تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نتیجه نهایی آزمون دکتری 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و صرفا یک آزمون برگزار می گردد. پس از برگزاری آزمون دکتری، نوبت به اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری می رسد که شما عزیزان با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور می توانید نتیجه اولیه آزمون خود را مشاهده نمایید. در کارنامه اعلام نتیجه اولیه، اطلاعاتی همچون مشخصات ثبت نامی داوطلب و درصدهای مکتسبه وی قابل رویت است. پس از مشاهده کارنامه اولیه نوبت به انتخاب رشته داوطلبان می رسد و پس از انجام فرآیند انتخاب رشته، شما عزیزان می بایست منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته (نتیجه نهایی) خود باشید و در دانشگاه هایی که دعوت به مصاحبه شدید، جهت انجام مصاحبه حضور یابید. در این مقاله سعی نموده ایم به سوالات شما عزیزان در ارتباط با نتیجه نهایی آزمون دکتری 1400 پاسخ دهیم در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر راهنمایی بگیرید.
نقل‌قول: باتوجه به تعویق زمان برگزاری آزمون دکتری، اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی نیز به تعویق افتادند.
زمان اعلام نتیجه نهایی آزمون دکتری 1400
معمولا در سال های گذشته نتایج نهایی کنکور دکتری در شهریور ماه اعلام می گردید اما در سال 99 باتوجه به شرایط به وجود آمده توسط ویروس کرونا، تقویم تحصیلی تمامی آزمون ها دچار تغییر گردید. نتیجه انتخاب رشته دکتری 99 در روز 20 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
کارنامه نهایی دکتری دانشگاه سراسری در تاریخ 99/08/01 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. در سال 99 کارنامه نهایی قبل از نتایج نهایی بر روی سایت سنجش قرار گرفت. نتیجه نهایی آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد در تاریخ 99/08/06 توسط سایت سازمان سنجش اعلام شد.
شما عزیزان برای دریافت اخبار زمان اعلام نتایج آزمون دکتری می توانید در کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر عضو شوید.


منبع: نتیجه نهایی آزمون دکتری 1400