تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تعویق آزمون نظام مهندسی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در پی هیاهویی که ویروس شوم کرونا نه تنها در ایران بلکه در جهان به پا نموده است؛ علاوه بر تهدید سلامت جوامع، استرس برگزاری حضوری آزمون های علمی کشور نیز گریبان گیر داوطلبان شده است. ستاد ملی مبارزه با کرونا به عنوان مسئول کنترل این ویروس، تصمیم نهایی در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری تمام آزمون های علمی کشور را برعهده دارد. در سال جاری تعویق آزمون نظام مهندسی 1400 اولین تصمیم این ستاد بوده است.
نقل‌قول: لغو و یا تعویق تمام آزمون های کشور با صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل اجرا می باشد.
تعویق آزمون نظام مهندسی 1400
همانطور که می دانید، آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار می شود و داوطلبان پیش از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بایستی در درگاه وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان، ثبت نام آزمون نظام مهندسی را انجام دهند و با مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی برای رقابت به سایرین آماده شوند.
اما در 2 سال گذشته، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شده سبک و سیاق تحصیل در اکثریت کشورها، متفاوت از قبل شود و برگزاری آزمون ها نیز مکررا لغو و به تعویق بیفتد. آزمون نظام مهندسی نیز از این تغییرات زمانی در امان نمانده است و با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، آزمون دوره اردیبهشت ماه نیز همانند دوره قبل به تعویق افتاد.
طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان؛ آزمون یاد شده که مقرر بود در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود بنا به دستور وزیر محترم راه و شهرسازی و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تا اطلاع بعدی معوق و زمان بعدی برگزاری آن با توجه به شرایط بهداشت عمومی تا پایان مرداد ماه از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اعلام خواهد شد.
داوطلبان آزمون نظام مهندسی در صورت داشتن هر نوع سوال می توانند با درج سوالات خود در بخش دیدگاه ها، پاسخ دریافت کنند و یا با کلیک بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان مشاوران برتر ارتباط تلفنی داشته باشند و پشتیبانی آزمون نظام مهندسی دریافت نمایند.

 
سوالات متداول
1- آیا احتمال تعویق آزمون نظام مهندسی (اردیبهشت ماه) 1400 وجود دارد؟
بله، آزمون نظام مهندسی که بنا بود در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، لغو گردید.
2- زمان جدید برگزاری آزمون نظام مهندسی چه تاریخی است؟
در حال حاضر به صورت قطعی مشخص نشده است و زمان بعدی برگزاری، با توجه به شرایط بهداشت عمومی تا پایان مرداد ماه سال 1400 اطلاع رسانی می شود.
3- چگونه می توانم جدیدترین اخبار تعویق آزمون نظام مهندسی را دریافت کنم؟
با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر همانند کانال تلگرام و پیج اینستاگرام، خبرهای جدید درباره زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی را به اطلاعتان می رسانیم.

منبع: تعویق آزمون نظام مهندسی 1400