تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد که قصد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 را دارند علاوه بر داشتن شرایط لازم ، ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام نیز می باشند . هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ همچون گذشته توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه تعیین شده و به اطلاع داوطلبان می رسد .


دانشگاه آزاد بخشی از ظرفیت خود را به جذب متقاضیان استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد اختصاص داده و اقدام به پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری می نماید که متقاضیان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به منظور اعلام علاقه مندی برای تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام می باشند .
امسال نیز طبق روال سال گذشته پرداخت هزینه پذیرش دکترای بدون آزمون آزاد 1400 به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب صورت می گیرد . داوطلبان برای پرداخت این هزینه می بایست در موعد مقرر به سایت آزمون رفته و پس از ثبت اطلاعات و ورود به درگاه اینترنتی بانک ، مبلغ معین شده را واریز نمایند . در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پرداخته شده است .

میزان هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق دفترچه انتخاب رشته دکتری این دانشگاه اعلام می شود که هر داوطب باید نسبت به پرداخت آن اقدام نموده تا بتواند در مرحله ثبت نام و انتخاب رشته شرکت نمایند . هزینه ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد امسال 144هزار تومان اعلام شده است .


هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 مبلغ 1,440,000 ریال اعلام شده است.

داوطلبان دکتری بدون آزمون آزاد 1400 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص مطلع شوند .
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 و در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده در دفترچه ، باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کنند .
کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 در صورت تمایل به ادامه تحصیل در یکی از رشته محل های مورد علاقه خود می بایست مراحل زیر را جهت خرید کارت اعتباری طی کنند :

1 - مراجعه به سایت azmoon.org و دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
2 - آماده نمودن اطلاعات مورد نیاز برای خرید کارت اعتباری ثبت نام دکتری بدون ازمون ازاد ۱۴۰۰
3 - پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت رمز و شناسه
حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

ورود به سایت آزمون به آدرس azmoon.org و انتخاب لینک " ثبت نام و انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) سال 1400 "

[تصویر:  1596718013_azad1.png]

** مطالعه نکات ذکر شده و کلیک بر روی گزینه ادامه .

[تصویر:  1596718039_azad2.png]

** وارد کردن اطلاعات فردی و شناسنامه ای

[تصویر:  1596718107_azad3.png]



[تصویر:  doktora.gif]


پس از اتمام مرحله خرید کارت اعتباری ثبت نام دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 داوطلبان موظف اند با اطلاع از مدارک مورد نیاز برای این مرحله نسبت به ثبت نام از طریق سایت azmoon.org اقدام نمایند .مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود . شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .
در ادامه بخوانید: ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ پرداخت هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود ؟
✔️ داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام دکترای بدون کنکور دانشگاه ازاد باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که نحوه پرداخت این هزینه در متن مقاله شرح داده شده است .


2- ✔️ برای پرداخت هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه ازاد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
✔️ هر داوطلب تنها با وارد کردن مشخصات فردی و رشته مورد علاقه خود می تواند کارت اعتباری ثبت نام دکترای استعداد درخشان دانشگاه ازاد را خریداری کند که در متن مقاله به جزئیات آن اشاره شده است .


3- ✔️ میزان هزینه پذیرش دکتری بدون آزمون آزاد از چه طریقی اعلام می شود ؟
✔️ مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد میزان هزینه ثبت نام دکتری بدون کنکور را از طریق دفترچه انتخاب رشته اعلام می کند که به محض مشخص شدن آن ، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .
منبع : هزینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 1400