تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 9پوزیشن جنسی مناسب برای رابطه زناشویی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
۹ پوزیشن رابطه جنسی که حتما باید امتحان کنید
شاید با خودتان بگویید پوزیشن های مختلف مربوط به فیلم های غیراخلاقیست و رابطه جنسی سالم فقط از دو الی ۳ پوزیشن اصلی تشکیل شده است، اما اینطور نیست.
تغییرات در برقراری رابطه جنسی بخصوص پوزیشن ها مانند ادویه زدن به غذا می باشد. اگر شما در رابطه به دنیال یک زندگی شیرین هستید و لذت بردن همسرتان هم برایتان اهمیت دارد، همیشه در رابطه جنسی تنوع ایجاد کنید.
 
۱- پوزیشن تحریک کننده جی اسپات (Gspot)
نحوه انجام: همانطور که در شکل میبینید خانم باید بر سطحی قرارگیرد که محل دخول مقابل آلت جنسی مرد باشد و پاها را باید ضربدری روی شونه مرد بگذارد. برای پایداری بیشتر مرد باید دستان خود را دور پاها قفل کند و به عنوان تکیه گاه از آن استفاده کند.
چرا این پوزیشن؟ زیرا می تواند نقطه جی بانوان که مهمترین نقطه تحریک بانوان است را تحریک کند و ضربدری بودن پاها باعث تنگ تر شدن می شود که افزایش لذت برای هردو را به همراه دارد.
[تصویر:  1.png]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/1.png[/img]۱- پوزیشن تحریک کننده جی اسپات (Gspot)
 
۲- پوزیشن پروانه
نحوه انجام: در این پوزیشن هم مانند شماره یک شما به یک میز یا تخت نیاز دارید منتها کمی پایین تر. در حالی که زن دراز کشیده است مرد باید ایستاده دخول را انجام دهد. زن باید پاهای خود را از مچ روی شونه مرد بگذارد و با کمک پاها کمی لگن خود را بالا نگه دارد تا زاویه دخول باعث شود الت، نقطه جی را تحت تاثیر قرار دهد. می توانید برای راحت تر انجام دادن این پوزیشن از بالش برای زیر کمر و لگن زن استفاده کنید.
چرا این پوزیشن؟ این پوزیشن حس تحریک عمیقی را برای هردو به همراه دارد و هر دو باید برای این پوزیشن تلاش کنند و اینگونه هیچ کس نمیتواند بگوید که تمام کارها را یک نفر انجام داده است.
[تصویر:  2.png]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/2.png[/img]۲- پوزیشن پروانه
 
۳- پوزیشن داگ استایل
نحوه انجام: این پوزیشن تقریبا شبیه پوزیشن سنتی است که زن دراز می کشد و مرد او را از پشت بغل میکند با این تفاوت که در این پوزیشن دخول نشسته صورت میگیرد. همانطور که در تصویر میبینید زن باید روی زانو بشیند و پاهای خود را کنار هم بگذارد. مرد هم پشت سر او قرار میگیرد و پاهای خود کنار (بیرون) پاهای زن میگذارد و دخول را انجام میدهد. (مرد می تواند زن را در این پوزیشن از پشت بغل کند)
چرا این پوزیشن؟ این پوزیشن هم به گونه است که نقطه جی زن را تحریک میکند. به دلیل جمع بودن و کنار هم بودن پاهای زن، واژن تنگتر می شود و با لذت بیشتر همراه است. می توان گفت در این حالت فرمون دست مرد است که برای تنوع لازم است گاهی کاملا فرمون دست مرد و گاهی کاملا دست زن باشد.
[تصویر:  3.png]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/3.png[/img]۳- پوزیشن داگ استایل
 
۴- پوزیشن شکاف آتش
نحوه انجام: در این پوزیشن زن باید به پشت بخوابد (بهتر است کامل خوابیده نباشد و می تواند از یه بالش برای زیر کمر خود استفاده کند) و مرد باید جلوی او زانو بزند. یکی از پاهای خانم دراز و پای دیگر را به سمت هوا باید بلند کند (می تواند روی سینه یا شانه مرد قرار گیرد) و برای تنوع خانم می تواند جای پاها را عوض کند.
چرا این پوزیشن؟ از آن جایی که که در این پوزیشن بدن بسیار راحت و هماهنگ است، دخول می تواند بسیار عمیق و طولانی انجام شود.
[تصویر:  4.png]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/4.png[/img]۴- پوزیشن شکاف آتش
 
۵- پوزیشن مبل راحتی
نحوه انجام: هردو باید به زانو روی مبل بنشینند و مرد پشت سر زن قرار بگیرد. سپس زن باید خم شده و تا جایی خود را بکشد که مرد بتواند در حالتی راحت دخول را انجام دهد. زاویه خم شدن زن بستگی به استیل بدنی او و راحتی مرد برای انجام دخول دارد.
چرا این پوزیشن؟ دخول در این حالت (از پشت) برای مردها بسیار با لذت همراه است و همچنین در این پوزیشن مرد به راحتی می تواند کلیتوریس زن را فوق العاده زیاد تحریک کند. این پوزیشن، لذت فراوانی برای هردو فراهم می کند. برای تنوع می توانید این پوزیشن را روی مکان های دیگر مانند تخت، صندلی، راه پله و هر مکانی که بتوان با این زاویه رابطه جنسی را برقرار کرد، انجام دهید.
[تصویر:  5.png]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/5.png[/img]۵- پوزیشن مبل راحتی
 
۶- پوزیشن ستون
نحوه انجام: یکی دیگر از پوزیشن های پیشرفته پوزیشن ستون است که در آن مرد دراز کشیده و زن روی او می نشیند. یکی از پاهای مرد دراز است و یکی دیگر باید به شکل ستون باشد تا زن به عنوان تکیه گاه از آن استفاده کند. در عین پیچیدگی، این پوزیشن به گونه ای است که هیچ کدام در حالت سختی نیستند و فرمان دخول دست زن است.
چرا این پوزیشن؟ در این پوزیشن در حین دخول، زن علاوه بر بالا و پایین رفتن می تواند بچرخد که این چرخش لذت بسیاری را به رابطه جنسی اضافه می کند.
[تصویر:  6.jpg]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/6.jpg[/img]۶- پوزیشن ستون
 
۷- پوزیشن پل
نحوه انجام: اگر این پوزیشن را به خوبی انجام دهید، می توانید یک دخول عمیق و با لذت داشته باشید. در این پوزیشن زن مانند یک پل روی پاهای مرد قرار می گیرد و مرد باید برای هر بار دخول خود را به آرامی به سمت بالا پرتاب کند.
چرا این پوزیشن؟ در این پوزیشن به نقطه جی زن ضربه وارد می شود که با تحریک و لذت بسیار زیادی برای زن همراه است و از آنجا که دخول زاویه دار است برای مرد هم لذت فوق العاده ای به همراه دارد.
[تصویر:  7.jpg]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/7.jpg[/img]۷- پوزیشن پل
 
۸- پوزیشن چشم تو چشم
نحوه انجام: در این پوزیشن زن بر روی دو پا و مرد بر روی یک پا زانو می زنند و روبروی هم قرار میگیرند. برای اینکه دخول به راحتی انجام گیرد باید واژن روبروی آلت باشد.
چرا این پوزیشن؟ چون در این پوزیشن یکدیگر را بغل می کنید و چشم تو چشم هستید، این پوزیشن بسیار با عشق و تحریک همراه است.
[تصویر:  8.jpg]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/8.jpg[/img]۸- پوزیشن چشم تو چشم
 
۹- پوزیشن خرچنگ
نحوه انجام: اگر تا بحال راه رفتن خرچنگ را دیده باشید میتونین در انجام این پوزیشن موفق باشید. در این پوزیشن مرد و زن مینشینند و پاهای خود را مطابق شکل به یکدیگر قلاب می کنند و برای دخول از دست به عنوان تکیه گاه و از لگن برای حرکت به سمت عقب و جلو باید کمک بگیرند.
چرا این پوزیشن؟ اگر زاویه خود را بتوانید تنظیم کنید، در این پوزیشن عمق دخول را می توانید بیشتر کنید که در عین سرعت کم، تحریک بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.
[تصویر:  9.jpg]
[img=0x0]https://mashhadcondom.com/wp-content/uploads/2019/03/9.jpg[/img]۹- پوزیشن خرچنگ
 
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting