اطلاعیه را آماده و به ایمیل اعلام شده هر گروه آموزشی ارسال نمایند و هر گونه قصور در ارسال مدارک متوجه شخص متقاضی خواهد بود.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

– احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ الزامی است.
– شرکت در تمامی مراحل ارزیابی تخصصی اعلام شده در این اطلاعیه (اعم از مصاحبه و …) برای تمامی متقاضیان برای پذیرش نهایی الزامی می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه الکترونیکی
– تکمیل فرم شماره ۱ (فرم مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰
– تصویر از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و –
تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰(مرحله اول و انتخاب رشته)
– تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریزنمرات هر دو مقطع
تبصره ۱- آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثرتا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل می شوند و یا قادر به ارایه اصل مدرک نمی باشند می بایست گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را بارگذاری نمایند.
– تصویر گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی قطعی» و یا «رسمی آزمایشی، تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد به همراه تصویر حکم کارگزینی برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.
– تصویر مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی
– عکس ۴*۳ تمام رخ
– تصویر کارت ایثارگری برای آن دسته از معرفی شدگانی که از سهمیه ایثارگران در آزمون استفاده نموده اند.
– تصاویر عنوان و چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد (در صورت فارغ التحصیلی)
– گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن) در آزمونهای معتبر وزارت علوم(TOLIMO-TOFEL-MSRT-IELTS)
– تصویر رسید بانکی به مبلغ ۱.۰۰۰،۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) بابت هزینه مصاحبه
** قابل ذکر است داوطلبانی که در کد رشته‌های مختلف مصاحبه می‌شوند، بایستی فیش‌های جداگانه پرداخت نموده و فرم جداگانه‌ای تکمیل نمایند. اما اگر در دوره روزانه نوبت دوم و پردیس همان رشته مصاحبه می‌شوند یک فیش پرداختی کفایت می‌کند.
– تصویر نامه انصراف از تحصیل دانشجویان پذیرفته شده دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ (دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در صورت‌ عدم انصراف تا پایان مهلت ثبت نام آزمون دکتری، مجاز به ثبت نام و شرکت مجدد در این آزمون نبوده اند).

نحوه ثبت نام و درخواست پذیرش داوطلبان از دانشگاه

داوطلبان می‌بایست نسخه الکترونیکی کلیه مدارک ذکر شده را آماده و در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ارسال مدارک به پست الکترونیک مربوط به گروه آموزشی مورد تقاضا برای مصاحبه اقدام نمایند.

نکات قابل توجه

– کارکنان دولت به ضوابط ادامه تحصیل مندرج در آیین نامه استخدامی کارکنان دولت توجه داشته باشند.
– داوطلبین می بایست اقدامات لازم در خصوص تامین اینترنت مناسب و دسترسی به تجهیزات لازم جهت شرکت در جلسه ” مصاحبه مجازی” را قبل از روز مصاحبه انجام داده و از صحت کارکرد آنها اطمینان حاصل فرمایند.
– پذیرش دانشجویان دکتری، وفق مقررات وزارت عتف، به صورت تمام وقت می باشد و متعهد هستید که حضور تمام وقت در دانشگاه داشته باشید.
– درج اطلاعات صحیح از جمله معدل بسیار مهم است، چنانچه در هر زمان خلاف آن ثابت شود، وفق مقررات دانشجو اخراج و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه زابل 1400

زمان مصاحبه های آزمون دکتری 1400 این دانشگاه از 22 خرداد تا 20 تیر خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان بندی مصاحبه ها به لینک زیر مراجعه نمایید.

برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه زابل 1400

منبع : سایت دانشگاه زابل

برای مطالعه متن کامل اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه زابل 1400 کلیک کنید .

حتما بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری


[تصویر:  doktora.gif]


مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دانشگاه زابل را دارند ، می بایست حتما فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سایت سازمان سنجش در تاریخ تعیین شده تکمیل نمایند . از آنجا که در سال 1400 برگزاری مصاحبه دکتری به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است ، به داوطلبان توصیه می شود که هنگام آماده شدن برای مصاحبه و فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ، نکات ویژه شیوه برگزاری مصاحبه مجازی را در نظر داشته باشند .
 علاوه بر این داوطلبانی در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند نیز می توانند خود را به طور جداگانه برای  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده و شانس خود را برای قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه امتحان نمایند . در صورت داشتن سوال در هر یک از این مراحل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید . همچنین آخرین اخبار پیرامون رویدادهای آزمون دکتری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .

با توجه به اينكه در برنامه زمانی مرحله مصاحبه توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امكان تغيير وجود دارد ، به كليه داوطلبان توصيه مي‌گردد حتما قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه ، به سايت اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند .

در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مصاحبه مجازی دکتری سراسری


[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه زابل چه زمانی برگزار می شود ؟
✔️ پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش ، دانشگاه زابل طی اطلاعیه ای برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری را اعلام می کند که جزئیات آن در متن مقاله موجود است .


2- ✔️ داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه زابل چه مدارکی را باید ارائه دهند ؟
✔️ دانشگاه زابل در اطلاعیه خود مدارک لازم برای مصاحبه دکتری را اعلام کرده که فهرست کامل آن در متن مقاله ذکر شده است .


3- ✔️ هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه زابل چه مقدار است ؟
✔️ داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه زابل را دارند باید مبلغ معینی را واریز نمایند که مقدار دقیق آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .
منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه زابل ۱۴۰۰