تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رابطه با زن شوهر دار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برخی از زنانی که در رابطه زناشویی خود با مشکلاتی مواجه می شوند، خلا های احساسی یا جنسی دارند، تنوع طلب هستند یا از اختلال شخصیتی خاصی رنج می برند؛ به روابط فرازناشویی روی می آورند. این زنان شوهردار، نیاز های براورده نشده خود را در مردان مجردی جستجو می کنند که خواهان برقراری رابطه با زن متاهل هستند.
علت هایی که باعث می شوند که زن متاهل به سمت مرد مجرد جذب شود غالبا مربوط به خلا هایی می شود که زن در زندگی مشترک خود دارد اما علت این که مردان مجرد مجذوب زنان شوهردار شده و با آن ها وارد رابطه می شوند چیست؟ علت رابطه با زن شوهر دار هر چیزی که باشد به آسیب هایی که این گونه روابط در پی دارند، نمی ارزد.
در این مقاله علت ارتباط با زن شوهر دار را برایتان توضیح داده و آسیب هایی که به دنبال دارند را ذکر کرده ایم. هنگامی که با این آسیب ها آشنا شوید احتمالا تصمیم به قطع رابطه با زن متاهل می گیرید. اما اگر نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید؛ نگران نباشید، در قسمت پایانی این مقاله راه های قطع ارتباط با زن شوهر دار را نیز برایتان شرح داده ایم.

علت رابطه با زن شوهردار
رابطه با زن شوهر دار یک رابطه غیر اخلاقی بوده که از لحاظ اجتماعی کاملا مطرود و ناپسندیده و نوعی هنجار شکنی به حساب می آید. اما با وجود تمامی انتقاد هایی که به این گونه روابط وارد می شود برخی از مردان مجرد وارد رابطه با خانم متاهل می شود. آن ها برای این کار خود علت هایی دارند و به طور کلی علت های رابطه با زن شوهر دار عبارتند از:
رابطه جنسی بدون درد سر
برخلاف زنان مجرد که در روابط خود به دنبال مردانی هستند که تعهد داشته باشند، مردان بیشتر به جنبه جنسی رابطه توجه می کنند و زنانی که برای برقراری رابطه جنسی آزاد تر هستند را ترجیح می دهند. زنان متاهلی که وارد رابطه با مرد مجرد می شوند گاهی به دلیل نارضایتی جنسی در زندگی زناشویی شان این کار را انجام می دهند.
زنان متاهل به دنبال ارضای نیاز های جنسی وعاطفی شان وارد رابطه با یک مرد مجرد می شوند. این موضوع برای مردان مجرد بسیار لذت بخش است که زنانی را ارضا کنند که پر از شور جنسی بوده و داوطلبانه خواهان برقراری رابطه جنسی هستند زیرا نیاز هایشان در خانه برآورده نمی شود.
حتما بخوانید: چرایی خیانت زوجین
عدم تعهد و وفاداری نسبت به زن شوهر دار
رابطه مرد مجرد با زن متاهل بیشتر محدود به روابط جنسی می شود، بنابراین عموما مردانی که وارد چنین روابطی می شوند متعهد نیستند. آن ها با خود می گویند خانمی که به همسر خود خیانت می کند، قابل اعتماد نیست، پس لزومی ندارد که به چنین زنی وفادار باقی بمانند. بنابراین مردانی که با یک زن متاهل وارد رابطه می شوند معمولا خود را در این رابطه متعهد نمی دانند و با دختران و زنان دیگر هم رابطه دارند.
ایجاد احساس قدرت
اگرچه تصاحب کردن زنی که همسر یک مرد باشد کار اشتباهی است اما برای برخی از مردان مجرد بسیار هیجان انگیز بوده و به مرد احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادی دهد. چنین مردانی تصور می کنند که در نبردی که با هم جنس خود بر سر یک زن داشته اند، پیروز شده اند.
عدم مسئولیت در رابطه با خانم شوهر دار
مردان به روابطی علاقه دارند که در آن ها مجبور به قبول مسئولیتی نباشند زیرا مسئولیت برای آن ها به منزله طنابی است که دست و پایشان را می بندد و آزادی و تفریحشان را محدود می کند. مردانی که با زنان متاهل وارد رابطه می شوند مجبور نیستند تاریخ های مهم را به خاطر بسپارند، مجبور نیستند دائما  با زن در تماس باشند، لازم نیست با خانواده و دوستان زن ملاقات کنند و از همه مهم تر مسئولیت های مربوط به خانه و نگهداری فرزندان را ندارند.
عدم نگرانی درباره آینده رابطه و ازدواج
یکی از تفاوت های اساسی رابطه با زنان متاهل این است که آن ها مدام به مردان یادآوری نمی کنند که باید با هم ازدواج کنند. دختران مجرد به آینده رابطه شان فکر می کنند و روابطی را می خواهند که به ازدواج ختم شود. اما یک زن شوهر دار ازدواج کرده است، پس استرس آینده برای مرد وجود نخواهد داشت. به این معنی که لازم نیست مرد به آینده رابطه فکر کرده و مجبور به برنامه ریزی برای آن شود.
قرار ملاقات آسان
خانم های متاهل در مقایسه با زنان مجرد، آزادی و استقلال بیشتری دارند. دردسر های قرار ملاقات گذاشتن با دختران مجرد و محدودیت هایی که دارند در رابطه با زنان شوهر دار، وجود ندارد.
حتما بخوانید: دوستی های قبل از ازدواج 

معایب رابطه با زن شوهر دار
اگر به هر یک از دلایل ذکر شده یا هر علت شخصی دیگری وارد رابطه با یک زن متاهل شده اید؛ باید بدانید که این گونه روابط عواقب بدی دارد و به شما آسیب خواهد رساند. بنابراین قبل از این که تصمیم به شروع یا ادامه دادن به رابطه تان با یک زن شوهر دار بگیرید این بخش از مقاله را مطالعه کنید تا از معایب رابطه با خانم متاهل آگاه شوید.
زن شوهر دار هرگز به خاطر شما همسرش را ترک نخواهد کرد.
یک زن شوهر دار به ندرت احتمال دارد که به طلاق تن داده و شما را به همسرش ترجیح دهد. شما فقط در این رابطه هستید تا نیاز هایی که همسر زن نمی تواند برآورده کند را برطرف کنید. وگرنه هر زمان که پای تصمیم گیری و انتخاب میان شما و همسرش فرا برسد، مطمئن باشید که شما انتخاب او نخواهید بود.
ممکن است بخشی از نقشه شوم انتقام زن باشید.
برخی از زنان متاهل پس از این که به خیانت همسرشان مشکوک می شوند، به جای مواجهه صحیح با خیانت همسر خود، سعی می کنند که مقابله به مثل کرده و با مردان دیگر رابطه برقرار کنند تا از این طریق از شوهر خود انتقام بگیرند. قطعا ناراحت کننده خواهد بود اگر بدانید که او از شما سواستفاده می کند تا نقشه انتقامش را عملی کند.
خیانت زن ممکن است شامل شما هم بشود.
چگونه می توان به زنی اعتماد کرد که یک بار از اعتماد همسرش سوءاستفاده کرده است؟ زنی که با شما به همسرش خیانت می کند، مطمئنا می تواند با مرد دیگری به شما هم خیانت کند. این زن قابل اعتماد نیست و ماندن در رابطه ای که بر اساس اعتماد نباشد به شما آسیب می زند.
حتما بخوانید: چرا زنان به مردان خیانت می کنند
رابطه با زن متاهل سست بوده و احتمال دارد هر زمان به پایان برسد.
از آنجایی که وارد یک رابطه مخفی شده اید که همواره باید پنهان بماند؛ هر زمانی که زن متاهل از لو رفتن خود بترسد، فورا رابطه را تمام می کند. از طرف دیگر اگر هر زمان، مرد دیگری را پیدا کند که بهتر بتواند نیاز هایش را برطرف کند، احتمالا شما را رها کرده و با او وارد رابطه خواهد شد.

[تصویر:  1619260165_%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%8...%D9%84.jpg]

استرس لو رفتن رابطه آرامشتان را از بین می برد.
یک کار غیر اخلاقی پنهانی در جریان است و شما هم در آن نقش دارید، بنابراین همواره استرس دارید و نگران لو رفتن رابطه خواهید بود. زیرا در صورتی که رابطه تان فاش شود، شما هم به اندازه زن متاهل، مقصر خواهید بود که به چنین رابطه ای تن داده اید.
احساس گناه و عذاب وجدان آزارتان خواهد داد.
حس این که وارد یک رابطه زناشویی شده و در خیانت زن نقش دارید، برایتان دردآور خواهد بود. رابطه با زن متاهل کاملا غیر اخلاقی و غیر انسانی است و شما با دانستن این موضوع وارد رابطه می شوید بنابراین، احساس گناه و عذاب وجدان هیچ گاه رهایتان نمی کند.
بیشتر بخوانید: احساس گناه بعد از خیانت

راه های قطع ارتباط با زن شوهر دار
مثل همیشه پیشگیری بهتر از درمان است یعنی بهتر است رابطه با خانم متاهل را شروع نکنید اما اگر یک تصمیم اشتباه گرفتید و ناگهان خود را وسط رابطه با یک زن شوهر دار دیدید، نگران نباشید هنوز راه هایی وجود دارد تا به این رابطه خاتمه دهید. در این بخش از مقاله راه های قطع ارتباط با زن شوهر دار بیان شده است که عبارتند از:
تصمیم گیری قاطع
قبل از هر چیز شرایط را بررسی کنید و ببینید آیا چنین روابطی در شان شماست؟ با خودتان رو راست باشید و خودتان را باور داشته باشید اگر به این نتیجه رسیدید که می خواهید رابطه تان را با زن متاهل قطع کنید، باید محکم و قاطع در این مسیر قدم بگذارید.
مراجعه به روانشناس
پس از این که تصمیم خود را گرفتید احتمالا احساسات ضد و نقیضی را تجربه خواهید کرد یا کمی دچار دودلی می شوید. در این زمان می توانید به یک روانشناس مراجعه کنید و تمامی احساسات و ذهنیتتان را با او در میان بگذارید. برای آگاهی از چگونگی فراموشی عشق قبلی می توانید کلیک کنید.
صحبت کردن با زن متاهل
شرایط مناسبی را فراهم کنید تا بتوانید آزادانه با زن صحبت کرده و او را از تصمیمتان آگاه کنید. به او بگویید که نمی خواهید این رابطه را ادامه دهید و بر این گفته تان پافشاری کنید.
قطع ارتباط کامل
پس از این که به طور شفاف درباره تصمیمتان با زن صحبت کردید، زمان آن است که تمام جزئیاتی که مربوط به روابطتان بوده را از بین ببرید. عکس ها، هدایا، شماره تماس و هرچیزی که ممکن است شما را به یاد او بیندازد. علاوه بر این سعی کنید در شبکه های اجتماعی او را مسدود کرده و به هیچ وجه به پیام ها و تماس هایش پاسخ ندهید و حتی اگر لازم بود با دوستان مشترکتان هم قطع رابطه کنید.
شرکت در جمع های دوستانه
پس از قطع رابطه ممکن است احساس سوگ و ناراحتی کنید، این موضوع کاملا طبیعی است اما اجازه ندهید که این احساسات منفی ادامه دار و طولانی شوند. ورزش کنید، مراقبه انجام دهید و در جمع های دوستانه و در تفریحات سالم شرکت کنید تا روحیه بهتری داشته باشید. این گونه تفریحات به شما یادآوری می کند که هنوز چیز های زیادی وجود دارد که می تواند خوشحالتان کند و آدم های زیادی را در اطراف خود دارید که در کنار آن ها احساس آرامش و راحتی می کنید.


کلام آخر
اگرچه رابطه با یک زن متاهل یک اشتباه بزرگ است که می تواند آسیب های زیادی به شما بزند اما تصور نکنید که اگر یک بار تصمیم اشتباه گرفته و وارد چنین رابطه ای شدید، راه برگشتی وجود ندارد. مهم نیست که به چه علت وارد رابطه با زن شوهر دار شده اید، چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که بپذیرید این رابطه آینده ای نخواهد داشت و به هر حال آن زن متعلق به مرد دیگری بوده و دیر یا زود رابطه تان تمام خواهد شد.
پس هر چه سریعتر تصمیم قاطع بگیرید و بعد از مراجعه به روانشناس، با آن زن درباره قطع رابطه صحبت کنید. در این راه مصمم باشید، خواهید دید که به زودی زندگی روی خوشش را به شما نشان می دهد و فرد مناسب در مسیر زندگی تان قرار خواهد گرفت.

در ادامه بخوانید: همسر خیانتکار خود را شناسایی کنید

سوالات متداول

1- ✔️ علت رابطه با زن متاهل چیست؟
✔️ مردانی که با زنان متاهل وارد رابطه می شوند دلایل خاص خود را دارند که شامل عدم مسئولیت پذیری در قبال زن، عدم وفاداری نسبت به او و دیگر مواردی می شود که در مقاله عنوان شده اند.


2- ✔️ رابطه با زن شوهر دار چه آسیب ها و پیامد هایی دارد؟
✔️ از جمله آسیب های رابطه با زن متاهل ایجاد احساس گناه، استرس همیشگی از لو رفتن رابطه، سست بودن رابطه و غیره است که در متن مقاله به طور کامل بیان شده اند.


3- ✔️ راه های قطع ارتباط با زن شوهر دار چیست؟
✔️ برای قطع ارتباط با زن شوهر دار راه هایی وجود دارد که عبارتند از تصمیم گیری قاطع، مراجعه به روانشناس، صحبت کردن با زن و غیره که در مقاله به آن ها اشاره شده است.
منبع : رابطه با زن شوهر دار
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru