تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شهریه کلاس های کانون زبان ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شهریه کلاس های کانون زبان ایران به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع شعبه، گروه سنی، نوع و سطح زبان و نحوه برگزاری کلاس بستگی دارد. به عبارتی محاسبه شهریه هر ترم در کانون زبان ایران با توجه به فاکتورهای مذکور انجام شده و به صورت لحظه ای به زبان آموزان اطلاع رسانی می شود.

کانون زبان ایران به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین موسسه آموزشی کشور در زمینه زبان های خارجی محسوب می شود. این موسسه هر ساله میزبان ده ها هزار زبان آموز است که در 8 گروه زبان زنده دنیا مشغول به یادگیری و آموزش هستند. تدریس با کیفیت و استفاده از متدهای روز دنیا در آموزش زبان های خارجی باعث شده تا عملا کانون زبان ایران به موسسه ای بی رقیب در این زمینه تبدیل شود.
به دلیل کیفیت بالای کانون زبان ایران و استفاده از متدهای جدید آموزشی در این موسسه، بسیاری از زبان آموزان علاقه مند هستند تا کلاس های خود را زیر نظر این موسسه بگذرانند. یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را در خصوص کلاس های کانون زبان ایران مشغول کرده، اطلاع از شهریه کلاس های کانون زبان ایران می باشد.
اطلاع از میزان هزینه دریافتی این موسسه در هر ترم باعث می شود تا افراد بدانند در قبال پرداخت چه مبلغی قرار است از این خدمات آموزشی بهره مند گردند. به همین خاطر در ادامه این مقاله به بررسی جزئیاتی از قبیل میزان هزینه، نحوه پرداخت شهریه کلاس های کانون زبان ایران در هر ترم به صورت اینترنتی و شرایط بهره مندی از تخفیف شهریه پرداخته شده است.

شهریه کلاس های کانون زبان ایران
مهم ترین عامل تاثیرگذار در تعیین شهریه هر ترم کانون زبان ایران را می توان رده بندی شعبه ها دانست. کانون زبان شعبه های خود در سراسر کشور را براساس امکانات و خدمات ارائه دهنده به چهار دسته ممتاز، منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه تقسیم کرده است. بیشترین شهریه ثبت نام کانون زبان ایران در شعبات ممتاز و کمترین شهریه کلاس های کانون زبان ایران در شعبه منطقه سه می باشد. علاوه بر رده بندی شعبه ها، نوع برگزاری کلاس (آنلاین یا حضوری) و گروه سنی نیز در تعیین میزان هزینه هر ترم تاثیرگذار است.

[تصویر:  1620453655_shahrie-kanoon-zaban-iran-1.jpg]

کلاس های کودکان: گروه کودکان آموزش پذیری سخت تری دارند، از این نظر آموزش این گروه بیشتر به سمت بازی و آماده کردن ذهن کودک پیش می رود. عملا گروه کودکان را می توان کم هزینه ترین گروه آموزشی در کانون زبان ایران و بسیاری از موسسه های آموزشی دیگر دانست. در این گروه، آموزش به صورت عادی و ترمی می باشد. با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمامی کلاس های این گروه سنی در کانون زبان ایران به صورت آنلاین برگزار می شود. در پاییز سال 99 قیمت هر ترم کلاس برای گروه کودکان به طور متوسط چیزی حدود 250 هزار تومان بود.

کلاس های نوجوانان: با توجه به بالا رفتن سطح آموزش در این گروه و استفاده از معلمین مناسب می توان انتظار داشت که کلاس های سطح نوجوانان قیمت بالاتری نسبت به گروه کودکان داشته باشد، این کلاس ها تنها به صورت ترمی برگزار می شود و در پاییز 99 به طور میانگین نزدیک به 300 هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

کلاس های بزرگسالان: با توجه به اوج جنبه آموزش و استفاده از بهترین اساتید کشوری در این رده سنی در موسسه کانون زبان ایران، انتظار می رود بیشترین هزینه مربوط به این گروه سنی باشد. این کلاس ها به صورت ترمی در دو نوع ویژه و فشرده برگزار می شود. به صورت میانگین در پاییز سال 99 قیمتی بالاتر از 350 هزار تومان داشتند. لازم به ذکر است که سطوح نهایی کلاس های زبان به صورت حضوری برگزار می شوند.


این قیمت گذاری ها در شهریه کلاس های کانون زبان ایران برای تمامی گروه های زبان به جز زبان عربی می باشد. زبان عربی با اختلافی 10 تا 20 درصدی، ارزان تر از تمامی گروه های دیگر است.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور مدرک کانون زبان ایران

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه پرداخت شهریه کلاس های کانون زبان ایران
تا اواسط سال 99، سیستم های ثبت نام، پرداخت، کلاس ها، آزمون های آنلاین و اینترنتی و ... به صورت جدا و غیر متمرکز بودند. در این حالت زبان آموز برای پرداخت شهریه خود باید وارد صفحه پرداخت شهریه می شده و بر اساس نوع شهریه (انتقالی، مهمان، شهریه ترمی، هزینه تعیین سطح ) اقدام به پرداخت کرده و پس از پرداخت شهریه مراحل ثبت نام خود را ادامه می دادند. در این حالت امکان خطا، عدم واریز درست وجه، عدم تکمیل ثبت نام و ... به وفور رخ می داد.

با طراحی سایت کانون زبان ایران، این موسسه سامانه ای یکپارچه را به خود اختصاص  داد تا زبان آموزان بتوانند تمامی مراحل ثبت نام، مشاهده نتایج و ... خود را از طریق این سامانه انجام دهند. به طور مثال فردی که تصمیم به ثبت نام کانون زبان ایران دارد ابتدا وارد سامانه مذکور شده، تمامی مراحل ثبت نام و نوع فعالیت خود را مشخص کرده و سپس هزینه مربوطه را پرداخت می کند. به عبارتی در سیستم جامع جدید کانون زبان ایران، پرداخت شهریه آخرین مرحله ثبت نام زبان آموزان محسوب می شود.

[تصویر:  1620457209_shahrie-kanoon-zaban-iran-2.jpg]

برای پرداخت مبلغ شهریه موسسه کانون زبان ایران، افراد می بایست مراحل زیر را طی نمایند:

ابتدا وارد سامانه جامع کانون زبان ایران شده و پس از وارد کردن نام کاربری (کد زبان آموزی) و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود در این سامانه گردید.

در این صفحه تمامی اتفاقات مربوط به موسسه کانون زبان ایران اعم از برگزاری کلاس، آزمون، انواع تخفیف ها، مسابقات، اطلاعیه ها، کلاس های گذرانده شده و مشاهده و پرداخت شهریه کلاس های کانون زبان ایران قابل مشاهده می باشد.

زبان آموز با کلیک روی پرداخت شهریه اینترنتی به صفحه پرداخت بانکی منتقل شده و درست مانند یک خرید اینترنتی، شهریه خود را پرداخت می نماید.


برای ورود به سامانه جامع کانون زبان ایران کلیک کنید

بیشتر بخوانید: شرکت در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران


[تصویر:  zaban.gif]


تخفیف کلاس های کانون زبان ایران
کانون زبان ایران به عنوان یک موسسه آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کند، اما این فعالیت بدون دریافت هیچ کمک مالی یا حمایت های دولتی است. از این رو تمامی مخارج کانون زبان ایران اعم از دستمزد کسانی که در آن جا فعالیت می کنند بر اساس شهریه ای است که از زبان آموزان دریافت می شود. بنابراین می توان گفت تعیین میزان شهریه کلاس های کانون زبان ایران به هزینه های کانون زبان ایران نیز بستگی دارد.

[تصویر:  1620458494_shahrie-kanoon-zaban-iran-3.jpg]

بخشی از این هزینه ها به صورت مستقیم به خود زبان آموز برمی گردد. به طور مثال راه اندازی کلاس های آنلاین، مدیریت و نگهداری آن ها مستلزم هزینه هایی است که بخشی از آن برعهده زبان آموز می باشد. با وجود این که کانون زبان ایران یک موسسه خصوصی محسوب می شود، اما رسالت این موسسه چیزی فراتر از جنبه اقتصادی است. از این رو مدیران این موسسه برای تشویق دانش آموزان به رقابت و ایجاد یک انگیزه برای آن ها، تخفیف های خوبی برای شهریه کلاس های کانون زبان ایران در نظر گرفته اند.

مهم ترین شرایط دریافت این تخفیف ها، داشتن حد نصاب نمره در آزمون های موسسه می باشد. هر دانش آموز که بتواند این حد نصاب را به دست آورد، می تواند از تخفیف شهریه در ثبت نام ترم بعدی بهره مند شود. شرکت در مسابقات فرهنگی، هنری یا آموزشی نیز از دیگر شروط اصلی برای دریافت این تخفیف ها محسوب می شود. زبان آموزان هنگام پرداخت شهریه می توانید با اعمال کد خاصی که به آنان داده می شود از این تخفیف ها بهره مند گردند.


تخفیف شهریه معمولا در جهت تشویق زبان آموز و حمایت از او می باشد که شرایط آن هر ترم توسط صفحه شخصی زبان آموز در سامانه جامع اطلاع رسانی می شود.

آن دسته از افرادی که تمایل به شرکت در آزمون های زبان مانند آزمون آیلتس و تافل جهت دریافت مدرک زبان دارند، در صورت اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون مورد نظر خود می توانند مراحل ثبت نام این آزمون را کامل نمایند.
بیشتر بخوانید: آزمون TOFEL

[تصویر:  zaban.gif]


مشاوره شهریه کلاس های کانون زبان ایران
همانطور که پیش تر گفتیم، موسسه کانون زبان ایران یک موسسه خصوصی است که بدون حمایت های دولتی نیازهای خود را برطرف می کند. از این رو به ناچار براساس تورم و افزایش هزینه ها، سالانه شهریه خود را برای زبان آموزان افزایش می دهد، این افزایش قیمت معمولا سالانه حدود 10 تا 20 درصد می باشد.

شهریه کلاس های کانون زبان ایران به چند عامل اساسی مرتبط است. مهم ترین فاکتور حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس هاست. با توجه به این که نزدیک به دوسال از شیوع بیماری کرونا در جهان می گذرد، بیشتر کلاس های زبان به جز کلاس های سطح نهایی به صورت آنلاین برگزار می شود. از طرف دیگر نحوه برگزاری کلاس (ترمی، فشرده، ویژه) و گروه سنی نیز می تواند تاثیر مستقیمی در شهریه کلاس های کانون زبان ایران داشته باشید.

کانون زبان ایران توانسته با استفاده از سیستم یکپارچه که در سال گذشته راه اندازی کرده، بسیاری مسائل و مشکلات پرداخت و ثبت نام را حل کند. زبان آموزان می توانید با استفاده از این سامانه جامع تمام کارهای خود از جمله پرداخت شهریه به راحتی  انجام دهید.

در ادامه بخوانید: شرکت در آزمون های آنلاین کانون زبان ایران
اگر پس از مطالعه مقاله شهریه کانون زبان ایران، سوال یا ابهامی در خصوص میزان و نحوه پرداخت شهریه داشتید، می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را با استفاده از تماس تلفنی از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا جویا شوید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا می توانید از اخرین اخبار مربوط به کانون زبان ایران مطلع شوید. 


سوالات متداول

1- ✔️ شهریه هر ترم در کانون زبان ایران چقدر است؟
✔️ همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، میزان شهریه این کلاس ها به عوامل مختلفی مانند گروه سنی بستگی دارد.


2- ✔️ شهریه کلاس های کانون زبان ایران از چه طریقی قابل پرداخت می باشند؟
✔️ این شهریه به صورت اینترنتی قابل پرداخت می باشد که نحوه پرداخت آن در متن مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️ در چه مواقعی زبان آموزان می توانند از تخفیف شهریه بهره مند گردند؟
✔️ مطابق متن مقاله، یکی از مهم ترین شرایط دریافت تخفیف شهریه داشتن حد نصاب نمره در آزمون های موسسه می باشد.
منبع : شهریه کلاس های کانون زبان ایران
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт