تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبای خانم و آقایی که متقاضی استخدام نیروی انتظامی 1400 هستن می تونن در صورت دارا بودن تمام شرایط و ضوابط لازم گزینش و استخدام، ثبت نام خودشون رو در زمان مقرر در سایت police.ir انجام بدن.



سازمان نیروی انتظامی یکی از سازمان های بسیار مهم برای همه جامعه هست. این سازمان وظیفه برقراری امنیت رو در سطح جامعه بر عهده داره. شاید خیلی از افراد علاقه مند باشن که در نیروی انتظامی مشغول به کار بشن و به جامعه و مردم خودشون خدمت کنن.
اما استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰ هم مانند هر نوع استخدام دیگه ای، شرایط خاص خودش رو داره و همه افراد نمی تونن به راحتی ثبت نام نیروی انتظامی رو انجام بدن. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله شما رو با صفر تا صد استخدام نیروی انتظامی 1400 آشنا کنیم. اگه علاقه مند به استخدام در ناجا هستین، در این مقاله با ما همراه باشین.


زمان استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
هر ساله سازمان نیروی انتظامی کشور ایران برای تامین کردن نیروهای انسانی خودش، یک سری افراد رو استخدام میکنه. استخدام نیروی انتظامی از طریق یک فراخوان به کل کشور اعلام میشه و افرادی که واجد شرایط هستن، می تونن با مراجعه به سایت نیروی انتظامی ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
شاید برای علاقه مندان به ثبت نام ناجا این سوال پیش بیاد که زمان استخدام نیروی انتظامی دقیقا چه زمانی هست؟ زمان ثبت نام و پر کردن فرم نیروی انتظامی بسیار مهمه و شما باید بدونین که دقیقا در چه زمانی به سایت نیروی انتظامی مراجعه کنین تا ثبت نام خودتون رو انجام بدین.
ثبت نام نیروی انتظامی ۱۴۰۰ از تاریخ 1 فروریدن ماه آغاز شده و تا 16 فروردین ماه ادامه داره. پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین.


استخدام نیروی انتظامی 1400 از تاریخ 1 فروریدن ماه آغاز شده و تا 16 فروردین ماه ادامه داره.

اگه متقاضی استخدام در افسری نیروی انتظامی هستین می تونین مقاله زیر رو بخونین. 
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری

شرایط استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
استخدام نیروی انتظامی مثل هر ارگان دیگه ای شرایط خودش رو داره؛ مخصوصا که شغل های مربوط به نیروی انتظامی شغل های بسیار حساسی هستن. قبل از اینکه شما بخواین برای ثبت نام نیروی انتظامی اقدام کنین، باید با تمامی شرایط استخدام ناجا ۱۴۰۰ آشنا باشین. این شرایط به دو قسمت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم میشن.
[list]
[*]شرایط عمومی برای استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
[/list]اعتقاد داشتن به دین اسلام
نداشتن محکومیت و محروم بودن از خدمات دولتی
نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه کیفری
نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
دارا بودن سلامت روحی و جسمی مناسب با خدمت مورد نظر
اعتقاد به قانون اساسی کشور ایران و ولایت فقیه و داشتن آمادگی لازم برای فداکاری در راه ولایت فقیه و قانون اساسی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران: داوطلب باید حتما شناسنامه ایرانی داشته باشه و پدر و مادرش هم ایرانی باشن.
داوطلب نباید سابقه هیچ عضویتی یا وابستگی ای به گروه های سیاسی (مخصوصا گروه های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران) داشته باشه.
[list]
[*]شرایط اختصاصی برای استخدام نیروی انتظامی 1400
[/list]حداقل سن برای ثبت نام نیروی انتظامی 18 سال و حداکثر سن 25 سال هست.
داوطلبان باید حداقل دارای معدل 14 باشن.
حداقل قد برای استخدام نیروهای انتظامی، 170 سانتی متر هست.
افراد متقاضی ثبت نام در این ارگان، باید حتما دارای مدرک دیپلم در یکی از رشته های نظری یا دارای مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش باشن.
افرادی که مدرک کاردانی یا مدرک های بالاتر از اون رو دارن، نمیتونن در نیروی انتظامی ثبت نام کنن. اگه این افراد ثبت نام کنن، در مراحل بعدی از ثبت نام اون ها خودداری میشه.
تنها داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام در سایت نیروی انتظامی هستن.
[list]
[*]شرایط ارفاقی ثبت نام نیروی انتظامی 1400
[/list]داوطلبان اگه دارای شرایط زیر باشن در اولویت استخدام قرار می گیرن.
دارا بودن کارت پایان خدمت به غیر از کارت معافیت از خدمت
داشتن عضویت فعال در بسیج
داشتن سابقه فعالیت به عنوان پلیس افتخاری
عضو خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بودن
نخبه ورزشی و علمی بودن

[تصویر:  1615628708_2%20(1).png]

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظام امین می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

سایت استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
شاید برای شما این سوال پیش بیاد که استخدام نیروی انتظامی از چه طریقی انجام میشه؟ آیا ما باید به یکی از ارگان های مربوطه مراجعه کنیم و به صورت حضوری فرم ۱۴۰۰ رو پر کنیم یا میشه به صورت غیر حضوری هم برای استخدام در این ارگان ثبت نام کرد؟
استخدام نیروی انتظامی از طریق سایت نیروی انتظامی به آدرس police.ir انجام میشه. افرادی که قصد ثبت نام و پر کردن فرم مربوط به این ثبت نام رو دارن باید ابتدا شرایط لازم برای ثبت نام در این سایت رو مطالعه کنن.
تمامی شرایط عمومی و اختصاصی که در بالا ذکر شد، بسیار مهم هستن و تنها افرادی میتونن در این سایت ثبت نام کنن که دارای شرایط ذکر شده باشن. سایت نیروی انتظامی به آدرس police.ir که تمامی امکانات مربوط به نیروی انتظامی رو در خودش جا داده، وظیفه استخدام نیروهای انسانی نیروی انتظامی رو بر عهده داره.
دقت کنین که ثبت نام نیروی انتظامی در حال حاضر تنها از طریق سایت رسمی سازمان نیروی انتظامی به آدرس police.ir انجام میشه و داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام اینترنتی در این سامانه هستن. در ادامه لینک ورود به سایت استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰ رو گذاشتیم.

برای ورود به سایت استخدام نیروی انتظامی 1400 کلیک کنید.

برای اطلاع از سایت ثبت نام افسری ارتش می تونین مقاله زیر رو بخونین. 
بیشتر بخوانید: سایت ثبت نام افسری
نحوه ثبت نام نیروی انتظامی
ثبت نام نیروی انتظامی از طریق سایت ناجا به آدرس police.ir انجام میشه. افرادی که قصد ثبت نام در این ارگان رو دارن، ابتدا باید از شرایط لازم برای ثبت نام نیروی انتظامی آگاه باشن و بعد از اون در زمان مقرر ثبت نام نیروی انتظامی به سایت نیروی انتظامی مراجعه کنن و ثبت نام خودشون رو به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین انجام بدن.
ثبت نام در سایت نیروی انتظامی به این صورته که داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات خودشون در این سامانه، فرم مربوط به استخدام نیروی انتظامی رو تکمیل کنن. دقت کنین که ثبت نام در سایت نیروی انتظامی کاملا رایگانه و شما نیازی نیست، هیچ مبلغ خاصی رو برای ثبت نام پرداخت کنین.
لازم میدونم که قبل از هر توضیح دیگه ای بهتون بگم که ثبت نام و استخدام نیروی انتظامی از طریق سایت police.ir فقط با نسخه عامل ویندوز امکان پذیره! پس اصلا سعی نکنین با گوشی این کار رو انجام بدین.
بعد از اینکه فرم ثبت نام این ارگان به طور کامل تکمیل شد، داوطلبان باید کد رهگیری مربوط به ثبت نام خودشون رو یادداشت کنن و همراه خودشون داشته باشن. دقت کنین که دقیقا در زمانی ثبت نام شما کامل شده که کد رهگیری به شما داده بشه.
[list]
[*]راهنمای تصویری مراحل ثبت نام در نیروی انتظامی
[/list]ابتدا وارد سایت police.ir بشین و از پایین صفحه گزینه گزینش و استخدام رو انتخاب کنین.

[تصویر:  1615627597_3%20(1).png]

بعد از هدایت شدن به این سایت، مشاهده می کنین که تمامی قوانین و شرایط عمومی ثبت نام در بعد از ورود شما به سایت، نشون داده میشه. توصیه می کنیم اون ها رو به دقت مطالعه کنین و روی گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام بزنین.

[تصویر:  1615627618_4%20(1).png]

بعد از اون باید فرم مربوط به ثبت نام رو تکمیل کنین و بعد از اون بر روی گزینه تکمیل ثبت نام و ورود به سامانه کلیک کنین.

[تصویر:  1615627640_5%20(1).png]

دقت کنین که ثبت نام در سامانه اجباریه و بعد از ثبت نام شما باید روی گزینه اگر قبلا ثبت نام کردین، از اینجا وارد شین کلیک کنین.

[تصویر:  1615627663_6%20(1).png]

بعد از وارد شدن به سامانه شما باید اطلاعات خواسته شده سامانه رو به طور کامل پر کنین. ثبت نام شما در این سامانه از طریق چهار مرحله انجام میشه. شما در مرحله اول باید اطلاعات فردی خودتون رو وارد کنین. در مرحله دوم از شما درخواست میشه که یک سری اطلاعات تکمیلی رو هم وارد کنین. در مرحله سوم باید تموم اطلاعات رو یک دور چک کنین و اون ها رو ثبت کنین. در مرحله چهارم هم کد رهگیری ثبت نام به شما نشون داده میشه.
استخدام نیروی انتظامی زن
شاید برای شما این سوال پیش اومده باشه که طبق روش های گفته شده، آیا میشه ما خانم ها هم در سایت نیروی انتظامی برای استخدام نیروی انتظامی ثبت نام کنیم؟
بله، امکان ثبت نام در سایت نیروی انتظامی هم برای بانوان علاقه مند وجود داره، اما این نکته رو باید در نظر داشته باشین که طبق هر فراخوانی که سازمان ناجا اعلام میکنه، ذکر میشه که در این فراخوان خانم ها نیز می تونن برای ثبت نام نیروی انتظامی اقدام کنن یا خیر! در واقع، این موضوع بستگی به نیازهای سازمان نیروی انتظامی داره و گاهی اوقات پیش میاد که فراخوان مجزایی برای استخدام نیروی انتظامی (درجه داری) برای خانم ها داده میشه و بانوان عزیزی که علاقه مند به ثبت نام در این فراخوان هستن، باید با مراجعه به سایت نیروی انتظامی و تکمیل فرم گزینش ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
به طور مثال فراخوان سال گذشته، تنها مختص آقایان بود و بانوان عزیز نمی تونستن در این زمان برای استخدام نیروی انتظامی اقدام کنن. البته روش دیگه ای هم برای استخدام نیروی انتظامی خانم ها وجود داره. شما کافیه اخبار مربوط به استان محل سکونت خودتون رو پیگیری کنین و در صورت نیاز استان به نیروی انتظامی زن با به همراه داشتن مدارک مربوطه به صورت حضوری به محل استخدام برین و در اونجا گزینش بشین.
معمولا ثبت نام حضوری نیروی انتظامی نیاز به انجام یک سری مراحلی داره، مثلا شما باید حتما در آزمون های علمی و ورزشی شرکت کنین و یا مصاحبه بشین. در صورت موفقیت در آزمون های مربوطه و مصاحبه معمولا بانوان عزیز به مدت 5 سال به صورت پیمان کاری به استخدام نیروی انتظامی در میان و باید در یکی از دایره های تخصصی پلیس که  بر حسب نیاز استان خودشون هست، مشغول به کار بشن.
اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص استخدام نیروی انتظامی 1400 داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین . 
برای اطلاع از  ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین می تونین مقاله زیر رو بخونین.
در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری امین


سوالات متداول

1- ✔️ استخدام نیروی انتظامی چه زمانی انجام میشه؟
✔️ این استخدام معمولا در اسفند ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام نیروی انتظامی در چه سایتی انجام میشه؟
✔️ این ثبت نام در سایت پلیس انجام میشه که آدرس سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ آیا خانم ها هم می تونن ثبت نام نیروی انتظامی رو انجام بدن؟
✔️ بله، طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شده خانم ها هم می تونن ثبت نام نیروی اتظامی رو انجام بدن.
منبع : استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۰
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru