تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه گلستان فرهنگیان مروارید با هدف اسون تر شدن امور تحصیلی و الکترونیکی شدن امور دانشجویی راه اندازی شده و دانشجوهای پردیس های فرهنگیان می تونن با ورود به سایت education.cfu.ac.ir فرایند انتخاب واحد، پرداخت شهریه و ... رو انجام دهند.


سامانه گلستان فرهنگیان مروارید برای اسون تر شدن امور تحصیلی و الکترونیکی شدن امور دانشجویی در نظر گرفته شده. مسلما در طول دوره دانشجویی، دانشجوها امورات مختلفی دارن و باید برای مسائل مختلف تحصیلی اقداماتی و انجام بدن و واقعا این امکان وجود نداره که برای هر موضوع تحصیلی مثل مشاهده نمرات، مسافت طولانی و طی کرد و به صورت حضوری به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کرد.
به همین خاطر هم دانشگاه فرهنگیان با بوجود اوردن سامانه ای تخصصی و نسبتا جامع و کامل، کارو برای دانشجوها راحت کرده. با مراجعه به سامانه گلستان فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir، دانشجوها می تونن اکثر کارای آموزشی و تحصیلی خودشون رو انجام بدن و دیگه نیازی نیست تا برای هر کار کوچکی مسیر طولانی و تا دانشگاه طی کنن. امروزه سامانه گلستان فرهنگیان دارای امکانات مختلفیه و اکثر موارد تحصیلی و آموزشی و میشه از طریق این سامانه انجام داد. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در این خصوص داده شده.

معرفی سامانه گلستان فرهنگیان
سامانه گلستان فرهنگیان یکی از سامانه های دانشجوییه که تمامی دانشجو های مقاطع مختلف این دانشگاه ها می تونن خیلی راحت از خدمات آن استفاده کنن. در این سامانه همه امور دانشجویی و اموزشی به طور الکترونیکیی انجام میشه و در صورت ثبت نام در این سایت و عضویت در سایت گلستان فرهنگیان، دانشجو ها می تونن خیلی راحت از خدمات و مزایای آن استفاده کنن.
سامانه گلستان فرهنگیان مروارید به ادرس education.cfu.ac.ir این امکان رو به وجود اورده که دیگه دانشجوها مجبور نشن برای پیگیری امور تحصیلی و آموزشی خودشون به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کنن و می تونن خیلی راحت از طریق اینترنت امور تحصیلی مقطعی که در اون قرار دارن و اطلاعات لازم و بدست بیارن.

برای آشنایی بیشتر با سایت گلستان فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: سایت گلستان



[تصویر:  1480618076.gif]


سایت سامانه گلستان فرهنگیان
مسلما سوال خیلی مهمی که الان ممکنه برای خیلی از افراد پیش بیاد اینه که آدرس سایت سامانه گلستان فرهنگیان پردیس های مختلف چی؟ اصلا آیا برای وارد شدن به سامانه گلستان فرهنگیان پردیس های مختلف باید ادرس سایت های متفاوتی و داشته باشیم؟
پاسخ به این سوال خیلی اساسی و مهم محسوب میشه، چرا که دانشجو ها چند سال متوالی قراره تحصیل کنن و در همه مقاطع و مراحل تحصیلی هم به خدمات سایت گلستان نیاز دارن و نمیشه اونا رو از استفاده از این خدمات محروم کرد.
نکته خیلی مهم دیگه ای که باید حتما اون رو درنظر داشته باشین تا دچار سردرگمی نشین اینه که لینک ورود و آدرس سایت مربوط به سامانه گلستان فرهنگیان تمام پردیس های شهرستان و شهر های مختلف این دانشگاه یکسانه و هیچ تفاوتی بین آدرس سایت و لینک پردیس های مختلف دانشگاه فرهنگیان وجود نداره.
اگر شما هم جز افرادی هستین که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل میکنین، برای اینکه بتونین پرتال دانشجویی خودتون و مشاهده کنین باید وارد سایت education.cfu.ac.ir بشین و اطلاعات کاربری خودتونو وارد کنین تا مستقیما وارد صفحه شخصی دانشجوییتون بشین. با توجه به اینکه نحوه ورود و استفاده از خدمات سامانه گلستان فرهنگیان بسیار موضوع مهمی محسوب میشه، در ادامه مطلب با مراحل مختلف و نحوه ورود به این سایت اشنا میشیم.


برای ورود به سامانه گلستان فرهنگیان کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دانشگاه فرهنگیان، خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه. 
بیشتر بخوانید: دانشگاه فرهنگیان

نحوه ورود به سامانه گلستان فرهنگیان
مراحل ورود به سامانه گلستان فرهنگیان راحته و هر دانشجویی که در پردیس دانشگاه های فرهنگیان تحصیل می کنه باید تمامی این مراحل و یاد بگیره و اجرا کنه. اجرا کردن این مراحل از طریق کامپیوتر و گوشی امکان پذیره و دانشجو ها می تونن در هر موقعیت زمانی و مکانی که باشن به راحتی به سایت گلستان فرهنگیان وارد بشن و از خدمات این سامانه استفاده کنن.
دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان می تونن بعد از وارد شدن به سایت گلستان به نشانی education.cfu.ac.ir به راحتی بعد از وارد کردن کلمه عبور و گذرواژه، وارد صفحه شخصی خودشون بشن تا بتونن امور تحصیلی خودشون و راحت انجام بدن. به طور خلاصه مراحل ورود به سامانه گلستان فرهنگیان و میشه به موارد زیر تقسیم کرد:

وارد شدن به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir
انتخاب کردن گزینه " ورود به سیستم "
وارد کردن اطلاعات خواسته شده توسط سامانه مثل " نام کاربری / گذرواژه "
وارد شدن به صفحه شخصی خود داخل سامانه گلستان فرهنگیان

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه گلستان فرهنگیان

·        در اولین مرحله باید به جست و جوی عبارت  education.cfu.ac.ir "  و یا " سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر گوگل بپردازین.

[تصویر:  1618035021_1%20(1).jpg]

·        دومین مرحله اینه که گزینه نمایش داده شده با عنوان " سامانه گلستان فرهنگیان - مروارید - دانشگاه فرهنگیان " انتخاب کنین و روی اون کلیک کنین.

[تصویر:  1618035051_2%20(1).jpg]

·        در مرحله ی بعدیی باید وارد سایت بشین  و گزینه " ورود به سیستم " انتخاب کنین.

[تصویر:  1618035072_3%20(1).jpg]

·        همه اطلاعات خواسته شده رو به صورت دقیق وارد کنین و در نهایت گزینه " ورود " را انتخاب کنین.

[تصویر:  1618035128_4%20(1).jpg]

دانشجویان دانشگاه آزاد هم برای انجام امور دانشجویی خودشون باید از طریق سایت آموزشیار اقدام کنند.
بیشتر بخوانید: آموزشیار
امکانات سامانه گلستان فرهنگیان مروارید
سامانه گلستان فرهنگیان با هدف الکترونیکی کردن همه فعالیت های دانشگاه و استفاده غیر حضوری و اینترنتی دانسجوها از خدمات دانشگاه در اسفند ماه سال 79 راه اندازی شد. امکانات سامانه گلستان فرهنگیان مروارید در حالت کلی به موارد زیر تقسیم میشه:
صدور نامه های اداری مرتبط با بخش خدمات آموزشی (گواهی اشتغال به تحصیل ، اعلام مشروطی دانشجو ، اخطاریه منع ادامه تحصیل ، اخطاریه و حکم انصراف از تحصیل ، اعلام وضعیت تحصیلی دانشجو به والدین)
نامه های بخش فارغ التحصیلی (گواهی موقت پایان تحصیلات ، ارسال تاییدیه مدرک تحصیلی)
انتخاب واحد
پرداخت شهریه
مشاهده لیست دروس
تسویه حساب دانشجو
مشاهده لیست نمرات و دریافت کارنامه
پیش ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی جدید
دریافت لیست کسری مدارک دانشجویان جدیدالورود
صدور نامه های اداری مرتبط با نظام وظیفه دانشجو (درخواست معافیت تحصیلی ، درخواست ابطال یا احیا معافیت تحصیلی )
حذف اضطراری دروس اخذ شده
برنامه ریزی امتحانات و مشاهده زمانبندی برگزاری آزمون هر یک از دروس
صدور گواهی اشتغال به تحصیل
تعیین مدارک مورد نیاز با در نظر گرفتن مواردی همچون بورس، جنسیت، وضعیت نظام وظیفه و… به صورت خودکار
ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشجویان
صدور کارت موقت دانشجویی
ثبت اطلاعات دانشجویان بورسیه و....
در حالت کلی خدمات سامانه گلستان فرهنگیان خیلی زیاده و به موارد مختلفی مربوط میشه، ما به چند مورد از مهم ترین اونها اشاره کردیم تا یک شناخت کلی نسبت به این سایت پیدا کنین. از اونجایی که خدمات مختلف سایت اینترنتی و الکترونیکی ارائه میشه، دیگه امکان تقلب و دستکاری مدارک به هیچ عنوان وجود نداره و از این بابت شما می تونین با خیال راحت از خدمات سامانه استفاده کنین.
اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص سامانه گلستان فرهنگیان داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین .  
در ادامه بخوانید: سامانه سجاد وزارت علوم


[تصویر:  1480618076.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان چه امکاناتی رو در اختیار دانشجوها میذاره؟
✔️ از جمله امکاناتی که این دانشگاه در اختیار دانشجو قرار داده امکان انجام انتخاب واحده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ آدرس سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان چیه ؟
✔️ ادرس سایت گلستان فرهنگیان education.cfu.ac.ir می باشد که لینک وورد به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ آدرس سایت گلستان برای پردییس های مختلف دانشگاه فرهنگیان متفاوته ؟
✔️ خیر، همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، سایت امور دانشجویی همه دانشگاه های فرهنگیان همون سیستم جامع گلستان مرواریده.
منبع : سایت سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting