تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های بدون کنکور انسانی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با افزایش ظرفیت پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های کشور ، متقاضیان پذیرش بدون کنکور انسانی شانس بیشتری را برای قبولی در دانشگاه دارند . البته داوطلبان باید توجه داشته باشند که تمامی رشته های گروه انسانی به صورت بدون آزمون پذیرش نداشته و می بایست پیش از اقدام به ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی 1400 را بررسی کنند .


داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های گروه انسانی هستند باید دقت داشته باشند که علاوه بر کنکور سراسری ، از طریق پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ نیز می توانند برای این رشته ها ثبت نام کرده و در صورت پذیرش نهایی وارد دانشگاه شوند .
خاطر نشان می کنیم با توجه به اینکه 85 % از رشته محل های مورد پذیرش دانشگاه های کشور بدون کنکور هستند نمی توان گفت که تمامی رشته های انسانی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند .در هر دوره از پذیرش بدون کنکور و مدتی پیش از شروع ثبت نام دانشگاه ها ، لیست رشته محل های بدون کنکور انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام می شود و داوطلبان می بایست با مطالعه این لیست ، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند .
لذا جهت آگاهی متقاضیان از این رشته ها و در راستای سهولت انتخاب رشته بدون آزمون گروه انسانی در سال جاری در ادامه این مقاله ، لیست رشته های بدون کنکور انسانی 1400 را به همراه لیست کامل رشته محل ها یعنی دانشگاه های ارائه دهنده را آورده ایم.

لیست رشته های بدون کنکور انسانی 1400
یکی از بزرگترین چالش های داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 و ورود به دانشگاه انتخاب رشته تحصیلی است ، چرا که این انتخاب تاثیر بسزایی بر آینده داوطلب خواهد داشت . داوطلبانی که می خواهند بدون کنکور وارد رشته های انسانی دانشگاه ها شوند نیز می بایست با آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۰ ، بهترین رشته متناسب با شرایط مورد نظرشان را انتخاب کنند و وارد مرحله ثبت نام شوند .

لیست رشته های بدون کنکور انسانی 1400 مقطع کارشناسی پیوسته

 لیست رشته های بدون کنکور انسانی مقطع کارشناسی
زبان و ادبیت ترکی آذری
مشاوره
زبان و ادبیات فارسی
روانشناسی
زبان و ادبیات عربی
حسابداری
مترجمی زبان عربی
هتلداری
علوم قرآن و حدیث
مدیریت صنعتی
علوم ورزشی
مدیریت مالی
فلسفه و حکمت اسلامی
مدیریت بازرگانی
تاریخ تمدن ملل اسلامی
مدیریت دولتی
جغرافیا
مدیریت امور بانکی
باستان شناسی
مدیریت بیمه
زبان شناسی
مدیریت امور گمرکی
افتصاد
مدیریت کسب و کارهای کوچک
تاریخ تمدن ملل اسلامی
جامعه شناسی
ادیان و عرفان
گردشگری
فقه و حقوق اسلامی
روابط عمومی
حقوق
مردم شناسی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
روزنامه نگاری
معارف اسلامی
علوم تربیتی 
معارف اسلامی و اخلاق
علوم سیاسی
معارف اسلامی و ادیان
فلسفه و کلام اسلامی
معارف اسلامی و تاریخ
برنامه ریزی اجتماعی و تعاون
معارف اسلامی و علوم تربیتی
علم اطلاعات و دانش شناسی
معارف اسلامی و علوم قرآنی
مددکاری اجتماعی
معارف اسلامی و کلام
علوم قضایی

لیست رشته های بدون کنکور انسانی 1400 مقطع کاردانی ناپیوسته

لیست رشته های بدون کنکور انسانی مقطع کاردانی ناپیوسته
کاردانی گردشگری
کاردانی مدیریت بازرگانی
کاردانی هتلداری
کاردانی مدیریت صنعتی
کاردانی علوم ورزشی
کاردانی امور دولتی
کاردانی حسابداری
کاردانی علوم قضایی
کاردانی بیمه
کاردانی امور بانکی
کاردانی امور مالی و مالیاتی
کاردانی روابط کار
کاردانی اشتغال
کاردانی اقتصاد کار و بهره وری

در صورت بروزرسانی شدن لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۰ . یا انتشار اصلاحیه ای در خصوص رشته های ارائه شده علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون انسانی 1400
داوطلبان پس از بررسی رشته های بدون کنکور انسانی باید دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته را نیز بررسی کنند چرا که تمامی رشته های بدون کنکور انسانی سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه ها ارائه نشده و هر دانشگاه تنها تعدادی از این رشته های را در ظرفیت های مشخصی ارائه می دهد.

با توجه به اهمیت فاکتور مسافت و ظرفیت پذیرش رشته های دانشگاه انتخابی ، داوطلبان باید لیست رشته محل های ارائه شده را بررسی کنند و در صورت تناسب شرایط دانشگاه با ملاک های مورد نظر داوطلب ، ثبت نام خود را انجام دهند . با توجه به عدم انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 در ادامه لیست رشته محل های بدون کنکور انسانی سال گذشته ارائه شده است.

برای دانلود رشته محل های بدون کنکور مهرسال گذشته کلیک کنید

لازم به ذکر است در صورت انتشار لیست رشته محل های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۰ و یا اصلاحیه لیست رشته ها علاوه بر بروزرسانی فایل ارائه شده در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون انسانی 1400
داوطلبان متقاضی ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۰ باید دقت داشته باشند که به غیر از رشته های ذکر شده ، در دانگاه های مذکور سایر رشته محل ها به صورت بدون کنکور ارائه نمی شوند لذا متقاضیان این رشته ها صرفا از طریق کنکور سراسری می توانند به این رشته ها وارد شوند .

با توجه به فرآیند نام نوسی سال گذشته ثبت نام بدون کنکور انسانی 1400 برای ورودی مهر به صورت اینترنتی است که داوطلبان بعد از بررسی لیست رشته های بدون کنکور انسانی می توانند با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام ، مدارک لازم را تهیه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر و بهمن سال 1400 برای پذیرش در رشته های بدون آزمون انسانی دانشگاه آزاد سال جاری نیز نام نویسی کنند.
در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_دانشگاه_های_بدون_کنکور.gif]


اگر پس از مطالعه لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۱۴۰۰ ، سوالی در مورد ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون انسانی دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



سوالات متداول

1- ✔️ آیا می توان تمامی رشته های انسانی را بدون کنکور ثبت نام کرد ؟
✔️ خیر . پذیرش بدون کنکور در برخی از رشته های انسانی است که آخرین لیست اعلام شده در متن مقاله موجود می باشد .


2- ✔️ کدام دانشگاه ها برای رشته های بدون کنکور انسانی پذیرش دارند ؟
هر کدام از دانشگاه های کشور تعداد متفاوتی از رشته های بدون کنکور انسانی را پذیرش دارند که آخرین لیست رشته محل های 1400 در متن مقاله موجود است .


3- ✔️ لیست رشته های بدون کنکور انسانی از چه طریقی و چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده است مدتی پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود .
منبع : رشته های بدون کنکور انسانی 1400
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо