تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انتخاب واحد دانشگاه فنی جرفه ای به صورت اینترنتی در سایت ناد این دانشگاه به آدرس reg.tvu.ac.ir انجام میشه و دانشجوها می تونن با ورود به این سایت، طبق تقویم آموزشی اعلام شده از طرف دانشگاه، انتخاب های خودشون رو ثبت کنن و در صورت نیاز در زمان حذف و اضافه اون ها را ویرایش کنن.



دانشگاه فنی و حرفه ای در ابتدا با نام مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم شناخته می شد و زیر نظر مجموعه آموزش و پرورش اداره می شده. در سال ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ ای تصویب کرد که این دانشگاه به دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر نام بده و اداره ی اون، به وزارت علوم تحقیقات و فناوری سپرده بشه.
دانشگاه فنی و حرفه ای در حدود ۱۸۰ دانشکده در دو سطح کاردانی پیوسته با ۵۴ رشته و کارشناسی به صورت ناپیوسته با ۲۶ رشته در سایر استان های مختلف در کشور وجود داره که دانشجو هیا این دانشگاه باید طبق ضوابطی برای انتخاب رشته خود اقدام کنن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص روند انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای به طور کامل توضیح داده شده.

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ‌ای معمولا قبلا از شروع هر نیمسال می باشد و شما دانشجو ها در اون مهلت مقرر باید وارد سامانه آموزشی مخصوص دانشگاه فنی حرفه ‌ای بشین و از بین درس های موجود، دروس مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. توجه داشته که باید درس های هم نیاز یا پیش نیاز رو حتما رعایت بکنید.
برای اطلاع پیدا کردن از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد در هر نیمسال تحصیلی لازمه که به تقویم زمانبندی انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای که دانشگاه برای دانشجویان منتشر میکنه مراجعه بکنید. هنوز زمان دقیق انتخاب واحد نیمسال اول 1400 - 1401 مشخص نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد طلع بشن.

به محض اینکه زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایت ناد فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر رو بخونین. 
بیشتر بخوانید : سایت ناد



[تصویر:  148067688.gif]


سایت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
دانشگاه فنی حرفه ای برای جلوگیری کردن از مراجعه حضوری دانشجو برای انجام امور دانشجویی و ... سیستم ناد رو راه اندازی کرده و دانشجو ها برای ثبت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ناد به آدرس reg.tvu.ac.ir اقدام کنن.
پس به طور کلی شما اگه دانشجوی هر رشته دانشگاه فنی حرفه ای باشین موظف هستید تا برای انجام دادن امور دانشجویی یا دانشگاهی خودتون از سیستم ناد دانشگاه فنی و حرفه ‌ای به آدرس reg.tvu.ac.ir استفاده کنید که برای دسترسی راحت تر شما دانشجو ها به سایت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای در ادامه لینک ورود به این سایت رو گذاشتیم.


برای ورود به سایت انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای کلیک کنین.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
همونطور که گفته شد، انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت اینترنتی در سامانه ناد فنی حرفه ای به آدرس reg.tvu.ac.ir انجام میشه و دانشجوها بعد از مراجعه به این سایت و انتخاب گزینه ورود دانشجویان می تونن فرایند انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن. حالا در ادامه راهنمای تصویری نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای رو گذاشتیم.
ابتدا وارد سایت ناد فنی حرفه ای بشین و روی گزینه ورود دانشجو کلیک کنید.

[تصویر:  1617690542_1%20(1).jpg]

یکی از سرورهای ارائه شده رو انتخاب کنین.

[تصویر:  1617690573_2%20(1).jpg]

در ادامه نام کاربری و کلمه عبور خودتون رو وارد کنین.

[تصویر:  1617690608_3%20(1).jpg]

بعد از ورود به پورتال دانشجوییتون از منوی سمت راست گزینه " انتخاب واحد " رو انتخاب کنین و سپش گزینه " انتخاب کلاس درس از تمامی دانشکده ها / گروه ها “ برای اخذ دروس مشترک بین رشته ها و ارائه شده در دانشکده ، ” انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو “ برای اخذ دروس عمومی و ” انتخاب کلاس درساز دروس رشته دانشجو " برای اخذ دروس تخصصی رو انتخاب کنین و در آخر انتخاب گزینه " ثبت " و سپس روی گزینه " بستن ثبت نام توسط دانشجو " به منظور اتمام انتخاب واحد و تایید نهایی کلیک کنید.
زمان حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
زمان حذف و اضافه در دانشگاه فنی و حرفه ای توسط خود دانشگاه در قسمت برنامه ریزی آموزشی پورتال شخصی دانشجو مشخص میشه که معمولا حذغپفو اضافه بعد از تموم شدن مهلت انتخاب واحد دنشگاه فنی حرفه ای آغاز میشه و دانشجوه ایی که نیاز به تغییر در واحد های انتخابیشون دارن می تونن در این زمان وارد سایت بشن و انتخاب های خودشون رو ویرایش کنن.
هنوز زمان حذف و اضافه نیمسال اول 1400 - 1401 مشخص نشده ولی به دانشحجوها پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشن.


به محض اینکه زمان حذف و اضافه دانشگاه فنی حرفه ای مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
زمان پرداخت شهریه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
زمان پرداخت شهریه در دانشگاه فنی و حرفه ای معمولا زودتر از مهلتیه که برای انتخاب واحد از سوی دانشگاه شما اعلام شده. به این معنی که شما باید اول شهریه ترم رو پرداخت کنید و بعد در زمان اعلام شده از طرف دانشگاه نسبت به انتخاب واحد خودتون اقدام کنید.
شهریه برای انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای به دو شکل شهریه ثابت و شهریه متغیر از دانشجو دریافت میشه. شهریه ثابت مبلغیه که شما در ابتدای هر ترم باید اون رو پرداخت کنید تا بتونید انتخاب واحد انجام بدین و بدون پرداخت شهریه ثابت، شما نمی تونید به انتخاب واحد برای اون ترم اقدام کنید. شهریه متغیر در هر ترم با توجه به تعداد واحد هایی که اخذ کردید و با توجه به نوع واحد ها ( تئوری، آزمایشگاهی، کاربردی و ... ) مشخص میشه.

تمدید انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
معمولا بعد از تموم شدن زمان انتخاب واحد، دانشگاه فنی حرفه ای فرصت انتخاب واحد رو برای دانشجو هایی که از انجام این فرایند در زمان مقرر جا موندن و یا می خوان انتخاب هاشون رو ویرایش کنن ایجاد می کنه. در نظر داشته باشید که در زمان تمدید مهلت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای هم حتما باید شهریه ثابت رو پرداخت کرده باشید.
هنوز زمان تمدید مهلت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای 1400 - 1401 مشخص نشده ولی با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین.


به محض اینکه مهلت انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای تمدید بشه در این مقاله اطلاع رسانی میشه.
اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین .  
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی


[تصویر:  148067688.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای چه زمانی شروع میشه ؟
✔️ انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای قبل از آغاز هر ترم تحصیلی انجام میشه که زمان دقیق انتخاب واحد در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای در چه سایتی انجام میشه ؟
✔️ انتخاب واحد دانشگاه فنی و حرفه ای در سایت ناد این دانشگاه انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ کسایی که از انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای در زمان مقرر جا موندن باید چیکار کنن؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت انتخاب واحد و یا حذف و اضافه برای انتخاب واحد اقدام کنن.
منبع : انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting