تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام پذیرش مقطع درجه داری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی در سایت استخدام این ارگان به آدرس gozinesh.police.ir انجام میشه و داوطلبا برای تکمیل فرم ثبت نامشون باید طبق اطلاعیه های سایت استخدامی پلیس در زمان مقرر اقدام کنن.



برای استخدام شدن در سمت درجه داری نیروی انتظامی، شما خیلی راحت می تونید از طریق اینترنتی به سایت استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که نشونی اون gozinesh.police.ir است، مراجعه کنین و تمامی مراحل ثبت نام و استخدام رو به صورت اینترنتی پشت سر بذارین.
اون دسته از کسایی که علاقه مند هستن تا در ناجا مشغول به کار بشن، باید حتما دقت داشته باشن که در موعد مقرر شده برای تکمیل کردن فرم های مربوط به ثبت نام و آپلود تمامی مدارک لازم به ادرس سایت gozinesh.police.ir مراجعه کنن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص سایت ثبت نام و اعلام نتایج نیروی انتظامی به طور کامل توضیح داده شده.

سایت ثبت نام استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
همه مراحل مربوط به استخدام درجه داری نیروی انتظامی در حالت معمول به صورت اینترنتی انجام میشه و همه متقاضیای استخدام در سمت درجه داری نیروی انتظامی، کافیه که برای تکمیل کردن فرم ثبت نامشون به سایت گزینش پلیس به آدرس gozinesh.police.ir مراجعه کنن.
داوطلبایی که علاقه مند هستن در نیروی انتظامی استخدام بشن باید حتما به صورت کامل پیگیر تمامی اطلاعیه های مربوط به سایت نیروی انتظامی باشن که از زمان های مقرر شده برای تکمیل مدارک و مراحل ثبت نام آگاهی پیدا کنن. توجه داشته باشین که ثبت نام شدن در مقطع درجه داری نیروی انتظامی معمولا ممکنه که در طول یک سال، چندین بار انجام بشه.
در حال حاضر طبق آخرین اطلاعیه استخدامی نیروی انتظامی در سایت gozinesh.police.ir مربوط به ثبت نام مقطع درجه داری، از تاریخ 1 فروردین 1400 لغایت 16 اردیبهشت 1400 می باشد. داوطلبایی که تمایل به ثبت نام در این مقطع رو دارن با اطلاع از شرایط ثبت نام، می تونن نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنن.


برای ورود به سایت استخدام نیروی انتظامی کلیک کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص استخدام نیروی انتظامی، می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی

سایت اطلاعیه های گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
همه اطلاعات در مورد شرایط و ضوابط، مدارک لازم برای استخدام شدن به عنوان پلیس بر روی سایت استخدام نیروی انتظامی قرار می گیره و همه داوطلبایی که قصد ثبت نام دارن و میخوان در نیروی انتظامی استخدام بشن باید همه شرایطی رو که در سایت gozinesh.police.ir قرار داده شده رو مطالعه کنن و در نهایت بعد از انجام بررسی های درج شده و مطابقت آنها با شرایط و احوال شخصیه خود، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنن.
همه داوطلبای استخدام در نیروی انتظامی باید دقت داشته باشن که حتما قبل از ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در سایت گزینش پلیس رو مطالعه کنن و تنها در صورتی که این شرایط و دارا باشن، اقدام به انجام فرایند ثبت نام کنن. معمولا تمامی این شرایط اختصاصی و عمومی در سایت استخدام نیروی انتظامی به طور کامل مطرح میشه.
نکته مهم دیگه ای که باید به اون اشاره کنیم اینه که معمولا فقط داوطلبای مرد مجاز هستن تا در دانشگاه علوم انتظامی امین ثبت نام کنن و داوطلبای زن نمی تونن برای حضور در دانشگاه علوم انتظامی امین اقدام به ثبت نام کنن.
یکی از شرایطی که معمولا هر سال در سایت استخدام نیروی انتظامی به اون اشاره میشه اینه که همه متقاضیا باید دارای مدرک تحصیلی  دیپلم (نظام جدید، نظام قدیم) در یکی از رشته های نظری (ریاضی، تجربی، انسانی) و حتی فنی و حرفه ای و کار و دانش باشن تا بتونن برای تکمیل اطلاعات ثبت نام و آپلود کردن اونا اقدام کنن.
حداقل سنی که باید همه متقاضیای ثبت نام داشته باشن، 18 ساله و حداکثر سن اونا هم باید 25 سال باشه. در حالت کلی افرادی که بالا 25 سال سن دارن یا سنشون کمتر از  18 ساله، نمی تونن برای ثبت نام در سایت استخدام نیروی انتظامی اقدام کنن.

برای مطالعه کامل شرایط استخدام نیروی انتظامی، خوندن مقاله زیر یپشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: شرایط استخدام نیروی انتظامی

سایت اعلام نتایج استخدام نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
نتایج استخدام نیروی انتظامی برعکس فرایند ثبت نام اون به صورت اینترنتی اعلام نمیشه و معمولا این نتایج از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به شماره شخصی شما انجام میشه و هیچ اطلاعیه ای با مضمون مشخص شدن زمان اعلام نتایج و یا دعوت شدن به مصاحبه در سایت استخدام نیروی انتظامی منتشر نمیشه.
همه داوطلبایی که از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی برای گذروندن مراحل مصاحبه و گزینش دعوت میشن در حالت عادی نتایج استخدام نیروی انتظامی و از همین راه ( تماس تلفنی و ارسال پیامک) دریافت میکنن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام نیروی انتظامی زن می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی زن
سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین gozinesh.police.ir
به طور کلی نیروی انتظامی علاوه بر پذیرش از طریق استخدام درجه داری، اقدام به پذیرش نیرو از طریق دانشگاه علوم انتظامی امین هم میکنه و داوطلبا در صورت دارا بودن شرایط لازم می تونن برای استخدام هر کدوم از روش ها اقدام کنن. در ادامه توضیحی در خصوص هر دو پذیرش داده شده .
استخدام درجه داری نیروی انتظامی:
روش اول همون استخدام درجه داری نیروی انتظامیه. در این روش معمولا متقاضیا بعد از اینکه مراحل گزینش رو می گذرونن و یک سری موارد و یاد می گیرن، می تونن به استخدام در سمت درجه داری نیروی انتظامی در بیان. تمامی مراحل ثبت نام و گزینش برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی از طریق سایت این ارگان به آدرس gozinesh.police.ir انجام میشه.
استخدام افسری از دانشگاه علوم انتظامی امین:
دومین روشی که نیروی انتظامی از طریق اون اقدام به جذب نیرو در سمت افسری میکنه، استخدام افسری از دانشگاه علوم انتظامی امینه. در حال حاضر فقط متقاضیای آقا می تونن در این دانشگاه تحصیل کنن و برای استخدام در سمت افسری نیروی انتظامی اماده بشن.
در صورتی که متقاضی تمام شرایط لازم برای تحصیل در دانشگاه امین و داشته باشه، میتونه برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنه و بعد از اینکه دوره تحصیلی در دانشگاه تموم شد، مشغول به ارائه خدمت به نیروی انتظامی در درجه افسری بشه.
اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص سایت استخدام نیروی انتظامی داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین.
در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری در چه سایتی انجام میشه ؟
✔️ این ثبت نام در سایت gozinesh.police.ir انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ نتایج استخدامی پلیس نیروی انتظامی به چه صورتی اعلام میشه ؟
✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده، این نتایج به صورت تلفتی و یا از طریق پیامک اعلام میشه.

3- ✔️ متقاضیا چطور می تونن از شرایط استخدام پلیس ناجا مطلع بشن ؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح دادیم، داوطلبا می تونن با مراجعه به سایت گزینش پلیس نیروی انتظامی از شرایط استخدام مطلع بشن.
منبع : سایت گزینش نیروی انتظامی gozinesh.police.ir
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru