تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سمالایو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشگاه علمی کاربردی سامانه سما لایو رو برای دانشجوهای دوره کاردانی و کارشناسی خودش طراحی کرده که با توجه به وضعیت پیش اومده و تعطیلی دانشگاه ها ، دانشجوها بتونن با عضویت تو samalive.ir ، کلاس های نظری خودشون رو به طور مجازی آموزش ببینن . 


با توجه به وضعیت پیش اومده تو کشور و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه علمی کاربردی تعطیل شدن . اما از اونجایی که این تعطیلات طولانی شد و امکان عقب افتادن دانشجوها از مسیر تحصیلیشون وجود داشت ، دانشگاه علمی کاربردی اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی کرد و سامانه سما لایو رو معرفی کرد .
سامانه samalive.ir از 16 فروردین در اختیار داوطلبای دانشگاه علمی کاربردی قرار گرفته و حدودا هفته ای 2 تا 3 جلسه کلاس های دروس نظری دانشجوهای علمی کاربردی تو اون برگزار میشه . تا بعد از باز شدن دانشگاه ها دانشجوها فقط بخوان دروس عملی خودشون رو حضوری بگذرونن .
سامانه سما لایو برای دانشجوهای هر دو دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی طراحی شده . اما خیلی از داوطلبا با نحوه ورود به این سامانه آشنایی ندارن و نمی دونن چطوری باید تو این سامانه عضویت پیدا کنن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد نحوه ورود و عضویت تو سامانه سمالایو رو توضیح دادیم .

سایت سما لایو دانشگاه علمی کاربردی
همونطور که گفته شد با تعطیلی آموزش حضوری و مجازی شدن کلاس های دانشگاهی دانشجویای دانشگاه علمی کاربردی هم باید برای گذروندن واحد های درسی خودشون از طریق سامانه سما لایو به آدرس samalive.ir اقدام کنن.
به طوری که هر دانشجو باید با توجه به برنامه کلاسی که دانشگاه محل تحصیل برای هر درس مشخص می کنه وارد سایت سما لایو بشه و با وارد کردن اطلاعات لازم در این کلاس ها حضور پیدا کنه. حالا در ادامه لینک ورود به سایت سمالایو علمی کاربردی به آدرس samalive.ir رو گذاشتیم.

برای ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: هم آوا



[تصویر:  148067688.gif]


نحوه ورود به سامانه سمالایو
همون طور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی سامانه سما لایو رو برای آموزش مجازی دانشجوهای کاردانی و کارشناسی خودش طراحی کرده . دانشجوها برای ورود به این سامانه باید وارد سایت samalive.ir بشن و بعد از انجام دادن ثبت نام ، از امکانات سما لایو استفاده کنن .
[list]
[*]نحوه ورود به سامانه سما لایو به طور خلاصه :
[/list][list=1]
[*]جست و جوی عبارت " samalive.ir " یا " سامانه سمالایو "
[*]انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سمالایو "
[*]ورود به سایت سما لایو و انتخاب گزینه ثبت نام / ورود 
[*]ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور
[/list][list]
[*]راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه سمالایو به طور خلاصه :
[/list]جستجوی عبارت samalive.ir در گوگل و انتخاب اولین گزینه 

[تصویر:  1587618577_1585998820_000.jpg]

در ادامه وارد سایت سما لایو بشین و گزینه " ثبت نام / ورود " انتخاب کنین .

[تصویر:  1587618657_1585999769_0000.jpg]

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور  برای ورود به سامانه ، البته دانشجوهای دانشگاه علمی کاربردی برای ورود باید از لینک " ورود با سما سامانه " وارد سامانه سما لایو بشن .

[تصویر:  1587618785_1586265531_00000.jpg]

سپس به طور خودکار وارد سایت هم آوا میشین که باید نام کاربری و رمز عبوری که تو سایت هم آوا استفاده می کردین رو وارد کنین .

[تصویر:  1587618861_1586265921_000000000.jpg]

با توجه به اینکه امتحانات مجازی دانشگاه علمی کاربردی در سامانه تیز آزما برگزار میشه پیشنهاد میشخ مقاله زیر رو هم بخونین .
بیشتر بخوانید: سامانه تیز آزما

نحوه عضویت در سامانه سمالایو
دانشجوهای سایر دانشگاه ها که می خوان از امکانات سایت سما لایو استفاده کنن باید در ابتدا عضو این سامانه بشن . البته همون طور که گفته شد دانشجوهای علمی کاربردی باید با استفاده از اطلاعات سایت هم آواشون وارد سمالایو بشن . حالا در ادامه نحوه عضویت تو samalive.ir رو گفتیم .
[list]
[*]نحوه عضویت تو سامانه سمالایو به طور خلاصه :
[/list][list=1]
[*]ورود به سامانه سما لایو و انتخاب گزینه " ورود / ثبت نام "
[*]انتخاب گزینه " همین الان ثبت نام کنید " و اطلاعات لازم رو وارد کنین .
[*]بازگشت به صفحه اصلی وارد کردن نام کاربری و رمز عبور
[/list][list]
[*]راهنمای تصویری عضویت تو سامانه سمالایو به طور خلاصه :
[/list]وارد سامانه سما لایو بشین و گزینه ثبت نام/ ورود رو انتخاب کنین .

[تصویر:  1587620423_111.jpg]

گزینه  " همین الان ثبت نام کنید "  رو انتخاب کنین و اطلاعات لازم رو پر کنین .

[تصویر:  1587620472_1121.jpg]

سپس به صفحه اصلی برگردین و نام کاربری و رمز عبور رو وارد کنین .

[تصویر:  1587620515_113.jpg]
اگه دانشجوی کاردانی علمی کاربردی هستین و می خواین ثبت نام کارشناسی این دانشگاه رو هم انجام بدین خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .
بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
دانلود اپلیکیشن سامانه سما لایو
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مجازی بودن کلاس های دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی سامانه سما لایو رو در اختیار دانشجو های خودش قرار داده تا بتونن در هر زمان و مکانی که بودن به صورت انلاین و یا آفلاین از امکانات سماسامانه استفاده کنن.
وورد به سامانه سما لایو به صورت اینترنتی امکان پذیره و داوطلبا با سرچ آدرس این سامانه به نشانی samalive.ir می تونن وارد این برنامه شده و از امکاناتش استفاده کنن. اما هنوز دانشگاه علمی کاربردی اپلیکیشن و یا برنامه سما لایو رو ارائه نداده که به محض ارائه در این مقاله، لینک دانلود اپلیکیشن سامانه سما لایو رو می ذاریم.
کارشناسای مرکر مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم امادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در مورد ورود و عضویت تو سامانه سمالایو پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و همه سوالاتون رو بپرسین .
برای ورود به سایت یکتا دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.
در ادامه بخوانید: سایت یکتا علمی کاربردی


[تصویر:  148067688.gif]




سوالات متداول

1- چه کسایی می تونن از امکانات سامانه سما لایو استفاده کنن ؟
همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، دانشجوهای دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می تونن با عضویت تو این سامانه از امکانات این سایت استفاده کنن .

2- نحوه ورود به سامانه سما لایو به چه صورته ؟
برای ورود باید اول تو سمالایو عضویت پیدا کنین که راهنمای نحوه ورود به این سامانه به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

3- برای ورود به سامانه سمالایو به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
داوطلبا برای ورود به این سامانه به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارن که نحوه دریافت اون تو این مقاله توضیح داده شده .
منبع : سمالایو
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru