تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ همزمان با دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. داوطلبان ارشد آزاد می توانند از 21 اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مراحل ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد را طی نمایند.


چند سالی است که ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و کلیه داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند در آزمونی جامع و هماهنگ شرکت کنند . با توجه به افزایش روزافزون علاقه مندان به تحصیل در مقطع فوق لیسانس و محدودیت ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری ، واحدهای دانشگاه آزاد نیز اقدام به پذیرش دانشجو کرده و فرصت مناسبی را در اختیار متقاضیان تحصیل در این مقطع قرار می دهند .
به عبارت دیگر متقاضیان تحصیل در رشته محل های دانشگاه آزاد نیازی به ثبت نام جداگانه نداشته و تکمیل فرم اینترنتی سازمان سنجش به منزله ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز می باشد . این داوطلبان پس از درج اطلاعات ثبت نامی خود می بایست به مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 پرداخته و شرایط لازم برای شرکت در این مرحله را ارائه می دهیم .

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
داوطلبان ارشد با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ هم متقاضی دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد می شوند . از این رو زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ همان تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش است که طبق روال هر سال بر روی سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد .

کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به محض اطلاع از این زمان باید به سایت مذکور مراجعه کرده و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی درج نمایند .

کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به محض اطلاع از این زمان باید به سایت مذکور مراجعه کرده و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی درج نمایند . 


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از 16 الی 23 آذر ماه می باشد .
مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد از 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه می باشد.
 لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400


بیشتر بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org صورت می گیرد . این فرایند از مراحل مختلفی تشکیل شده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم . 

مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان به منظور اطلاع از شرایط و ضوابط کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می بایست دفترچه راهنمای این آزمون را دانلود کرده و به مطالعه بخش های مختلف آن بپردازند . گفتنی است سازمان سنجش تنها یک دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد منتشر می کند که لینک دانلود آن هم زمان با فرایند ثبت نام فعال می شود . 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

سازمان سنجش به منظور تامین هزینه های برگزاری آزمون مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تعیین کرده و از داوطلبان دریافت می کند . متقاضیان واجد شرایط ثبت نام تنها با خرید یک کارت اعتباری می توانند علاقه مندی خود را به رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اعلام کنند . 

کلیه داوطلبانی که متقاضی شرکت در مجموعه امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقه مندی نیز می باشند باید چهار شماره سریال اعتباری تهیه کرده باشند . ( یک سریال ثبت نام برای مجموعه امتحانی اول ، یک سرایل ثبت نام برای مجموعه امتحانی شناور ، یک سریال ثبت نام برای شرکت در گزینش دانشگاه پیام نور و یک سریال ثبت نام برای شرکت در گزینش دانشگاه های غیرانتفاعی ) .

تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

در ادامه ، امکان درج اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب در فرم اینترنتی ثبت نام فراهم شده و متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بندهای مربوطه را تکمیل نمایند . 

دریافت کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد یک کد رهگیری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن این فرایند می باشد .

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


[تصویر:  arshad.gif]


شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
همان طور که گفتیم شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد یکسان بوده و در قالب دفترچه راهنمای آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . این شرایط به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم شده که داوطلبان با دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند از این شرایط مطلع شوند . از جمله مهم ترین این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد . 

شرط اصلی برای متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داشتن مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای ) می باشد . 

دانشجویان سال آخر کارشناسی به شرط فارغ التحصیلی تا 31 شهریور 1400 می توانند در این آزمون شرکت کنند . 

داوطلبان مرد می بایست از لحاظ مقررات وظیفه عمومی وضعیت خود را مشخص نموده و طبق اعلام رسمی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی مجاز به ادامه تحصیل باشند . 

پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی مجاز به ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ نمی باشند . 

در این قسمت تنها بخشی از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 را که در بین داوطلبان عمومیت بیش تری دارد را بیان کردیم اما با توجه به این که متقاضیان از نظر تاریخ فارغ التحصیلی ، تعهد خدمت ، معدل فارغ التحصیلی و نوع مدرک خود در وضعیت های مختلفی قرار دارند بهتر است دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه نموده و از شرایط محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطلع شوند . 

بیشتر بخوانید: محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]


مراحل بعدی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
پس از اتمام مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ داوطلبان می بایست به مطالعه منابع مفید پرداخته و خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند . سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد مقدمات لازم را فراهم کرده و کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را بر روی سایت خود قرار می دهد .

داوطلبان پس از دریافت این کارت با یک دیگر به رقابت پرداخته و نتایج خود را در قالب یک کارنامه دریافت خواهند کرد . متقاضیانی که بر اساس نتایج اولیه کارشناسی ارشد 1400 مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشند باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود را انجام دهند .

در واقع برخلاف مرحله ثبت نام ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا و در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد . در نهایت فرم انتخاب رشته داوطلبان مورد بررسی قرار گرفته و با اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص می شود . 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود . 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

آخرین اخبار ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

18 اردیبهشت ۱۴۰۰

سازمان سنجش در طی اطلاعیه ای خبر از تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ داده و زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 را به روزهای 6، 7 و 8 مرداد ماه موکول کرده است. همچنین داوطلبان از 21 لغایت 25 اردیبهشت فرصت ثبت نام مجدد و یا ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.




سوالات متداول

1- آیا هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت جداگانه دریافت می شود ؟
خیر ، داوطلبان با خرید یک کارت اعتباری می توانند هم متقاضی رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و هم دانشگاه آزاد شوند . 


2- آیا متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست در فرم ثبت نام علاقه مندی خود را اعلام نمایند ؟
خیر ، در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بخشی برای اعلام علاقه مندی این داوطلبان در نظر گرفته نشده است . 


3- آیا داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند از تسهیلات و سهمیه های این آزمون استفاده نمایند ؟
بله ، سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 1400 به متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد نیز تعلق می گیرد . 
منبع : ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting