تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه نجاح حوزه علمیه، یک سایت جامع و کاربری برای استفاده طلاب هست که این افراد می تونن با ورود به سایت login.ismc.ir از خدماتی که این سامانه در اختیارشون قرار داده از جمله دریافت کارنامه، انتخاب واحد، ثبت نام در امتحانات و ... استفاده کنن.



با توجه به غیر حضوری شدن آموزش های مربوط به حوزه های علمیه، سامانه های مختلفی برای انجام امور مربوط به حوزه ها در سراسر کشور روی کار اومدن. سامانه نجاح حوزه علمیه، یک سامانه یکپارچه هست که در سراسر کشور قابل استفاده تمام طلابه.
سایت نجاح طلاب خدمات مختلفی را به افراد ارائه میده و همه طلاب در سراسر کشور می تونن با ورود به این سامانه به آدرس login.ismc.ir، از خدمات مربوط به سایت پیشخوان بر خط به صورت غیر حضوری بهره مند بشن. در این مقاله قصد داریم در رابطه سامانه نجاح حوزه و نحوه ورود به آن توضیح دهیم.

معرفی سایت نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir
سایت نجاح حوزه علمیه، یک سایت جامع و کاربری برای استفاده طلاب هست که امکانات مختلفی رو به طلاب در حال تحصیل در سراسر کشور ارائه میده. سامانه نجاح حوزه علمیه  به آدرس login.ismc.ir از خلاصه عبارت «نرم افزار جامع معاونت آموزشی حوزه علمیه» نام گذاری شده.
هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل در امور مربوط به طلاب هست که به صورت غیر حضوری و برخط ارائه میشه. به همین خاطر همه طلاب در سراسر کشور می تونن برای انجام امور آموزشی مربوط به مدرسه طلاب خودشون به سامانه پیشخوان برخط مراجعه کنن و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خودشون، از امکانات ویژه این سایت استفاده کنن.
همون طور که گفتیم این سامانه خدمات مختلفی رو به افراد ارائه میده و روز به روز هم به این خدمت اضافه میشه. بعضی از مهم ترین خدمات مختلف این سامانه شامل موارد زیر هستن. ذکر این نکته لازمه که تمام طلاب در سراسر و طلاب استان قم می تونن از خدمات مختلف سامانه نجاح استفاده کنن و هیچ محدودیتی از این جهت برای طلاب وجود نداره.
ثبت نام امتحان های کتبی و یا شفاهی
نمایش کارنامه به طلاب
انتخاب واحد طلاب
مشاهده نتایج امتحان های مختلف
مشاهده اطلاعیه های آموزشی مختلف در رابطه با حوزه های علمیه
و ...

برای وورد به سامانه مدرس حوزه علمیه می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: سامانه مدرس

ورود به سایت نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir
طلاب در سراسر کشور و در استان قم می تونن برای استفاده از خدمات آموزشی سامانه نجاح حوزه علمیه، وارد سایت login.ismc.ir بشن. برای ورود به سایت نجاح حوزه ، نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور هست که طلاب می تونن با وارد کردن این دو مورد به این سامانه وارد و از خدمات آموزشی و مدیریتی سایت نجاح طلاب استفاده کنن. 
البته به غیر از سامانه نجاح حوزه علمیه که به صورت یک سایت هست، طلاب می تونن با دانلود نرم افزار پیشخوان از این سامانه از امکانات مختلف این سامانه بر روی گوشی های خودشون استفاده کنن. برای ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه کافیه که طبق مراحل زیر پیش برین.

باز کردن یکی از مرورگرهای گوشی همراه خودتون یا لپ تاپ و کامپیوتر
جستجوی «سایت نجاح حوزه علمیه» در گوگل
کلیک کردن بر روی اولین سایت جستجو شده مربوط به سایت نجاح طلاب به آدرس login.ismc.ir
وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه نجاح
ورود به سایت نجاح حوزه علمیه و استفاده از امکانات آن


برای ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایت سخا حوزه علمیه می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: سایت سخا

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir
تا اینجا به طور خلاصه متوجه شدیم که چطور باید به سایت نجاح حوزه علمیه وارد بشیم و از امکانات مختلف اون استفاده کنیم؛ اما از اونجایی که ممکنه بعضی از افراد در ورود به سامانه نجاح طلاب مشکل داشته باشن، نحوه ورود به این سامانه رو به صورت تصویری هم توضیح میدیم. بنابراین، اگه قصد استفاده از این سامانه رو دارین، می تونین طبق مراحل زیر پیش برین و به سامانه نجاح حوزه علمیه وارد بشین.
[list]
[*]ابتدا یکی از مرورگرهای گوشی همراه و یا لپ تاپ خودتون رو باز کنین. بهتره که از مرورگر کروم و یا فایرفاکس برای ورود به سایت نجاح طلاب استفاده کنین.
[*]حالا در فیلد جستجوی گوگل عبارت «سایت نجاح حوزه علمیه» رو تایپ و اون رو جستجو کنین.
[*]اولین سایتی که مربوط به سامانه نجاح به آدرس login.ismc.ir هست، همون سایت مد نظر ماست. روی اون کلیک کنین تا وارد سایت بشین.
[/list]
[تصویر:  1618985702_1%20(1).png]

[list]
[*]حالا نام کاربری و رمز عبور خودتون رو برای ورود به این سامانه وارد کنین و در نهایت روی گزینه ورود کلیک کنین.
[/list]
[تصویر:  1618985815_2%20(1).png]

نکته: در صورتی که رمز عبور خودتون رو برای ورود به سامانه نجاح فراموش کردین، می تونین بر روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنین و با وارد کردن اطلاعات درخواست شده، رمز عبور خودتون رو بازیابی کنین.
نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح login.ismc.ir
طلابی که برای بار اول به سامانه نجاح حوزه علمیه وارد میشن و نام کاربری و رمز عبوری رو برای ورود به سامانه نجاح ندارن، نگران نباشن. امکان دریافت نام کاربری و رمز عبور سایت نجاح طلاب به صورت غیر حضوری و از طریق همین سامانه امکان پذیره.
البته این نکته رو بدونین که تنها زمانی نام کاربری و رمز عبور به شما داده میشه که اطلاعات شما در سامانه نجاح حوزه علمیه ثبت شده باشه. در واقع، سیستم بتونه شما رو شناسایی کنه تا نام کاربری و رمز عبوری رو به شما ارائه بده.
برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه نجاح، باید ابتدا به سامانه نجاح وارد بشین. در قسمت مربوط به ورود به سامانه نجاح گزینه ای مربوط به «بازیابی رمز عبور و نام کاربری» رو مشاهده می کنین، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خودتون باید روی این گزینه کلیک کنین.

[تصویر:  1618985928_3%20(1).png]

در مرحله بعدی، باید کد ملی و شماره تلفن همراه خودتون رو برای ورود به سامانه پیشخوان یا همون نجاح وارد کنین. در صورتی که در سیستم اطلاعات شما ثبت شده باشه، پیامکی مبنی بر نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.

[تصویر:  1618985954_4%20(1).png]

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در مورد سامانه نجاح حوزه علمیه داشتین می تونین همه سوالاتتون رو از کارشناسای تحصیلیکو بپرسید. راه ارتباطی شما با این کارشناسا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو می باشد.
در ادامه بخوانید: مهارت خانه طلاب


سوالات متداول

1- ✔️ سامانه نجاح چه خدماتی رو به طلاب ارائه میده ؟
✔️ از جمله خدماتی که این سامانه در اختیار طلاب میذاره امکان دریافت کارنامه می باشد که بقیه خدمات در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ برای ورود به سامانه نجاح حوزه چه اطلاعاتی نیازه ؟
✔️ طلاب برای ورود به این سامانه به نام کاربری و کلمه عبور احتیاج دارن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ آدرس سایت نجاح طلاب چیه ؟
✔️ آدرس این سایت login.ismc.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.
منبع : سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru