تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انزال در خواب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید بلوغ سنی است که فرد دچار تغییرات روحی و جسمی بسیاری خواهد شد . هنگامی که پسرها به سن بلوغ می رسند ، حس مرد شدن را تجربه کرده و به دنبال آن تحریکات جنسی و عملکردهای طبیعی بدن نیز به سراغ آن ها می آید .
از جمله عملکرد جنسی آن ها می توان به انزال در خواب یا احتلام اشاره کرد . انزال در خواب شاید نگران کننده باشد اما چیزی نیست که بخواهید به خاطر آن احساس ناراحتی و شرمندگی کنید . محتلم شدن در خواب در خواب اغلب در زمان بلوغ یعنی سن 9 تا 13 سالگی پسرها اتفاق می افتد .
پسرها در دوران بلوغ خود متوجه تغییرات جسمی خود از جمله افزایش قد ، سایز آلت تناسلی و بیضه هایشان می شوند . در این دوران بدن پسرها اسپرم تولید می کند و این اسپرم ها همان چیزهایی هستند که هنگام انزال در خواب از آلت تناسلی شان بیرون می آید .
البته لازم به ذکر است بدانید که انزال و یا احتلام در خواب سن مشخصی نداشته اما اغلب در زمان بلوغ اتفاق می افتد .  در نهایت می توان گفت انزال در خواب طبیعی بوده و همچنین تجربه نکردن آن نیز امری طبیعی می باشد .

احتلام یا ارضا شدن در خواب چیست
احتلام به معنای خروجی منی در پسران و لیز شدن واژن در دختران بوده که در خواب اتفاق می افتد . در برخی از مواقع ارگاسم در خواب خود به خودی و مرتبط با محتوای خوابی که فرد دیده است ، اتفاق خواهد افتاد .
برخی از افراد به دلیل اینکه لباسشان در خواب خیس می شود متوجه احتمال در خواب شده و برخی دیگر نیز متوجه نخواهند شد . همانظور که گفتیم محتلم شدن در خواب اغلب در دوره نوجوانی و بلوغ دیده می شود اما ممکن است در طول زندگی ما بعد از بلوغ نیز اتفاق بیفتد البته بیشتر در مواردی که فرد پرهیز جنسی دارد .
طبق تحقیقات انجام شده 38 درصد پسران نوجوان ارضا شدن در خواب را تجربه کرده و بدون آنکه بدانند چیست ! در احتلام سطح بسیار بالایی از هورمون های جنسی نقش داشته است ، همچنین در طول خواب جریان خون در اندام های جنسی نیز افزایش پیدا می کند . می توان گفت ارگاسم مردان در خواب گاه با نعوظ و گاه بدون نعوظ اتفاق می افتد .
حتما بخوانید: دختران و پسران در چه سنی به بلوغ می رسند


از عوامل احتلام در خواب چه می دانید
در سن بلوغ که پسران دچار تغییرات جسمی می شوند ، بدن آن ها شروع به تولید هورمون تستوسترون کرده و وقتی این اتفاق در بدن شما می افتد ، اسپرم نیز تولید خواهد شد . به همین دلیل در آینده اگر بخواهید بچه دار شوید ، می توانید یک تخمک را بارور کنید .
می توان گفت در هنگام رابطه جنسی به دلیل ترشح اسپرم می توانید یک دختر را باردار کنید ، البته لازم به ذکر است بدانید که در هنگام بلوغ ممکن است پسران در هنگام خواب ، تماشا تلویزیون و یا در مدرسه نعوظ را تجربه کنند .
از جمله راه های آزاد شدن مایع منی در خواب می باشد که البته شهوت در خواب ممکن است بدون وجود عامل تحریک کننده در بدن فرد اتفاق بیفتد . طبق تحقیقات انجام شده بین تعداد دفعات رابطه جنسی ، خودارضایی و فراوانی ارضا در خواب رابطه مستقیم وجود دارد . 
البته سطح ترشح تستوسترون بالا با احتلام های مکرر در خواب همراه است ، می توان گفت احتلام در خواب بسته به تجربیات و اتفاقاتی که روزانه برای فرد اتفاق می افتد ، ارتباطی ندارد . ماهیت جنسی خواب همیشه نشان دهنده میل جنسی نبوده و به خیالات جنسی شما در طول روز بستگی ندارد .

اگر تا به حال احتلام را تجربه نکرده باشیم ، طبیعی است ؟
همانطور که گفتیم ارگاسم در خواب اغلب در دوران نوجوانی اتفاق می افتد اما برای همه نوجوانان اتفاق نمی افتد . این نکته مهم را فراموش نکنید که اگر شما احتلام را تجربه نکرده باشید به این معنا نیست که غیرطبیعی بوده یا آلت تناسلی و مایع منی شما دچار مشکل شده است .
انزال در خواب اغلب برای کسانی اتفاق خواهد افتاد که رویای جنسی داشته و خواب آن ها در شب محتوای سکسی دارد . اگر این اتفاق برایتان نیفتاده است نگران نباشید ، احتلام در خواب ممکن است در طول دوره نوجوانی هم برای فرد اتفاق نیفتد . 
بیشتر بخوانید: از روش های ترک خودارضایی چه می دانید
آیا انزال در خواب طبیعی است ؟
برای یک نوجوان که در حال طی کردن دوران بلوغ است ، طبیعی است اما در بزرگسالان طبیعی نیست ، اما نگران نباشید . با افزایش سن ، میزان ترشح هورمون ها نیز کاهش می یابد که بر روی میزان شهوت فرد تاثیر می گذارد .
برخی از افراد وجود دارند که از احتلام در خواب ترسیده و امری نگران کننده می دانند ، در صورتی که از این موضوع ناراحت هستید ، می توانید به پزشک مراجعه کنید . اگر هیچ چیز غیرعادی جسمی وجود نداشته باشد باید به روانشناس مراجعه کنید .
اگر تنها فراوانی احتلام در خواب ریشه در رویاهایتان دارد ، روانشناس به شما کمک خواهد کرد که ریشه آن را پیدا کرده ، بفهمید زیربنای آن چیست و چرا همیشه آن را تجربه می کنید . اگر نگران این موضوع هستید ، قابل حل می باشد .
[تصویر:  1586548402_%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%84%D8%A...%D8%A8.jpg]

چگونه می توان از احتلام جلوگیری کرد ؟
شاید تا به حال شنیده باشید که برخی از افراد راهکارهایی برای انزال در خواب ارائه می کنند اما هیچ کدام از این راهکار ها اثبات شده نمی باشد . شاید تعویض ملحفه رخت خواب برای شما شرم آور باشد و شما را آزار دهد اما ناراحت نباشید چون این مسئله بخش طبیعی از رشد می باشد .

آیا احتلام در خواب تنها مختص پسران می باشد ؟
خیر ، در زنان نیز ممکن است احتلام رخ دهد و تنها واژن آن ها یا در خواب خیس یا لیز شده باشد و آن ها متوجه این موضوع نشوند . اما لازم است بدانید که اغلب این برانگیختگی در خواب به ارگاسم دچار نخواهد شد .
اگر چه زنان نیز مانند مردان ارگاسم در خواب را تجربه می کنند اما این واژه غالبا تنها برای مردان به کار برده می شود . زنان مانند مردان در هنگام خواب متوجه لباس خیس خود نشده و حتی پس از بیدارشدن نیز ممکن است متوجه ارگاسم نشوند .
حتما بخوانید: احتلام تا چه سنی ادامه دارد
آیا رویا های جنسی در خواب به احتلام منجر خواهند شد ؟
در اینجا می توان این سوال را مطرح کرد که آیا همیشه در هنگام رابطه جنسی به ارگاسم خواهید رسید ؟ خیر ! در خواب نیز همین اتفاق می افتد ، ممکن است شما خواب جنسی دیده باشد و حتی تحریک هم شوید ، اما دلیلی برای احتلام 100 درصد نمی باشد .
در نتیجه می توان گفت تمام خواب های جنسی که افراد در خواب می بینند تحریک کننده می باشد اما دلیلی برای احتلام نمی باشد ، پس تمام خواب های جنسی شما را به اوج لذت جنسی می رساند اما اغلب احتلام اتفاق نمی افتد .

کلام آخر
فراموش نکنید که اگر دچار انزال در خواب شدید ، جای نگرانی وجود ندارد . وقتی از خواب بیدار شدید خود را تمیز کرده و ملحفه خود را عوض کنید . این امر کاملا طبیعی است ، همه افراد ممکن است آن را تجربه کنند .
ممکن است برخی از مردان و زنان پس از نوجوانی و بلوغ احتلام را تجربه کرده و در خواب ارضا شوند اما در زمان بلوغ این اتفاق شایع تر می باشد . 
در ادامه بخوانید: از زودانزالی تا دیرانزالی زوجین چه می دانید

سوالات متداول

1- ✔ مفهوم احتلام در خواب چیست ؟
✔ احتلام در خواب از جمله عملکردهای جنسی بوده که به معنای ارضا شدن در خواب می ماند که در متن مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است .


2- ✔ از عوامل احتلام در خواب چه می دانید ؟
✔ برخی از افراد زمانی که سن بلوغ را ترک کرده و هورمون های جنسی آن شروع به فعالیت می کنند ممکن است در خواب ارضا شوند که در متن مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است .


3- ✔ چگونه می توان از احتلام در خواب جلوگیری کرد ؟
✔ در واقع می توان گفت روش مشخصی وجود نداشته و تنها می توان از شدت آن کم کرد که در متن مقاله بیشتر توضیح داده شده است .
منبع : انزال در خواب
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо