تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج لاتاری 2022 به صورت اینترنتی در ماه می اعلام میشه و افرادی که فرایند ثبت نامشون رو انجام دادن می تونن در این زمان وارد سایت dvprogram.state.gov بشن و نتایج قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۲ رو ببینن.


لاتاری یکی از راحت ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم در کشور آمریکاست و هر ساله افراد زیادی متقاضی ثبت نام در این پذیرش هستن و با ثبت اطلاعات خود در سایت ثبت نام شانس خودشون رو در قرعه کشی دریافت گرین کارت دائمی این کشور آماده میکنن.
حالا افرادی که این فرم ثبت نام رو پر کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج لاتاری 2022 هستن تا ببینن تونستن جزو اسامی پذیرفته شده های کارت سبز این کشور قرار بگیرن یا نه . به همین دلیل در ادامه این مقاله خصوص زمان، سایت و نحوه مشاهده نتایج لاتاری ۲۰۲۲ توضیح دادیم .

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
ثبت نام لاتاری فقط یکبار در سال انجام میشه و نتایج دریافت گرین کارت این ثبت نام هم معمولا 6 ماه بعد از تموم شدن فرایند ثبت نام، در سایت dvprogram.state.gov اعلام میشه . افرادی که در این آزمون ثبت نام کردن می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم از جمله Confirmation Number از نتیجه قبولی یا عدم قبولی خودشون مطلع بشن.
طبق آخرین اخبار وزارت خارجه آمریکا ، نتایج لاتاری 2022 در روز 8 می و یا 17 اردیبهشت 1400 اعلام میشه و افراد می تونن در این زمان برای مشاهده جواب لاتاری اقدام کنن.


نتایج لاتاری ۲۰۲۲ در تاریخ 17 اردیبهشت اعلام میشه.

سایت اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
به طور کلی تمامی فرایند ثبت نام تا اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا در سایت dvprogram.state.gov انجام میشه و افرادی که فرایند ثبت نام لاتاری 2022 رو به طور کامل انجام داده باشن و Confirmation Number رو دریافت کزده باشن و می تونن وارد این سایت بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم در این سایت، نتیجه قبولی و یا عدم قبولی دریافت کارت سبز خودشون رو ببینن.


نتایج لاتاری ۲۰۲۲ در سایت dvprogram.state.gov اعلام میشه.

نحوه مشاهده نتایج لاتاری ۲۰۲۲
افرادی که فرایند ثبت نام لاتاری رو انجام دادن برای مشاهده نتایج گرین کارت آمریکا 2022 ، باید در زمان مقرر وارد سایت dvprogram.state.gov بشن و بعد از انتخاب گزینه check status در صفحه اصلی، اطلاعات لازم رو وارد کرده و جواب قبولی یا عدم قبولی در این قرعه کشی رو ببینن.

نحوه مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۲ به طور خلاصه :

[list=1]
[*]ورود به سایت dvprogram.state.gov
[*]انتخاب گزینه check status از قسمت DV Entrant Status Check صفحه اصلی
[*]وارد کردن اطلاعات لازم و مشاهده نتایج
[/list]
راهنمای تصویری مشاهده نتایج لاتاری :

ابتدا وارد سایت اعلام نتایج لاتاری یعنی dvprogram.state.gov بشین و از صفحه اصلی سایت، بخش DV Entrant Status Check را پیدا کرده و روی گزینه check status کلیک کنین.

[تصویر:  1619867390_1.jfif]

در صفحه بعدی پیام خوشامدگویی و دستورالعمل مشاهده جواب لاتاری 2022 نشون داده میشه که برای ادامه فرآیند باید گزینه continue رو انتخاب کنین .

[تصویر:  1619867410_2.jfif]

در ادامه اطلاعات خواسته شده از جمله Confirmation Number، نام فامیل به لاتین، سال تولد به میلادی و کد اعتبار سنجی رو وارد کرده و روی گزینه submit کلیک کنید.

[تصویر:  1619867430_3.jfif]


برای ورود به سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا کلیک کنید.
مشاوره اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
اگه بعد از اعلام نتایج لاتاری 2022 جرو پذیرفته های این قرعه کشی بودین باید مراحل اداری رو طی کنین و فرم Ds260 رو تکمیل کرده و برای سفارت آمریکا ارسال کنین و منتظر باشین تا نامه دوم سفارت برای متقاضی ارسال بشه.
در صورتی هم که جزو برندگان قرعه کشی لاتاری هم نبودین هم می تونین در سال های آینده دوباره شانس خودتون رو برای شرکت در این قرعه کشی امتحان کنین .
اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین.


سوالات متداول

1- ✔️ نتایج لاتاری آمریکا 2022 چه زمانی اعلام میشه ؟
✔️ این نتایج در اردیبهشت ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ نتیجه لاتاری 2022 در چه سایتی اعلام میشه ؟
✔️ این نتایج در سایت dvprogram.state.gov اعلام میشه که لینک ورود به سایت در ان مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای مشاهده جواب لاتاری به چه اطلاعاتی لازمه ؟
✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به این سایت، وارد کردن سال تولد به میلادیه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.
منبع : اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲