تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1400 همزمان با شروع ثبت نام و در دو نوبت منتشر می شود که علاقه مندان به شرکت در این ثبت نام می بایست دفترچه مربوط به مقطع مورد تقاضای خود را پیش از ثبت نام به دقت مطالعه نموده و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام باشند ، نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند .

هر سال دانشگاه غیر انتفاعی هم از طریق کنکور سراسری و هم به صورت بدون آزمون در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد . پذیرش بدون آزمون با ملاک سوابق تحصیلی داوطلبان یعنی معدل مقطع قبلی در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه برگزار می شود .
همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در سایت سازمان سنجش فعال می شود که متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی موظف هستند ابتدا قسمت های مختلف دفترچه را به دقت مطالعه و پس از بررسی لیست رشت های ارائه شده ، در صورت یافتن رشته محل مورد علاقه خود ، مطابق دفترچه مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .
از این روز در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ را در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) را به همراه توضیحات بخش های مختلف دفترچه ثبت نامی این دانشگاه ارائه داده ایم .

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 1400
همزمان با شروع زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ نیز بر روی سایت سازمان سنجش فعال می شود و علاقه مندان می توانند پس از بررسی لیست رشته محل های ارائه شده در صورت یافتن رشته محل و یا رشته محل های مورد علاقه خود ، مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند . 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400

هر ساله معمولا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی چند روز قبل از آغاز مهلت ثبت نام و یا همزمان با شروع فرآیند نام نویسی این دانشگاه منتشر شده است. از طرفی معمولا ثبت نام ورودی مهر رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از اوایل مرداد ماه آغاز شده است.

با استناد به این موضوع پیش بینی می شود که دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ نیز از اوایل مرداد منتشر شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه کارشناسی سال گذشته این دانشگاه ارائه شده که به محض انتشار دفترچه جدید بروزرسانی خواهد شد.

 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال گذشته کلیک کنید 

لازم به ذکر است که در صورت مشخص شدن زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 1400 و یا منتشر شدن دفترچه یا اصلاحیه آن علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400

برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته یک دفترچه منتشر می شود . معمولا هر ساله دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی نیز همزمان با اغاز ثبت نام این مقطع منتشر می شود.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال ۱۴۰۰ از تاریخ 23 خرداد ماه آغاز می شود و لذا با استناد به رویه هر ساله دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400 نیز در تاریخ 23 خرداد منتشر خواهد شد. در ادامه لینک دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته سال گذشته این دانشگاه ارائه شده که به محض انتشار دفترچه جدید بروزرسانی خواهد شد.

 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال گذشته کلیک کنید 

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته یا اصلاحیه دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیاوا اطلاع رسانی خواهد شد .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی

[تصویر:  academy1.gif]

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی 1400
رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی علاوه بر مقاطع کارشناسی پیوسته لیسانس و کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته، در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته یا همان کاردانی فنی حرفه ای نیز ارائه می شود. متقاضیان پذیرش این مقاطع می توانند با مطالعه دفترچه مقطع مورد نظر برای ثبت نام سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی هستند باید دقت داشته باشند که برای پذیرش این مقطع و مقطع کارشناسی پیوسته یک دفترچه یکپارچه منتشر می شود. معمولا انتشار دفترچه و ثبت نام ورودی مهر رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی در اوایل مرداد ماه انجام شده است.

با استناد به این رویه  پیش بینی می شود که دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰ نیز از اوایل مرداد منتشر شود. در ادامه لینک دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته سال گذشته این دانشگاه ارائه شده که به محض انتشار دفترچه جدید بروزرسانی خواهد شد.

 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال گذشته کلیک کنید 

لازم به ذکر است که در صورت مشخص شدن زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400 و یا منتشر شدن دفترچه یا اصلاحیه آن علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400

معمولا هر ساله همزمان با آغاز شدن زمان ثبت نام کنکور کاردانی و رشته های بدون آزمون ، دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی نیز منتشر می شود. داوطلبان باید دقت داشته باشند که ثبت نام و دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و کنکور مقطع کاردانی با هم یکسان می باشد.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی دانشگاه های غیرانتفاعی مهر سال ۱۴۰۰ از تاریخ 30 خرداد ماه آغاز می شود و لذا با استناد به رویه هر ساله دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته اپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 1400 نیز در تاریخ 30 خرداد منتشر خواهد شد. در ادامه لینک دانلود دفترچه کاردانی پیوسته سال گذشته این دانشگاه ارائه شده که به محض انتشار دفترچه جدید بروزرسانی خواهد شد.

 برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال گذشته کلیک کنید 

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته یا اصلاحیه دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیاوا اطلاع رسانی خواهد شد .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


جزئیات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، دفترچه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1400 از بخش ها و فصول مختلفی تشکیل شده که هر فصل نیز بخش های مختلف را در برگرفته است. در ادامه جزئیات بخش های ارائه شده در دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور و انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ ارائه شده است.

فصل اول : فصل ثبت نام

شرایط ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی مهر 1400
سهمیه ها
مقررات نظام وظیفه
مدارک و مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400
جدول شماره 1 ( جدول استان ، شهرستان ، بخش و کد بخش )
جدول شماره 2 ( نام و کد محل ، کشور های خارجی )
جدول شماره 3 ( نام و کد سازمان ها و وزارتخانه ها )
جدول شماره 4 ( جدول گروه بندی دیپلم ها )
جدول شماره 5 ( جدول گروه بندی عناوین مدرک تحصیلی )
شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

فصل دوم : فصل انتخاب رشته

شرایط پذیرش دانشجو
روش گزینش دانشجو
جدول شماره 6 که جدول مربوط به ضریب تاثیر سوابق تحصیلی شرایط کلی تحصیل در دانشگاه های سراسری و دوره های مختلف ، انتخاب رشته و لیست رشته های بدون کنکور  دانشگاه غیرانتفاعی است .

فصل سوم : فصل شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی موسسات و فرم ها )

جدول کارآیی اعضا و شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
فرم شماره 1 ( فرم گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی دو سال آخر دبیرستان یا هنرستان و سال اخذ مدرک پیش دانشگاهی )
فرم شماره 2 ( فرم انصراف برای دانشجویان در حال تحصیل )
فرم پیش نویس ثبت نام

چنانچه داوطلبی بعد از ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ و پذیرش این دانشگاه قصد انصراف از این دانشگاه را داشته باشد مطالعه مقاله زیر توصیه می شود .
در ادامه بخوانید: شرایط و هزینه انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .


سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای چه مقاطعی منتشر می شود ؟
✔️ دانشگاه غیر انتفاعی ، دفترچه راهنمای ثبت نام خود را برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته منتشر می کند که در این مقاله توضیحات تکمیلی و لینک دانلود هر یک ارائه شده است .


2- ✔️ چه زمانی دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی برای ورودی مهر منتشر می شود ؟
✔️ زمان انتشار این دفترچه برای مقطع مختلف متفاوت است که در این مقاله زمان انتشار دفترچه در هر مقطع ارائه شده است .


3- ✔️ لینک دریافت دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی در چه سایتی فعال می شود ؟
✔️ لینک دانلود این دفترچه در سایت سازمان سنجش فعال می شود که به محض انتشار در این مقاله قرار داده می شود .
منبع : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1400
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting