تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام امریه دانشگاه شریف
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امریه دانشگاه شریف ۱۴۰۰ از آن دسته امریه هایی است که افراد تحصیل کرده در رشته های مرتبط با این دانشگاه در صورت داشتن تمامی شرایط لازم، می توانند آن را دریافت کنند. یکی از شرایط جذب امریه دانشگاه شریف گذراندن حداقل یک مقطع تحصیلی در این دانشگاه می باشد.


همانطور که می دانید، مشمولان نظام وظیفه زمانی که به سن 18 سالگی تمام می رسند، یک سال فرصت دارند تا وضعیت خدمت سربازی خود را مشخص کنند. برخی افراد وقتی وارد سن مشمولیت می شوند تصمیم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می گیرند. این دسته از افراد معمولا تمایل کمتری برای گذراندن طول دوره سربازی شان در پادگان های نظامی دارند و بیشتر به دنبال دریافت امریه از یک ارگان، سازمان و یا موسسه معتبر هستند.
دانشگاه شریف یکی از این ارگان های امریه گیر محسوب می شود. افرادی می توانند نسبت به ثبت نام امریه دانشگاه شریف اقدام نمایند که دارای شرایط ثبت نام این امریه بوده و مدارک خود را در زمان جذب امریه دانشگاه شریف با توجه به نحوه پذیرش این امریه به واحد جذب امریه تحویل داده باشند.
به دلیل اهمیت اطلاع از جزئیات دریافت امریه دانشگاه شریف، در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیاتی از قبیل زمان، شرایط، نحوه ثبت نام و رشته های مورد پذیرش در امریه سربازی دانشگاه شریف 1400 بپردازیم.

زمان و نحوه ثبت نام امریه دانشگاه شریف ۱۴۰۰
بعضی از موسسات امریه گیر زمان خاصی را برای ثبت نام افراد متقاضی در نظر می گیرند، افراد متقاضی شرکت در این امریه ها باید در زمان تعیین شده با اطلاع از جزئیات جذب امریه محل مورد نظر به سایت یا محل ثبت نام مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در این میان هستند واحدهایی که زمان خاصی را برای ثبت نام در نظر نگرفته و افراد واجد شرایط می توانند بسته به تاریخ اعزام به خدمت سربازی خود، برای دریافت امریه این ارگان اقدام به ثبت نام نمایند.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که قصد دارد در قالب سهمیه تخصیص یافته سال ۱۴۰۰، تعدادی مشمول امریه برای فعالیت در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و واحد‌های تخصصی آموزشی و پژوهشی این دانشگاه پذیرش کند.

پذیرش این دسته از افراد بر اساس مصاحبه حضوری و گزینش عمومی صورت خواهد گرفت. اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید ستاد فرماندهی کل قوا اعلام خواهد شد. هنوز زمان پذیرش این امریه مشخص نیست، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام نظام وظیفه هیوا باشید تا از جزئیات پذیرش امریه دانشگاه شریف مطلع شوید.


ثبت نام امریه دانشگاه شریف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: زمان دریافت امریه سربازی


شرایط ثبت نام امریه دانشگاه شریف ۱۴۰۰
ثبت نام در امریه سربازی دانشگاه شریف تنها از میان واجدین شرایط جذب این امریه صورت می گیرد. شرایط ثبت نام امریه دانشگاه شریف معمولا به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که در ادامه به بیان این شرایط پرداخته ایم.

برای دریافت امریه سربازی دانشگاه شریف نیاز است که فرد امریه گیر حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشد، در غیر این صورت با درخواست وی موافقت نخواهد شد:
[list=1]
[*]متاهل و سرپرست خانوار
[*]جزو خانواده معظم شهدا یا ایثارگران با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه
[*]جزو نخبگان و نفرات برتر دانشگاه ها
[*]جزو مددجویان بهزیستی یا کمیته امام خمینی
[/list]
آن دسته از افرادی که یکی از شرایط بالا را دارند، حال می بایست تمامی شرایط گفته شده در این قسمت را نیز داشته باشند تا بتوانند در فراخوان جذب امریه دانشگاه صنعتی شریف شرکت نمایند. این شرایط عبارتند از:

مشمولان باید برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کرده باشند و در برگه اعزام به خدمت آن ها غیبت سربازی وجود نداشته باشد حتی برای یک روز.
داشتن حداقل مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری
گذراندن حداقل یکی از مقاطع تحصیلی در دانشگاه صنعتی شریف
داشتن مدارک تحصیلی مرتبط با رشته های ارائه شده در دانشگاه صنعتی شریف
با توجه به رتبه و جایگاه علمی دانشگاه شریف، احتمالا برای جذب سرباز امریه در این دانشگاه شرط معدل نیز در نظر گرفته شود و افراد با معدل های مشخص در هر مقطع بتوانند برای این امریه ثبت نام نمایند.
بیشتر بخوانید: مراحل دریافت امریه


[تصویر:  -تلگرام-وظیفه.gif]


لیست رشته های ثبت نام امریه دانشگاه شریف ۱۴۰۰
امریه دانشگاه صنعتی شریف از آن دسته امریه هایی است که معمولا تنها از فارغ التحصیلان واجد شرایط که در یکی از رشته های ارائه شده در این دانشگاه تحصیل نموده اند، پذیرش می گیرد. با توجه به رشته های ارائه شده در دانشگاه شریف می توان گفت تقریبا تمامی رشته های مهندسی می توانند برای دریافت امریه این دانشگاه اقدام نمایند.

فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی محیط زیست که با نرم افزارهای مرتبط، مفاهیم توسعه پایدار بازیافت و تبدیل مواد آشنایی دارند، می توانند رزومه خود را با عنوان "امریه" به نشانی industrial.ecology@jdsharif.ac.ir ارسال نمایند.
آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند مرکز خدمات تخصصی پدافند دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد از میان فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی برق در گرایش‌های مخابرات و الکترونیک و ترجیحا آشنا به استانداردهای بین المللی در زمینه تجهیزات ICT و آزمون های EMC نیروی امریه جذب نماید. متقاضیان می توانند رزومه و درخواست خود را با موضوع " امریه - نام خانوادگی" به ایمیل padafand@jdsharif.ac.ir ارسال نمایند.

بطور کلی در چندین سال گذشته امریه دانشگاه شریف تنها از میان فارغ التحصیلان رشته های زیر انجام گرفته شده است:

لیست رشته های ثبت نام امریه دانشگاه شریف
مهندسی برق
مهندسی مکانیک
مهندسی پلیمر
مهندسی شیمی
مهندسی متالوژی
مهندسی هوافضا
مهندسی صنایع
مهندسی کامپیوتر
مهندسی عمران
مهندسی نفت
ریاضی
فیزیک
شیمی
مدیریت

آن دسته از مشمولانی که قصد گرفتن امریه سربازی را دارند، می توانند از طریق خدمات تماس تلفنی با کارشناسان مجرب سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و از انواع ارگان های امریه بگیر مطلع شوند. سپس با آگاهی کامل اقدامات مربوط به ثبت نام امریه را انجام دهند.
در ادامه بخوانید: مراحل اعزام به سربازی

آخرین اخبار مرتبط با امریه دانشگاه شریف

31 فروردین ۱۴۰۰

بر اساس اعلام سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی محیط زیست با توانمندی‌های آشنایی با نرم افزارهای مرتبط، آشنایی با مفاهیم توسعه پایدار باز یافت و تبدیل مواد، می توانند رزومه خود را با عنوان "امریه" به نشانی industrial.ecology@jdsharif.ac.ir ارسال کنند.


[تصویر:  -تلگرام-وظیفه.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شریف از چه زمانی آغاز می شود؟
✔️ در حال حاضر زمان شروع ثبت نام امریه دانشگاه شریف مشخص نیست به محض آغاز جذب این امریه، اطلاع رسانی های لازم از طریق این مقاله صورت می گیرد.


2- ✔️ شرایط ثبت نام امریه سربازی دانشگاه شریف چیست؟
✔️ از جمله این شرایط گذاندن حداقل یک مقطع تحصیلی در دانشگاه شریف می باشد برای اطلاع از سایر شرایط به متن مقاله مراجعه شود.


3- ✔️ چه رشته هایی در جذب امریه سربازی دانشگاه شریف مورد پذیرش قرار می گیرند؟
✔️ لیست کامل رشته های امریه گیر این دانشگاه در متن مقاله قرار داده شده است، از جمله آن ها می توان به رشته های مهندسی برق و عمران اشاره کرد.
منبع : ثبت نام امریه دانشگاه شریف
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru