تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و اعلام نتیجه اولیه، آن دسته از داوطلبانی که  مجاز به انتخاب رشته شده اند و فرآیند انتخاب رشته را انجام داده اند، در انتظار اعلام نتیجه نهایی می باشند. سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسی انتخاب رشته داوطلبان، وضعیت قبولی یا عدم قبولی نهایی آن ها را در قالب نتایج ارشد | اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 – نتایج نهایی منتشر می کند. در صورت نمایش عدم قبولی می توانید از شرایط ارشد بدون کنکور | کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 مطلع گردید و در صورت بروز هرگونه سوال در ارتباط با اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده با کارشناسان مرکز مشاوره | مشاوره تحصیلی مشاوران برتر – موسسه در ارتباط باشید.
نقل‌قول: داوطلبان می توانند به نتیجه اولیه، نتیجه نهایی و یا کارنامه سبز خود در بخش سیستم پاسخگویی سایت سنجش آموزش کشور اعتراض نمایند.
زمان اعلام نتیجه نهایی کارشناسی ارشد 99
پس از انجام شدن فرآیند انتخاب رشته توسط داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند و بررسی آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه نهایی در سایت مذکور منتشر می گردد. با توجه به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد 99، به دلیل شیوع ویروس کرونا، نتیجه نهایی کارشناسی ارشد با تاخیر اعلام می شود. نتیجه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد و کارنامه نهایی دانشگاه های سراسری در مورخ 99/08/05 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر گردید. کارنامه نهایی دانشگاه آزاد اسلامی با فاصله 2 روز بعد یعنی در روز 7 آبان ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.
داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 آگاه شوند.

نحوه مشاهده نتیجه نهایی کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99
شاید برای بسیاری از داوطلبان سوال باشد که چگونه نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد را مشاهده نمایند. در ابتدا باید بدانید نتایج نهایی دانشگاه های سراسری و آزاد سال 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردید. در این بخش برای دسترسی سریع شما عزیزان مراحل نحوه مشاهده نتیجه نهایی را ارائه می دهیم.
داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی می بایست به صورت زیر عمل نمایند:
[list]
[*]ورود به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org
[/list][تصویر:  1-24.jpg]
[list]
[*]کلیک بر روی گزینه "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399"
[/list][تصویر:  2-23.jpg]
[list]
[*]انتخاب گزینه ورود به سیستم
[/list][تصویر:  3-25.jpg]
[list]
[*]انتخاب یکی از دو روش زیر جهت مشاهده نتیجه:
1 – بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
2 – بر اساس شماره پرونده، کد ملی، سال تولد
[/list][تصویر:  4-15.jpg]
در نهایت داوطلبان می توانند نتیجه نهایی انتخاب رشته خود و وضعیت قبولی و عدم قبولی خود را در رشته و دانشگاه پذیرفته شده مشاهده کنند.

مدارک ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سراسری 99
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سراسری از تاریخ 99/08/10 می بایست به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی مورد پذیرش جهت کسب اطلاعات در خصوص (تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام)، وارد شوند. ضروری است داوطلبان تصویر اسکن شده مدارک خود را در سامانه ثبت نام دانشگاه محل قبولی بارگذاری نمایند و اصل مدارک مورد نیاز به روشی که در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه اعلام می گردد برای دانشگاه مورد پذیرش ارسال گردد.
مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری کارشناسی ارشد سراسری
[list]
[*]مدرک کارشناسی که در آن معدل قید شده باشد.
[*]پذیرفته شدگانی که به هر دلیل نمی توانند مدرک کارشناسی خود را ارائه نمایند، لازم است گواهی تایید شده دانشگاه را با محتوای فرمی که در انتهای مقاله بارگذاری می نماییم، ارائه کنند.
[*]دانشجویانی که تا تاریخ 99/07/30 فارغ التحصیل می شوند، ضروری است فرم مخصوص معدل را تکمیل نمایند.
[*]شناسنامه و کارت ملی
[*]3 قطعه عکس 3×4 تهیه شده در سال جاری
[*]مدرک مبین نظام وظیفه برای آقایان
[*]حكم‌ مرخصی‌ سالانه‌ يا موافقت‌ كتبی‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌‌ برای‌ كارمندان‌ دولتی
[*]متقاضیانی كه با استفاده از سهميه‌ های خاص همچون (ايثارگران و يا رزمندگان) پذيرفته ‌شده‌اند، ملاک تائيد سهميه آنان عنوان سهميه درج شده در فايل قبولی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است.
[*]گواهی‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ اخذ كارشناسی‌ برای متقاضیانی كه‌ باتوجه‌ به‌ مفاد آيين‌نامه پذيرش با آزمون استعدادهای درخشان شورای هدايت استعدادهای درخشان وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوری‌ با امتياز‌ رتبه‌ اول‌ قبولی کسب نموده اند.
[/list]نکات مهم ثبت نام حضوری کارشناسی ارشد
[list]
[*]پذيرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون كارشناسی ارشد سال 1399، اعم از اينكه در دانشگاه ثبت‌نام کرده و يا نکرده باشند با ثبت انصراف قطعی نیز، مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1400 نیستند.
[*]متقاضیانی كه پذيرش نيمسال اول سال تحصيلي 1400 - 99 را کسب نموده اند، ضرورت دارد حداكثر تا تاريخ‌ 99/07/30 مدرک کارشناسی خود را اخذ نمايند.
[*] داوطلبانی كه پذیرش نيمسال دوم سال تحصيلي 1400 - 99 را کسب نموده اند، می ‌توانند مدرک كارشناسی خود را حداكثر تا تاريخ 99/11/30 ارائه نمايند.
[*]پذيرفته‌شدگان نيمسال اول كه تمام واحدهای درسی آنان تا 99/07/30 به اتمام برسد ولی فراغت از تحصيل آنان (به شرطی كه برای نيمسال اول سال تحصيلی 1400 - 99 واحدی اخذ نكرده باشند و يا واحد درسی اخذ شده آنان معرفی به استاد باشد) تا تاريخ 99/09/30 باشد، می ‌توانند با ارائه گواهی مربوط به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.
[*]متقاضیان نيمسال دوم كه همه واحدهای درسی آنان تا 99/11/30 به اتمام برسد ولی زمان فراغت از تحصيل آنان (به شرطی كه برای نيمسال دوم سال تحصيلی 1400 - 99 واحدی اخذ نكرده باشند و يا واحد درسی آنان معرفی به استاد باشد) تا تاريخ 99/12/20 باشد، می ‌توانند با ارائه گواهی مربوط به موسسه محل قبولی مراجعه داشته باشند.
[*]باتوجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت همه کد رشته محل های موسسات غیرانتفاعی آموزش عالی ذیل صفر شده است و هیچ فردی به عنوان پذبرفته شده نهایی اعلام نگردیده است. (سمنگان – آمل، میرداماد – گرگان، مولوی – ایوانکی، رضویه – ساوه، مازیار – رویان نور، قدر – کوچصفهان رشت، هرمزان – بیرجند و الوند – همدان)
[/list]
مدارک ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد 99
اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 در روز 5 آبان ماه صورت گرفت. ثبت نام از پذیرفته شدگان تمامی دانشگاه های آزاد به صورت مجازی صورت می‌پذیرد کلیه پذیرفته شدگان لازم است از روز‌ چهارشنبه 7 آبان ماه 99 برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری کارشناسی ارشد آزاد
[list]
[*]اصل شناسنامه و دو برگ کپی خوانا از تمام صفحات
[*]اصل و یک برگ کپی از کارت ملی
[*]شش قطعه عکس 3×4 (آقایان مشمول 12 قطعه)
[*]مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه
[*]تکمیل فرم های بارگذاری شده در سامانه آموزشیار
[/list]
اعتراض به نتیجه نهایی کارشناسی ارشد 99
داوطلبانی که به نتیجه اولیه، نتیجه نهایی و یا کارنامه نهایی خود اعتراض دارند و یا تقاضای بررسی مجدد دارند، می توانند از طریق سایت سنجش آموزش کشور به روش زیر، درخواست خود را ثبت نمایند.
[list]
[*]ورود به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org
[*]کلیک بر روی گزینه ارسال درخواست از منوی سیستم پاسخگویی در سمت چپ صفحه.
[*]انتخاب گزینه عضویت در سایت
[*]تکمیل فرم ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور
[*]انتخاب گزینه ورود به سیستم با نام کاربری و رمز عبور دریافتی
[*]کلیک بر روی گزینه درخواست جدید و در نهایت ثبت اعتراض
[/list]معمولا سازمان سنجش ظرف مدت 48 ساعت به درخواست های داوطلبان رسیدگی می کند و پاسخ می دهد. شما عزیزان برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به کارشناسی ارشد می توانید کانال تلگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام | مشاوره تحصیلی – مشاوران برتر عضو شوید. همچنین از طریق مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.


منبع مقاله: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99