تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شادینو در برنامه شاد چیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شادینو یکی از خدمات جدید در نسخه به روز شده برنامه شاده که معلما و مدیران مدارس می تونن با ورود به این بخش از به اشتراک گذاری محتوا با همدیگه پرداخته و از تجربه و اطلاعات یکدیگر برای آموزش بهتر استفاده کنن.



شادینو چیست؟شادینو بخشی از برنامه شاده و کلمه شاد مخفف شبکه آموزشی دانش آموزه. با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده استفاده از بسترهای آموزش مجازی اولویت سازمان آموزش و پرورش قرار گرفته.
این سازمان همچنین اقدام به ایجاد کردن بستری برای دبیران و معلمان به نام شادینو کرده که با کمک اون دبیر ها و معلم ها می تونن با همدیگه گفت و گو داشته باشن. اگر دبیر یا معلم هستید قطعا این واژه رو تا به حال شنیدین. در این مقاله قصد داریم به شما اطلاع بدیم که شادینو چیست و چطور می تونید از اون استفاده کنین.

شادینو در برنامه شاد چیست
ما در هر حرفه و شغلی که باشیم نیازمند هستیم تا با افرادی که مثل خود ما مشغول به انجام این شغل هستند صحبت کنیم تا علاوه بر کسب تجربه در زمینه کاری خودمون بتونیم مشکلات و ایرادات احتمالی پیش اومده در حرفه ی کاری خودمون رو رفع کنیم.
این کار رو هنگامی که وارد یک شغل میشیم انجام میدیم و سعی می کنیم با همکاران خودمون ارتباط مفیدی برقرار بکنیم. شغل معلمی و دبیری رو تصور کنید. این شغل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هست و این امر بی دلیل نیست. تربیت نسل آینده ی کشور به نوع آموزش و تربیتی که اون نسل از دبیر یا معلم خودش دریافت کرده بستگی داره.
اگر برای یک معلم یا دبیر که مشغول امر آموزش به دانش آموزان هست مشکلی در راستای امور آموزشی به وجود بیاد، اولین افرادی که از این مسئله آسیب میبینن دانش آموزان و خانواده های اون ها هستن. به همین دلیل نیاز هست تا دبیر ها و معلم های با سابقه و با تجربه تر، تجربیات خودشون رو با سایر افراد در میون بگذارن.
قبل از کرونا این کار به وسیله حضور فیزیکی دبیر ها و معلم ها در مدرسه انجام می شد. اما هم اکنون به خاطر وجود ویروس کرونا خبری از کلاس های حضوری نیست و کلاس های مجازی جایگزین شدن. حالا به سر سوال اصلی خودمون برمیگردیم.
شادینو چیست؟ میتونیم بگیم شادینو در واقع بستریه که این امکان رو برای معلم ها و دبیران فراهم نموده تا با یکدیگه بحث و گفت و گوی مفید در جهت ارتقای سطح کاری خودشون داشته باشن. برای آموزش مجازی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش نسبت به تهیه برنامه شاد اقدام کرد. شادینو مجزا از برنامه ی شاد نیست. این قسمت در خود برنامه شاد قرار گرفته و شما می تونین خیلی راحت به این قسمت از برنامه وارد بشین. البته در صورتی که معلم باشین.

برای دانلود برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: دانلود برنامه شاد



[تصویر:  1480676883.gif]


چگونه شادینو را فعال کنیم
شادینو بخشی از برنامه آموزشی شاد محسوب میشه که برای آموزش مجازی دانش آموزان ابتدایی در هر پایه ای که هستن مورد استفاده قرار می گیره. در برنامه شادینو امکانات متنوعی در اختیار معلم ها قرار گرفته و اون ها می تونن با حضور در این قسمت از برنامه شاد با همدیگه به تبادل اطلاعات در خصوص آموزش و مشکلات پیش اومده برای خودشون صحبت بکنن.
در واقع می تونیم اینطور بیان بکنیم که برنامه شادینو به نوعی یک شبکه اجتماعی با امکانات مورد نیاز برای معلم ها و دبیرانه. فعال سازی برنامه شادینو و به طور کلی استفاده از این برنامه که در بستر شاد ایجاد شده، اصلا کار سخت و دشواری نیست.
اگر شما دبیر یا معلم ابتدایی هستید و برنامه شاد رو برای آموزش به دانش آموزان خودتون قبلا نصب کردین، باید بگیم که بیشتر مسیر رو جهت استفاده از برنامه شادینو طی کردید. اگر برای شما هم این سوال پیش اومده که دقیقا شادینو چیست، باید به شما بگیم شادینو بستری جهت ارتباط اجتماعی معلم ها و دبیران هست که می تونه ارتباط بین اون ها رو به صورت امن و مطمئن ایجاد کنه. با کمک شادینو دیگه نیازی به این نیست که دبیر ها و معلم ها برای ارتباط با هم دیگه خودشون رو به سختی بندازن.
تا اینجا متوجه شدیم که شادینو چیست حالا باید ببینیم چگونه شادینو رو فعال کنیم؟ برای این کار شما باید اول از همه وارد برنامه شاد بشید و نقش خودتون رو به عنوان معلم انتخاب کنید. باید اطلاعات خواسته شده رو در این برنامه وارد کنید و بعد از اون می تونید از امکانات شادینو در شاد استفاده کنید. برنامه شادینو دائم در حال به روز رسانی شدنه. برای دسترسی داشتن به آخرین امکانات این برنامه باید حتما آخرین نسخه برنامه شاد رو دانلود کنین.

[تصویر:  1618216483_1.jpg]

برای دانلود اخرین نسخه برنامه شاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: نسخه جدید شاد

نحوه ورود به برنامه شادینو
تا اینجای کار به صورت مفصل با برنامه شادینو آشنا شدیم. اگر کسی از شما بپرسه که شادینو چیست، شما می تونید به صورت جامع به این سوال پاسخ بدید. با وجود تمام تعریف ها و توصیفات تا اینجای کار ما هنوز نمی دونیم که چطور باید به برنامه شادینو که در بستر برنامه اصلی شاد قرار گرفته وارد بشیم. شما می تونید با پیروی از تک به تک این مراحل بدون هیچگونه مشکلی وارد برنامه شادینو بشین و به عنوان یک معلم از این برنامه کاربردی استفاده کنین.
مرحله اول ورود به برنامه هست. باید اپلیکیشن شاد رو دانلود بکنین و بعد از باز کردن برنامه روی گزینهبرای این کار روی کادر ورود به مدرسه من کلیک کنید.

[تصویر:  1618214999_1%20(1).jpg]

 بعد از اون گزینه افزودن کاربران رو انتخاب و نقش خودتون رو به عنوان یک معلم انتخاب کنین.

[تصویر:  1618215029_2%20(1).jpg]

بعد از اون کد ملی خودتون رو در کادر نمایش داده شده وارد کنید و دکمه تایید رو فشار بدین. اطلاعات شخصی خودتون شامل؛ سال، ماه و روز تولدتون رو هم وارد کنین. اطلاعات کاربری شما بعد از این مراحل ثبت میشه.

[تصویر:  1618215103_3%20(1).jpg]

روی گزینه " باشه " کلیک کنین. بعد از انجام تمام این مراحل در قسمت پایینی صفحه می تونین گزینه شادینو رو مشاهده کنین.

[تصویر:  1618215135_6%20(1).jpg]

روی اون کلیک کنین. در این مرحله باید برای خودتون یک نام کاربری انتخاب بکنین. بعد از طی کردن تمامی مراحل با موفقیت شما وارد قسمت شادینو در برنامه ی شاد شدین.

[تصویر:  1618215152_7%20(1).jpg]

برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر خود می تونین مقاله زیر رو بخونین
بیشتر بخوانید: نسخه تحت وب شاد
چرا شادینو بالا نمیاد
تا این جای این مقاله به صورت کامل با برنامه شادینو و نحوه ورود به اون آشنا شدین و به خوبی می دونین که شادینو در شاد چیست. در این بخش شما می تونین از امکانات فوق العاده ای که شادینو در اختیار شما قرار میده استفاده بکنین.
ممکنه شما به عنوان یک دبیر یا معلم اقدام به ورود به شادینو کرده باشین اما این امر برای شما با موفقیت همراه نبوده باشه. باید توجه کنین همون طور که گفته شد، برنامه شاد که توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه و به عنوان بستر آموزش مجازی معرفی شده همچنان در حال تکامل و به روزرسانیه.
شادینو هم یکی از بخش های برنامه شاده که هنوز فعال نشده. به همین دلیل ممکنه کاربرها و معلمین مشاهده بکنن که نمی تونن از این قسمت استفاده بکنن و با همکاران خودشون بحث و گفت و گو داشته باشن.
بخش شادینو امکانات زیادی رو برای معلم ها و دبیران فراهم کرده. شما می تونین با استفاده از این برنامه نسبت به پخش زنده، ساخت آزمون های مجازی، ایجاد یک کانال آموزشی درسی و موارد دیگری اقدام بکنین.
البته تمام این ها به این بستگی داره که چه زمانی قسمت شادینو در شاد فعال بشه. نیاز به هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد چرا که آموزش و پرورش تمام تلاش خودش رو در این زمینه به کار میبره تا بتونه امکانات جدیدتر و مفیدتری به برنامه شاد اضافه بکنه.
شادینو یکی از بخش هایی است که در صورت فعال شدن می تونه در امر آموزش بسیار تأثیرگذار و موثر باشه. به محض اینکه این برنامه فعال بشه و برای معلمین و دبیران قابل دسترسی باشه در همین مقاله به شما اعلام می کنیم تا شما بتونین از این بخش جدید و کاربردی هم در مسیر آموزش استفاده کنید و تجربیات بیشتری به دست بیارین.

برای اطلاع از مشکلات برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: مشکلات برنامه شاد
دانلود و نصب برنامه شادینو
تا اینجای کار با این که شادینو چیست آشنا شدین و می دونین که با کمک این برنامه می تونین از چه خدماتی استفاده کنین. شادینو بخشی از برنامه شاده و لینک دانلود مجزایی نداره و دبیر ها و معلم ها برای استفاده از اپ شادینو فقط کافیه تا برنامه شاد رو نصب کنن.
شما برای استفاده از برنامه شادینو به نصب هیچ نرم افزار خاص دیگه ای هم نیاز ندارین. در این بستر شما می تونید بدون اینکه برنامه های بی شمار دیگه ای نصب کنین به راحتی با سایر معلم ها و دبیران گفت و گو داشته باشین.
در ادامه بخوانید: احراز هویت در شاد


[تصویر:  1480676883.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ هدف از ایجاد شادینو در شاد چیه؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، معلما و مدیران مدارس می تونن با ورود به شادینو تبادل اطلاعات کنن.

2- ✔️ چه جوری می تونیم شادینو رو در برنامه شاد فعال کنیم ؟
✔️ برای فعال سازی این قسمت اول باید احراز هویت کنین که اطلاعات کامل برای فعال سازی در ابن مقاله گفته شده.

3- ✔️ چرا شادینو در برنامه شاد بالا نمیاد ؟
✔️ بخش شادینو هنوز در برنامه شاد فعال نشده اما به محض فعال سازی، راهنمای ورود به اون در این مقاله گذاشته میشه.
منبع : شادینو در برنامه شاد چیست
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо