تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستیار صوتی هوشمند الکسا برای میت 9 هواوی در قالب اپلیکیشن Huawei Alexa منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  de734060-360a-488e-92bb-d94928cfaf9e.jpg]



پس از اعلام همکاری آمازون و هواوی برای استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسا روی میت ۹ هواوی، دستیار صوتی هوشمند آمازون در قالب یک اپلیکیشن برای پرچم‌دار هواوی منتشر شد.


آمازون در تلاش است دامنه‌ی استفاده از دستیار صوتی هوشمند خود را که الکسا نام دارد، گسترش دهد. این کمپانی در کنار تولید محصولات سخت‌افزاری نظیر بلندگوی اکوی آمازون که از وجود الکسا استفاده می‌کند، سعی دارد پای الکسا را به سایر پلتفرم‌ها نیز باز کند. آمازون در این راستا با هواوی همکاری می‌کند تا دستیار صوتی هوشمند خود را از طریق گوشی‌های هوشمند کمپانی چینی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
هواوی در جریان برگزاری CES 2017 در ماه ژانویه اعلام کرد که میت ۹ این کمپانی به دستیار صوتی هوشمند الکسا مجهز خواهد شد. حال پس از گذشت چند ماه از رونمایی فبلت پرچم‌دار هواوی و همچنین اعلام خبر اضافه شدن الکسا، آمازون این دستیار صوتی هوشمند را در قالب یک اپلیکیشن که Huawei Alexa نام دارد، برای میت ۹ منتشر کرد. دارندگان میت ۹ هواوی در کشور آمریکا می‌توانند بروزرسانی مورد نظر را دریافت کنند. بلندگوی اکوی آمازون که به الکسا مجهز است، بیشترین کاربر را در کشور آمریکا دارد.
کاربران میت ۹ می‌توانند بسیاری از قابلیت‌های الکسا روی اکو را در گوشی هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند. از جمله‌ی کاربردهای الکسا روی میت ۹ می‌توان از امکان کنترل چراغ‌ها، ترموستات، قفل، سیستم‌های تهویه و سایر گجت‌های اینترنت اشیاء نام برد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که با استفاده از الکسای آمازون روی میت ۹، فرایند خرید از فروشگاه آمازون بسیار راحت‌تر از پیش خواهد شد.
استیو رابوچین، قائم مقام الکسای آمازون در این خصوص می‌گوید:
نقل‌قول: ما از اضافه کردن الکسا به میت ۹ هواوی بسیار هیجان‌زده هستیم، چراکه با استفاده از این دستیار صوتی هوشمند کاربران می‌توانند امور روزانه را به‌راحتی انجام دهند.
بازار دستیار‌های صوتی هوشمند این روزها بسیار گرم‌ شده است و کمپانی‌ها در پی آن هستند تا با بهبود عملکرد دستیار صوتی هوشمند خود، هرچه بیشتر خدمات بهتری در اختیار کاربران خود قرار دهند.