تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ویروس ناخوانده کرونا در 2 سال اخیر زندگی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اکثریت افراد جامعه را در داخل و خارج از ایران تحت تاثیر قرار داده است و در سال 99 شاهد تعویق چندین باره آزمون های علمی کشور همچون تعویق کنکور کارشناسی ارشد به دلیل کاستن از آسیب های احتمالی این ویروس توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا شدیم. به دلیل شیوع و همه گیری مجدد این ویروس احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400 برای افرادی که ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 را انجام داده اند، به وجود آمده است.
نقل‌قول: اخبار جدید تعویق کنکور کارشناسی ارشد قابل دریافت از کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد.
تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400
پس از انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و نام نویسی افراد در این آزمون، خبرهایی درباره تعویق آزمون ارشد از منابع غیر رسمی به گوش می رسد. اما آیا این خبرها قابل استناد می باشند؟ در مقاله حاضر به سوال پرتکرار "[b]آیا کنکور کارشناسی ارشد 1400 عقب می افتد؟" [/b]پاسخ خواهیم داد. 
در حال حاضر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، زمان های اعلام شده در اطلاعیه های قبلی می باشد و هیچگونه تغییری در این زمان ایجاد نشده است و این موضوع مقدمات نگرانی بسیاری از داوطلبان را فراهم نموده است و خواستار تعویق آزمون و یا برگزاری الکترونیکی کنکور ارشد شده اند. اما این اتمام ماجرا نیست و تصمیمات نهایی درباره برگزاری تمام آزمون ها و تجمعات علمی و غیرعلمی بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد.
آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره آزمون کارشناسی ارشد مبنی بر رعایت فاصله یک و نیم متری داوطلبان از یکدیگر، افزایش تعداد روزهای برگزاری آزمون، رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی و سامانه خودارزیابی بیماری کرونا بوده است و اخبار جدید تعویق آزمون، قابل دریافت از کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد.
متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ضروری است که خودشان را برای زمان اولیه برگزاری آزمون آماده کنند و با مطالعه برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 1400، به استقبال آزمون بروند و مطالعه خود را به روزهای آخر موکول نکنند!!! شما عزیزان در صورت داشتن هر نوع سوال می توانید با درج سوالات خود در بخش دیدگاه ها، پاسخ دریافت نمایید و یا با کلیک بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان مشاوران برتر ارتباط تلفنی برقرار کنید.

 
سوالات متداول
1- آیا احتمال تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400 وجود دارد؟
در حال حاضر خبری مبنی بر لغو و یا تعویق آزمون، منتشر نشده است.
2- در صورت بروز چه نوع شرایطی امکان تعویق آزمون وجود دارد؟
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد صرفا در صورت صلاح دید و مصوبات اجرای ستاد ملی مبارزه با کرونا به تعویق می افتد.
3- چگونه می توانم جدیدترین اخبار تعویق کنکور ارشد را دریافت کنم؟
با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر همانند کانال تلگرام و پیج اینستاگرام، خبرهای جدید درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد را به اطلاعتان می رسانیم.

منبع: تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400