تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که زمان ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا در وارد کردن برخی از اطلاعات خود دچار مشکل شدند، می توانند جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری خود مراحل ویرایش اطلاعات را انجام دهند.


علاقمندان به شرکت در آزمون قضاوت موظفند تا زمان ثبت نام این آزمون با اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در ازمون تصدی منصب قضا وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده ونسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.
گاهی اوقات با افرادی مواجه هستیم که هنگام ثبت نام آزمون قضاوت، اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده و برای این که در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند به دنبال راهی برای تغییر اطلاعات اشتباه خود هستند. سازمان سنجش تمهیداتی را برای این دسته از افراد در نظر گرفته تا با خیالی آسوده اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام ازمون قضاوت نمایند.
معمولا امکان ویرایش اطلاعات آزمون قضاوت در چندین بازه زمانی متفاوت انجام می شود. یکی از مهم ترین زمان ها برای اصلاح اطلاعات همزمان با مهلت ثبت نام ازمون قضاوت می باشد. برای آشنایی داوطلبان با روند اصلاح مغایرت های ثبت نامی آزمون قضاوت 1400، در ادامه این مقاله به بیان جزئیاتی مانند زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت ۱۴۰۰
زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت بسیار متنوع است و داوطلبان می توانند در هر یک از بازه های زمانی اعلام شده اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نمایند. اولین زمانی که فرد می تواند در آن اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کند، طول زمان ثبت نام آزمون قضاوت می باشد.

سال گذشته، ثبت نام این آزمون از 12 تا 20 مرداد بوده و مهلت مجدد آن از تاریخ 16 شهریور آغاز شده و تا 19 شهریور ماه ادامه داشت. داوطلبانی که قصد تغییر اطلاعات ثبت نامی خود را داشتند، می توانستند در این بازه های زمانی، اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند.

مجری برگزاری آزمون قضاوت یعنی سازمان سنجش، مجددا زمان دیگری را برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی در نظر گرفت. افرادی که به هر دلیلی در دو مرحله ذکر شده موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشان نشدند، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت به سایت سنجش مراجعه کرده و مراحل مربوط به ویرایش اطلاعات را انجام دهند.

همچنین، افراد برای برطرف کردن اطلاعاتی مانند عکس داوطلب، یا اشتباه وارد شدن کد ملی و ... به باجه های رفع نقص آزمون قضاوت مراجعه کرده و مراحل مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت را به صورت حضوری انجام دهند.

هنوز زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون تصدی منصب قضا 1400، مشخص نیست اما پیش بینی می کنیم اصلاح اطلاعات این ازمون مانند سال گذشته انجام شود. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدامی هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به آزمون قضاوت ۱۴۰۰ مطلع گردید.



به محض مشخص شدن زمان ویرایش ثبت نام ازمون قضاوت 1400، اطلاع رسانی های لازم از این طریق انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت 1400 را دارند، می توانند در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی این آزمون به سایت سنجش مراجعه کرده و اطلاعات ثبت نامی شان را ویرایش کنند. البته داوطلبانی که قصد دارند در روز رفع نقص کارت ورود به جلسه، به باجه های رفع نقص آزمون قضاوت مراجعه کنند، دیگر نیازی به مراجعه به سایت سنجش و انجام مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نامی ندارند.

راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

ابتدا یکی از مرورگرهای سیستم خود را باز کرده و مطابق تصویر وارد سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شوید. می توانید برای این کار سایت سنجش را در فیلد جستجوی گوگل تایپ کنید.



برای ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت، باید مطابق شکل زیر از منوی سمت راست روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک کنید.



در مرحله بعدی بر روی گزینه ثبت نام آزمون قضاوت 1400 کلیک نمایید. مطابق تصویر از منوی سمت راست گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نامی را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، وارد فرم ثبت نام خود شده و اطلاعات خود را اصلاح نمایید.



نکته: داوطلبانی که در زمان های مختلف ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت، موفق به وارد شدن به سایت سنجش نشده یا نتوانستند برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی یا همان کارت ملی، به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.


این تصاویر مربوط به سال گذشته است، به محض فعال شدن لینک ویرایش اطلاعات آزمون قضاوت 1400، مقالات بالا بروز رسانی شده و لینک مستقیم جهت دسترسی به اصلاح اطلاعات این آزمون در این قسمت قرار داده می شود.

یکی از لازمه های موفقیت در آزمون قضاوت، مطالعه منابع مشخص شده از جانب سازمان سنجش می باشد. برای اطلاع از این منابع مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.
بیشتر بخوانید: منابع آزمون قضاوت


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت ۱۴۰۰
یکی از مشکلات شایع زمان ثبت نام آزمون قضاوت، وارد کردن اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام این ازمون می باشد. اشتباه بودن اطلاعات ثبت نامی می تواند حتی موجب لغو ثبت نام آزمون قضاوت این دسته از داوطلبان نیز شود. بنابراین، لازم است داوطلبان زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت، به سایت سنجش مراجعه کرده و مجددا اطلاعات وارد شده را چک نمایند. در صورتی که متوجه اشتباهی در اطلاعات وارده شدند، در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام در سایت سنجش، دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه نموده و بر مدارک لازم جهت شرکت در آزمون قضاوت را آماده کرده تا زمان ثبت نام با مشکلی مواجه نشوید.

اگر داوطلبی زمان ویرایش اطلاعات در سایت سنجش موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود نشد، می تواند روز دریافت کارت ورود به جلسه، به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات وارد شده را اصلاح نمایند. بدیهی است که در روز برگزاری آزمون قضاوت از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آن ها اشتباه می باشد، جلوگیری می شود.
بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون قضاوت

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


کارشناسان مرکز مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون قضاوت می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از خدمات رایگان مشاوره این موسسه استفاده نموده و سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شوید.
در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام جذب اختصاصی قضات


سوالات متداول

1- ✔️ امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت چه زمانی فراهم می شود؟
✔️ معمولا ویرایش ثبت نام آزمون قضاوت همزمان با شروع مهلت نام نویسی این آزمون آغاز می شود که زمان دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است.


2-  ✔️ آیا امکان ویرایش اطلاعات آزمون تصدی منصب قضا وجود دارد؟
✔️ بله، همانطور که در متن مقاله توضیح داده شده است داوطلبان می توانند اطلاعات ثبت نامی این آزمون را ویرایش کرده و اطلاعات صحیح خود را وارد نمایند.


3- ✔️ برای ویرایش ثبت نام آزمون قضاوت داشتن چه اطلاعاتی لازم و ضروری است؟
✔️ مطابق متن مقاله برای ویرایش این آزمون به اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) داوطلب نیاز است.
منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون قضاوت