تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع ماشین آلات صنعتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گروه حرفه ای ماشین سازی کیان صنعت متشکل از تکنسین طراح، ماشین کار، مونتاژ کار و متخصصین در حوزه ماشین سازی است که توانایی طراحی ماشین آلات جدید را دارا می باشند.

دستگاه پرکن مایعات رقیق
دستگاه اسپری پرکن
دستگاه اتومات پرکن ادکلن
دستگاه تیوپ پرکن اتومات
دستگاه پرکن اتومات مایعات غلیظ
دستگاه اتومات پرکن سیلندر پیستونی(مایعات غلیظ)
دستگاه پرکن چسب 123
دستگاه نیمه اتومات پرکن بشکه
همه این دستگاه های پرمصرف جز تولیدات ماشین سازی کیان صنعت می باشد.
دستگاه پرکن سیلندر پیستونی

پرکن سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ استفاده می شود. اگر مایعی رقیقی در زمان پر کردن کف نکند، برای پر کردن آن نیز می توان همین دستگاه را به کار برد. می توان آن را به یک سرنگ بزرگ تشبیه کرد.
مکانیزم این دستگاه پر کردن مایعات به وسیله یک سیلندر پیستون است. سیلندر شامل یک محفظه است که پیستون در درون آن به شکل رفت و برگشتی در حال حرکت است. حجم سیلندر به اندازه ظرف بستگی دارد. با توجه به تعداد نازل هایی که در دستگاه کار گذاشته می شود، سیلندر و پیستون جداگانه در آن استفاده می شود.
به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند.
تیم مجرب نیکاپایان کامجو ارائه دهنده انواع ماشین آلات صنعتی،ماشین بسته بندی، طراحی صنعتی و ..... در خدمت دوستان عزیز میباشد.جهت اشنایی بیشتر با این تیم و هماهنگی به این لینک بروید