تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات بسیار جالب در مورد کاندوم فضایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کاندوم فضایی نوعی دیگر از انواع کاندوم است که در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است. در مجموع هدف استفاده از کاندوم فضایی هم مانند دیگر کاندوم ها جلوگیری از بارداری و انتقال بیماریهای مقاربتی است.  محصولات جدید مثل کاندوم های فضایی به اذعان بسیاری از مصرف‌کنندگان آن از رابطه جنسی بدون کاندوم نیز لذت‌‌بخش‌تر است.
 
کاندوم فضایی یکی از انواع کاندوم خاردرشت می باشد که در اکثر نقاط جهان با نام alien condom معروف است و از پرفروش ترین مدل های کاندوم محسوب می شود. در ایران نیز دو برند معروف و با سابقه ایکس دریم و شادو این کاندوم را در پنج مدل اره ماهی، طوقی، شمشیری، چرخشی و دکمه دار تولید می کنند که هر کدام خارهای درشت خاصی روی بدنه شان طراحی شده است. خار های درشت و نرم از جنس لاتکس که هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ جنسی بسیار تحریک کننده هستند. این خار ها باعث ایجاد حداکثر لذت در بانوان و تحریک نقطه جی شده و رسیدن به ارگاسم را سریعتر می کند.
 
هرکسی که اسم این کاندوم را می شنود با خودش فکر می کند که این کاندوم چه شکلی است؟ چرا این اسم را دارد؟
 
این محصول به علت شکل عجیب و غریبش و لذتی که ایجاد می کند، فضایی نام گرفته است. از نظر شکل کاملا با مدل های معمولی فرق دارد و دارای خارهای درشت در نواحی مختلف خود است.

برای دیدن مطالب تکمیلی در رابطه با کاندوم فضایی و انتخاب و خرید انواع آن اینجا را کلیک کنید.