تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کمدینِ «خندوانه» با «آرتور و اویی» می‌آید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 امیر کربلایی‌زاده کمدینِ برنامه «خندوانه» از ١٤ فروردین با نمایش «آرتور و اویی» به کارگردانی امیر دژاکام در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

[تصویر:  17-3-23-155533636113482380057446.jpg]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کربلایی زاده کمدینِ مجموعه تلویزیونی «خندوانه» با انتشار پوستر نمایش «آرتور و اویی» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اينم يه خبر خوب برای اون‌هایی كه طرفدار بازی‌های تئاتری من هستند. نمايش «آرتور و اويی» از ١٤ فروردين در تالار حافظ به روی صحنه ميره و اون‌هايی كه از من قبلا بازی ديدين ميتونن يكی از متفاوت‌ترين نقش‌هام رو ببينند از همين الان برای بازگشت به صحنه تئاتر لحظه‌شماری می‌كنم.»

[تصویر:  17-3-23-155033photo_2017-03-23_15-39-01.jpg]

پیش از این امیر دژاکام کارگردان «آرتور و اویی» درباره جدیدترین فعالیت تئاتری خود گفته بود: «در حال تمرین نمایش «صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی» اثر برتولت برشت به همراه اعضای گروه ماهان هستیم. این نمایشنامه درباره موضوعات اقتصادی است و به موضوع رشوه، فساد اقتصادی، وام‌های دروغین و ساخت پروژه‌های دروغین می‌پردازد و نگاهی به روی کار آمدن هیتلر و قدرت گرفتن آلکاپون دارد.»
در این اثر نمایشی بازیگران گروه تئاتر «ماهان» از جمله امیر کربلایی‌زاده، بهرام ابراهیمی، تینو صالحی، نرگس محمدی، حمید فلاحی، ملیحه کیا و شهره رعایتی به ایفای نقش می‌پردازند. مژگان عیوضی طراحی لباس، میرا میرمیری ساخت موسیقی، مصطفی کوشکی طراحی صحنه و محمد مساوات هم طراحی پوستر این نمایش را بر عهده دارند که از 14 فروردین در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.