تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام داوطلبان متقاضی پذیرش در رشته های بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی 1400 در مرحله اول به صورت اینترنتی است و پذیرفته شدگان در مرحله دوم لازم است به صورت حضوری یا از طریق دانشگاه محل قبولی فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایند .


دانشگاه غیرانتفاعی با داشتن مجوز از وزارت علوم و برخورداری از سطح و کیفیت آموزشی مناسب باعث ترغیب داوطلبان جهت تحصیل و کنجکاوی برای کسب اطلاع درباره نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ شده است . هر ساله دانشگاه غیرانتفاعی به دو طریق با کنکور و بدون کنکور و در دو بازه زمانی اقدام به پذیدش دانشجو می کند .
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقاله کاردانی و کارشناسی غیرانتفاعی 1400 برای ورودی نیمسال اول و دوم می بایست از مراحل و نحوه ثبت نام اطلاع کافی داشته باشند تا در روند ثبت نام دچار مشکل نشوند .
از این رو به منظور تسهیل فرایند نام نویسی و انتخاب رشته داوطلبان در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ را به همراه راهنمای تصویری ثبت نام در اختیارتان قرار داده ایم .

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه معمولا به صورت اینترنتی انجام می شود . در این حالت متقاضیان پذیرش دانشگاه غیرانتفاعی موظفند در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند . مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد .

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن مهر 1400
پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری
ورود به سامانه ثبت نام و آپلود عکس 3 * 4
تکمیل فرم های ثبت نام ( اطلاعات شخصی و اطلاعات تحصیلی )
تکمیل فرم انتخاب رشته
تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری


به محض آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر 1400 لینک ورود به سامانه ثبت نام در این قسمت فعال می شود.

لازم به ذکر است که در صورت آغاز شدن مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۰ علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

[تصویر:  academy1.gif]

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400
با ایجاد تغییرات نحوه پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه نیز در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول به صورت اینترنتی و مرحله دوم مختص قبول شدگان و به صورت حضوری و در واحد دانشگاهی انجام می شود . مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد .

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن
آماده سازی مدارک لازم برای ثبت نام
پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری
ورود به سامانه ثبت نام و آپلود عکس 3 * 4
تکمیل فرم های ثبت نام ( اطلاعات شخصی و اطلاعات تحصیلی )
تکمیل فرم انتخاب رشته
تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری


به محض آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ۱۴۰۰ لینک ورود به سامانه ثبت نام در این قسمت فعال می شود.

مجددا خاطر نشان می شود که پس از آغاز شدن مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
داوطلبان متقاضی ثبت نام هر یک از ورودی های مهر یا بهمن رشته های بدون ازمون دانشگاه غیرانتفاعی باید در مهلت تعیین شده وارد سایت sanjesh.org بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شده و با خرید کارت اعتباری ثبت نام وارد سامانه شده و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

1- وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و از قسمت رنگی بالای صفحه سمت راست گزینه " سراسری " را انتخاب نمایید . با انتخاب این گزینه صفحه زیر باز می شود که لازم است گزینه " سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر یا بهمن ماه سال ۱۴۰۰ " را انتخاب نمایید .

[تصویر:  1617538477_3.jpg]

2 - 2 - در مرحله بعد وارد سامانه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 می شوید . برای ثبت نام باید مطابق تصویر زیر گزینه " ثبت نام جدید " را کلیک کنید .

[تصویر:  1617538487_4.jpg]

3 - در این مرحله هر داوطلب می بایست عکس خود را با مشخصات ذکر شده در سمت چپ صفحه طبق مراحل مشخص شده در تصویر ، بار گذاری نماید .

[تصویر:  1617538500_5.jpg]

4 - صفحه ای که باز می شود شامل سوالاتی در زمینه اطلاعات فردی و شناسنامه ای ، سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ، سهمیه داوطلبان ، وضعیت سلامت جسمانی ، اتباع غیر ایرانی وضعیت اشتغال هر داوطلب ، آدرس محل سکونت و شماره تلفن و شماره موبایل است که لازم است داوطلبان آنها را تکمیل نمایند .

[تصویر:  1617538517_6.jpg]

5 - تایید اطلاعات ثبت شده و ورود به صفحه انتخاب رشته و تکمیل فرم با حداکثر انتخاب 100 اولویت

[تصویر:  1617538608_11.jpg]

6 - تایید نهایی اطلاعات ثبت نامی و انتخاب رشته و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

[تصویر:  1617538620_12.jpg]

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ می توانند نخست مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را آماده کرده و سپس برای آغاز فرایند نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.
در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_دانشگاه_های_بدون_کنکور.gif]


شما جهت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید لذا مشاوران ما می توانند شما را در روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا یاری کنند همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار دانشگاه های بدون کنکور می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام ورودی مهر دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام ورودی مهر به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن در متن مقاله با راهنمای تصویری نیز توضیح داده شده است .


2- ✔️ ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی انجام می شود ؟
✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است معمولا ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه ها به صورت اینترنتی انجام می شود.


3- ✔️ برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه های غیر انتفاعی باید وارد کدام سایت شویم ؟
✔️ داوطلبان باید برای ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش شوند و پس از طی مراحلی که در مقاله نیز توضیح داده شده فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند .
منبع : نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی