تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان shamim.cfu.ac.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه شمیم که مخفف عبارت شبکه مجازی یادگیری معلمان است به منظور افزایش سطح علمی دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان ارائه شده و آموزش هایی را به صورت فیلم و ویس در اختیار آن ها گذاشته است. برای دانلود این برنامه باید به سایت shamim.cfu.ac.ir وارد شده و پس از ثبت نام وارد پورتال کاربری خود شوید.

همانطور که می دانید دانشگاه فرهنگیان متولی امر تعلیم و تربیت دانشجو معلمان مشغول به تحصیل در این دانشگاه بوده و همیشه فعالیت هایی را در جهت ارتقا سطح علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید خود انجام می دهد. سامانه آموزش مجازی شمیم نیز یکی از امکاناتی است که دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان و اساتید خود فراهم کرده تا انواع آموزش های ضروری را بتوانند از طریق آن دریافت نمایند.
برای ورود به سامانه shamim.cfu.ac.ir می بایست در ابتدا نرم افزار آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان را از گوگل و یا بازار دانلود کرده و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به ثبت نام در آن بپردازید. برای آشنایی بیشتر با این سامانه در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان و نحوه ورود به سایت شمیم بپردازیم.

ورود به سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان shamim.cfu.ac.ir
اپلیکیشن شمیم که از آن به عنوان شبکه مجازی یادگیری معلمان نیز یاد می شود، نرم افزاری است که برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است. در این نرم افزار انواع گروه های آموزشی وجود دارد که افراد با عضویت در هر کدام می توانند از پیام های ارسالی آن گروه مطلع شوند.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید به سایت shamim.cfu.ac.ir مراجعه کرده و از بین گزینه های موجود بر روی دانلود از طریق بازار و یا دانلود مستقیم بپردازید. البته از طریق همان سایت شمیم نیز می توانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و بدون نیاز به دانلود برنامه وارد سایت شوید.

پس از ورود به سامانه آموزش مجازی معلمان دانشگاه فرهنگیان، باید نوع استفاده خود را از جهت اینکه استاد و یا دانشجو هستید مشخص کنید. سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور که همان کدملی و شماره دانشجویی و یا کد مدرسی است، وارد پورتال شخصی خود شوید.

در جهت دسترسی آسان تر مخاطبان به شبکه مجازی یادگیری معلمان دانشگاه فرهنگیان، در ادامه لینک ورود مستقیم به سامانه شمیم را ارائه می دهیم. با ورود به این سایت هم می توانید نرم افزار شمیم را دانلود کنید . هم می توانید از طریق سایت و تنها با وارد کردن مشخصات خود وارد شبکه شوید.

برای ورود به سایت شمیم دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید

اساتیدی که دارای شرایط بوده و علاقه مند به تدریس در دانشگاه فرهنگیان هستند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات فراخوان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: فراخوان جذب دانشگاه فرهنگیان

[تصویر:  academy1.gif]

راهنمای تصویری ورود به سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان
همانطور که توضیح داده شد، شبکه مجازی یادگیری معلمان که به آن سامانه شمیم نیز می گویند، برای آموزش و برقراری ارتباط دانشجویان با یکدیگر و با اساتید دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است. در این اپلیکیشن گروه های مختلفی وجود داشته که با عضویت در هر کدام می توانید انواع پیام های متنی، صوتی، فیلم و کلیپ های آموزشی و همچنین انواع اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را مشاهده و دریافت نمایید.

برای ورود به سامانه شمیم ابتدا نشانی shamim.cfu.ac.ir را در گوگل سرچ کرده و بر روی گزینه اول کلیک کنید.

[تصویر:  1619425459_شمیم.PNG]

در صفحه پیش روی خود می توانید بخش دانلود نرم افزار شمیم از طریق بازار و یا به طور مستقیم را مشاهده نمایید. بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کرده و منتظر دانلود برنامه شوید.

[تصویر:  1619425497_شمیم%202.PNG]

پس از ورود به برنامه می بایست اطلاعات شخصی خود را ثبت نمایید. دانشجویان کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره دانشجویی را به عنوان کلمه عبور ثبت کنند. اما اساتید دانشگاهی در فیلد کلمه عبور می بایست کد مدرسی خود را ثبت نمایند.

[تصویر:  1619425537_شمیم%203.PNG]

هم اکنون شما وارد اپلیکیشن شمیم شده و می توانید در گروه های آموزشی عضو شده و از آموزش آن ها بهره ببرید. همچنین از طریق تعامل با اساتید و سایر دانشجویان می توانید با انواع دیدگاه ها و ایده های مختلف در خصوص تدریس و مطالب مرتبت با تعلیم و تربیت نیز آگاه شوید.
بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان


[تصویر:  madares2.gif]


مقررات شبکه اجتماعی شمیم دانشگاه فرهنگیان
در شبکه شمیم shamim.cfu.ac.ir دانشگاه فرهنگیان اعضا هر گروه می توانند مطالب درسی، پژوهشی، تمرینی، محتواهای الکترونیکی و تمامی تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.  در واقع ارسال هرگونه مطلب که توسط خود شخص مانند ( نظر، نقد، ترجمه ، پرسش و پاسخ) باشد آزاد است.

با توجه به هدف و کارکرد شبکه شمیم که شبکه ای علمی است، ارسال مطالب فرهنگی و مناسبتی مرتبط با مناسبت های مذهبی و ملی فقط به صورت محدود قابل قبول است.

ارسال هر گونه مطالب غیر مرتبط با موضوع گروه ممنوع است.

در صورت بروز تخلف ابتدا به شخص به صورت خصوصی تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار به ناچار از گروه حذف خواهد شد.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز می توانند اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه شمیم را برای متقاضیان توضیح داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از اخبار مرتبط با دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: سایت دانشگاه فرهنگیان

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چیست ؟
✔️ سامانه شمیم که اپلیکیشن آن نیز موجود است، سامانه ای است که از طریق آن دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان می توانند در گروه های آموزشی با یکدیگر به تعامل بپردازند.


2- ✔️ آدرس اینترنتی سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چیست ؟
✔️ آدرس اینترنتی سامانه شمیم shamim.cfu.ac.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله موجود است.


3- ✔️ نحوه ورد به سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان چگونه است ؟
✔️ مطابق متن مقاله، دانشجویان و اساتید همراه با کدملی و شماره دانشجویی یا کد مدرسی می توانند وارد سایت شمیم دانشگاه فرهنگیان شوند.
منبع : سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان shamim.cfu.ac.ir
برای سرمایه گذاری در ترکیه کلیک کنید.