تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استخدام بانک کارآفرین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بانک کارآفرین در صورت کمبود پرسنل با انتشار فراخوانی جهت تکمیل کادر انسانی خود اقدام به استخدام واجدین شرایط می نماید. علاقمندان به استخدام بانک کار آفرین در موعد ثبت نام این بانک با مراجعه به سایت بانک کارآفرین می توانند فرم استخدام بانک کار آفرین ۱۴۰۰ را تکمیل نمایند.

امروزه با افزایش تقاضا، پیدا کردن شغل مناسب برای افراد به یک مشکل و دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است. از دیرباز به دلیل شرایط ایده آلی که بانک ها برای کارمندان خود در نظر گرفته اند، بسیاری از افراد علاقمند به مشاغلی هستند که در حوزه اختیارات بانک ها می باشد.
بانک کارآفرین یکی از بانک های خصوصی ایران محسوب می شود که در سال های متمادی اقدام به استخدام افراد واجد شرایط ثبت نام در بانک کار آفرین می کند. علاقه مندان به استخدام در بانک کارآفرین می توانند زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400 به سایت الکترونیکی ثبت نام این بانک مراجعه کرده و در صورت داشتن شرایط ثبت نام، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در این مقاله از صفر تا صد ثبت نام استخدام بانک کار آفرین ۱۴۰۰ را شرح دادیم تا مشکلی در زمینه ثبت نام این بانک برای افراد علاقه مند وجود نداشته باشد.

زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین در هر سال متفاوت از سال های دیگر بوده است. زمان این ثبت نام معمولا توسط اطلاعیه ای از طریق سایت بانک کارآفرین به نشانی اینترنتی karafarinbank.ir اعلام می شود. بنابراین داوطلبان علاقه مند به استخدام بانک کارآفرین برای اطلاع از زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین می بایست پیگیر اطلاعیه های سایت این بانک باشند.

در حال حاضر، اطلاعیه ای از سوی بانک کارآفرین برای استخدام در سال ۱۴۰۰ منتشر نشده است بنابراین به طور دقیق مشخص نیست که ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400 چه زمانی انجام می شود. آخرین دوره استخدام بانک کارآفرین مربوط به سال 1399 می باشد که از 24 آذرماه به صورت کشوری میان افراد واجد شرایط انجام شد.

از آنجایی که این بانک در زمان های مختلفی اقدام به استخدام افراد واجد شرایط در شهرهای مختلف ایران می نماید. بنابراین، می توان گفت زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین با توجه به نیاز این بانک در شهرهای مختلف نیز متفاوت می باشد. پیش بینی می شود در صورت استخدام بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۰، زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین مانند سال گذشته در پاییز صورت گیرد. برای اطلاع از جزئیات استخدام بانک کار افرین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید.


به محض مشخص شدن زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400، اطلاع رسانی های لازم در این مقاله صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک ملت

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
نحوه ثبت نام در فراخوان آزمون استخدامی بانک کارآفرین از طریق اطلاعیه منتشر شده در سایت این بانک اطلاع رسانی می گردد. در سال های گذشته ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک کارآفرین به صورت اینترنتی و از طریق سایت بانک کارآفرین به آدرس اینترنتی karafarinbank.ir انجام می شد. پیش بینی می شود نحوه ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰ مانند سال گذشته اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری به بانک کارآفرین و یا هر مکان دیگری برای تکمیل فرم استخدام و ارسال مدارک نیاز نباشد.

در این روش از ثبت نام، افراد می بایست ابتدا به سایت بانک کارآفرین مراجعه کرده و شرایط ثبت نام درفراخوان استخدامی را مطالعه نمایند. لازم به ذکر است که تنها افرادی می توانند در فراخوان استخدامی بانک کارآفرین ثبت نام کنند که دارای شرایط ثبت نام استخدام بانک کارآفرین در فراخوان مد نظر باشند.

پس از مطالعه شرایط لازم برای ثبت نام در این فراخوان، افراد می بایست روی لینک «دعوت به همکاری» کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام را که شامل اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی، شهر محل تولد، وضعیت نظام وظیفه و ... ) است را در این سایت وارد نمایند.

برای تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه بانک کارآفرین، نیاز است که افراد یک سری مدارک را در سایت آپلود کرده و در نهایت با ثبت فرم دعوت به همکاری، ثبت نام خود را در این سایت با موفقیت تکمیل نمایند. تنها فرم هایی در سایت بررسی خواهد شد که دارای شرایط ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک کارآفرین باشند.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰

1- جستجوی عبارت «دعوت به همکاری بانک کارآفرین» در یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس (برای بهتر انجام شدن فرآیند ثبت نام)، ورود به لینک دعوت به همکاری بانک کار آفرین مانند تصویر زیر در زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400

[تصویر:  1621412800_نحوه%20ثبت%20نام%20استخدام%20بانک%20کارآفرین.png]

2- پس از مطالعه شرایط مورد نیاز برای استخدام در بانک کارآفرین، داوطلب می بایست وارد اطلاعات مورد نیاز فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند. سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه پیش نمایش و ارسال کلیک کند.

[تصویر:  1621403551_ثبت%20نام%20استخدام%20بانک%20کارآفرین.png]

3- پس از تکمیل تمامی مراحل ثبت نام استخدام بانک کارآفرین، سیستم یک کد رهگیری به فرد می دهد که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام می باشد.


برای ورود به سایت بانک کارآفرین کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام استخدام بانک رفاه


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک کارآفرین در سال 1400 را دارند، باید قبل از انجام مراحل ثبت نام خود از شرایط ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰ مطلع شوند. شرایط ثبت نام استخدام بانک کارآفرین در سال های گذشته به صورت زیر بوده است. پیش بینی می شود که شرایط استخدام بانک کارآفرین برای سال 1400 نیز مانند موارد زیر باشد. لازم به ذکر است که تنها افراد دارای شرایط زیر می توانند در فراخوان استخدامی بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام کنند، در غیر این صورت ثبت نام آن ها بی اثر خواهد بود.

شرایط عمومی ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400

داشتن سلامت جسمی و روحی کامل
داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت قانونی (ویژه آقایان)
عدم سوء پیشینه کیفری
داشتن گواهی فراغت از تحصیل مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
بیشتر بخوانید: استخدام بانک اقتصاد نوین

شرایط اختصاصی ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای همکاری در شعبه های بانک و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر برای همکاری در بخش های ستادی 
فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، مدیریت، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مالی، حقوق، آمار، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی تجارت الکترونیک مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند.
داشتن حداقل معدل 14 برای فارغ التحصیلان در مقاطع ذکر شده از دانشگاه های دولتی و داشتن حداقل معدل 15 برای فارغ التحصیلان از دانشگاه آزاد اسلامی ایران
در صورتی که فراخوان استخدامی مربوط به یکی از شهرهای کشور ایران باشد، یکی دیگر از شرایط ثبت نام استخدام بانک کارآفرین بومی بودن در شهر مورد تقاضا می باشد.
بیشتر بخوانید: استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


مدارک لازم ثبت نام استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
همانطور که در روش ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400 مشاهده کردید، ثبت نام در این فراخوان از طریق تکمیل فرم ثبت نام در سایت بانک کارآفرین انجام می شود. برای تکمیل فرم ثبت نام در این بانک نیاز است که افراد یک سری اطلاعات و مدارک را در سامانه ثبت نامی وارد نمایند. مدارک لازم برای ثبت نام در سایت بانک کارآفرین از طریق اطلاعیه ثبت نام به اطلاع افراد خواهد رسید.

در سال 1399 داوطلبان متقاضی شرکت در این فراخوان، باید مدارک زیر را در سامانه ثبت نامی آپلود می کردند. بدیهی است که در صورت عدم بارگذاری مدارک زیر و یا بارگذاری اشتباه مدارک، ثبت نام افراد بی اثر تلقی خواهد شد.

فایل اسکن شده از عکس پرسنلی (سه در چهار) داوطلب
فایل اسکن شده از تصویر پشت و روی کارت ملی
فایل اسکن شده از تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
فایل اسکن شده از آخرین مدرک تحصیلی (در رشته و مقطع تحصیلی مورد تایید در فراخوان و معدل نیز در تصویر آخرین مدرک تحصیلی درج شده باشد.
فایل اسکن شده از کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت قانونی نظام وظیفه (ویژه آقایان)

[تصویر:  1621414399_استخدام%20بانک%20کار%20آفرین.png]

بیشتر بخوانید: استخدام بانک قرض الحسنه رسالت
زمان و نحوه برگزاری آزمون استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
در سال های گذشته بانک کارآفرین برای استخدام نیروهای انسانی، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نکرده است و ثبت نام در فراخوان های استخدامی در بانک کارآفرین تنها از طریق ارسال مدارک و تکمیل فرم دعوت به همکاری صورت گرفته است. بنابراین، مرحله اول از استخدام بانک کارآفرین مربوط به ارسال مدارک و تکمیل فرم دعوت به همکاری از طریق سایت بانک کارآفرین می باشد. بانک کارآفرین نیز موظف است که مدارک و اطلاعات ارسالی از سوی افراد متقاضی را بررسی کند و در صورت نیاز با افراد تماس بگیرد.

لازم به ذکر است که تکمیل فرم دعوت به همکاری در سایت بانک کارآفرین هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک کارآفرین ایجاد نمی کند. لذا داوطلبان نباید انتظار داشته باشند که حتما بعد از تکمیل اطلاعات با آن ها تماس گرفته شود. در صورتی که با افراد واجد شرایط استخدام در بانک کارآفرین تماس گرفته شد، افراد می توانند برای شرکت در مراحل بعدی استخدام در بانک کارآفرین آماده شوند.

مراحل بعدی استخدام بانک کارآفرین از طریق تماس تلفنی به افراد اطلاع رسانی می شود. معمولا برای گزینش افراد واجد شرایط در بانک نیاز است که افراد در مصاحبه های حضوری و اختصاصی شرکت کرده و مدارک ارسالی آن ها به تایید بانک برسد. از طرفی برای صحت و احراز سلامتی داوطلبان معمولا به پزشک معتمد بانک معرفی می شوند که شرایط سلامتی آن ها بررسی شود. بعد از انجام تمامی این مراحل، بانک افراد واجد شرایط را به استخدام رسمی بانک کارآفرین در می آورد و افراد می توانند شغل خود را در این بانک شروع کنند.
بیشتر بخوانید:استخدام بانک پاسارگاد
زمان اعلام نتایج استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰
استخدام در بانک کارآفرین در چندین مرحله انجام می شود اما نحوه اعلام نتایج استخدام بانک کارآفرین 1400 از طریق تماس تلفنی است. بنابراین نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۰ ذکر کرد. چرا که تشخیص زمان تماس تلفنی برای اعلام نتایج به داوطلبان، تنها بر عهده خود بانک بوده می باشد. لذا داوطلبان باید از هر گونه مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی به بانک کارآفرین برای اطلاع از نتایج استخدام خودداری کنند.

نکته بسیار مهم: با توجه به اینکه نتایج استخدام بانک کارآفرین از طریق تماس تلفنی به افراد اطلاع داده می شود، داوطلبان هنگام تکمیل فرم ثبت نام می بایست در وارد کردن شماره تلفن همراه خود دقت لازم را داشته باشند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی بانک کار آفرین را در اختیار داوطلبان قرار داده و نحوه ثبت نام را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به آگاهی آنان برسانند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرام استخدامی هیوا می توانید از آخرین اخبار آزمون های استخدامی بانک ها مطلع شوید.
در ادامه بخوانید: استخدام بانک ملی


سوالات متداول

1- ✔️ زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین چه تاریخی است؟
✔️ همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، زمان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین همانند سال گذشته انجام می شود.


2- ✔️ نحوه ثبت نام استخدام بانک کارآفرین چگونه می باشد؟
✔️ ثبت نام استخدام بانک کارآفرین 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت karafarinbank.ir انجام شود که در متن مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️ نتایج استخدام بانک کارآفرین چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ مطابق متن مقاله، این نتایج به صورت تماس تلفنی با متقاضیان اعلام می شود.
منبع : استخدام بانک کارآفرین