تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت سامانه سابا hmi.mrud.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه سابا hmi.mrud.ir یک سامانه به روز و جدید است که برای آن دسته از افرادی که قصد مقایسه قیمت های مختلف املاک در استان مورد نظر خود را دارند، مناسب است. در سایت اطلاعات بازار املاک ایران، تمامی اطلاعات مربوط به معاملات مسکن انجام شده، قرار داده می شود.

با توجه به قیمت های بسیار بالای املاک، طبیعی است که خریداری کردن یک ملک برای افراد نگران کننده باشد. همچنین، افراد باید برای خریداری یک ملک به مشاورین املاک زیادی مراجعه کنند تا متناسب با بودجه خودشان، یک خانه مناسب پیدا کنند. همه این دلایل می تواند باعث شود که افراد مجبور باشند، زمان زیادی را برای پیدا کردن ملک مناسب خودشان صرف کنند.
اما خوشبختانه با روی کار آمدن سامانه سابا hmi.mrud.ir مشکل خریداری و پیدا کردن یک ملک مناسب برای افرادی که قصد خریداری کردن یک خانه در شهر تهران یا مراکز استان ها را دارند، برطرف شده است. افراد می توانند در سایت اطلاعات بازار املاک ایران، تمامی قیمت های موجود ساختمان ها و محل های مسکونی که به تازگی در استان خودشان معامله شده اند، را به صورت متمرکز مشاهده نمایند.
با توجه به آنچه گفته شد و با در نظر گرفتن اهمیت سامانه سابا hmi.mrud.ir برای معاملات مربوط به املاک، در این مقاله به توضیح کامل سایت سابا hmi.mrud.ir می پردازیم؛ به این تریب که ابتدا به معرفی این سامانه پرداخته و سپس نحوه ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir و امکانات سایت اطلاعات بازار املاک ایران را توضیح خواهیم داد.


معرفی سامانه سابا hmi.mrud.ir
سامانه سابا hmi.mrud.ir یک سامانه یکپارچه است که با هدف سازماندهی و بهتر کردن اوضاع مسکن در سراسر کشور روی کار آمده است. افرادی که قصد خرید یک ملک را دارند می توانند با ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir اطلاعات مربوط به عقود و قراردادهای مربوطه به  املاک را در سراسر استان محل سکونت خود مشاهده کنند. 
در واقع سامانه سابا برای آن دسته از افرادی که قصد خرید یک خانه متناسب با بودجه خود را دارند، بسیار مناسب است؛ چرا که با وجود این سامانه افراد می توانند متوجه شوند که چه خانه هایی، با چه متراژی و در کدام از منطقه شهر با چه هزینه ای معامله می شوند و بودجه آن ها برای خرید یک ملک مناسب مربوط به کدام منطقه از شهر مورد نظرشان است.
در حال حاضر، امکان استفاده از سامانه سابا hmi.mrud.ir تنها برای بعضی از استان ها مانند استان تهران، استان اصفهان، استان قزوین، استان مشهد، استان قم و ... فراهم شده است. افرادی که قصد مقایسه قیمت های املاک معامله شده در استان های ذکر شده را دارند، می بایست به سایت سابا hmi.mrud.ir مراجعه نمایند و با انتخاب استان خودشان، اطلاعات مربوط به معاملات صورت گرفته در استان محل سکونت خود را به صورت یکپارچه مشاهده نمایند. 
این سامانه به افراد کمک می کند که بتوانند قیمت های واقعی ملک و مسکن را به طور کامل مشاهده کنند و یک مقایسه مناسب در رابطه با قیمت های مسکن در سراسر استان خودشان داشته باشند. لازم به ذکر است که داده های سایت اطلاعات بازار املاک ایران به صورت روزانه به روز رسانی و آپدیت می شود. 
از آنجا که از تاریخ 19 فروردین ماه کلیه مالکین املاک، موظف به ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک و اسکان می باشد، پیشنهاد می شود مقاله زیر را نیز مطالعه نمایید.
حتما بخوانید: ثبت ملک در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir

[تصویر:  instagram.gif]


نحوه ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir
افرادی که قصد ورود به سامانه سابا و مشاهده معاملات صورت گرفته در استان محل اقامتگاه خود را دارند، می توانند طبق مراحل زیر به این سامانه وارد شوند. دقت کنید که ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir برای همه افراد امکان پذیر است و محدودیتی برای استفاده از این سایت و امکانات مربوط به آن وجود ندارد. مراحل ورود به سایت اطلاعات بازار املاک ایران به شرح زیر می باشد.

۱برای ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir، در فیلد جستجوی گوگل عبارت « سایت اطلاعات بازار املاک ایران » را جستجو کنید.

برای بهتر انجام شدن مراحل استعلام و ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir بهتر است که از یکی از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس و از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید تا در روند ورود شما به این سامانه مشکلی رخ ندهد.

۲حال بر روی اولین سایت که مربوط به سامانه سابا hmi.mrud.ir می باشد، کلیک کنید تا وارد سامانه شوید.

[تصویر:  1618659970_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir2.jpg]

۳بعد از ورود به سایت می توانید شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید و اطلاعات معاملات انجام شده در استان محل سکونت خود را مشاهده نمایید. برای این کار می بایست مانند تصویر زیر استان محل سکونت خود را انتخاب نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

[تصویر:  1618659771_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir3.jpg]

یکی از سامانه های دولتی که بر خلاف سامانه سابا مراجعه به آن و ثبت نام در آن، برای افراد جامعه ضروری می باشد، سامانه ثبت نام کد یکتای املاک می باشد. با مطالعه مقاله زیر می توانید اطلاعات جامعی را در رباطه با این سامانه کسب نمایید.
بیشتر بخوانید: سامانه ثبت نام کد یکتا املاک

امکانات سامانه سابا hmi.mrud.ir
اصلی ترین امکانات سامانه سابا مربوط به دریافت لیست معاملات انجام شده در حوزه مسکن می باشد. در لیست این معاملات تمام جزئیات ملک خریداری شده توسط افراد و معامله انجام شده قابل نمایش می باشد.
بنابراین، افرادی که قصد مشاهده لیست معاملات انجام شده در استان محل سکونت خودشان مانند تهران، اصفهان و ... را دارند، می بایست با ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir و انتخاب استان مورد نظر خودشان، به قسمت جستجو این سیستم وارد شوند. جستجو در سامانه سابا از طریق دو روش انجام می شود. اولین روش که مربوط به جستجوی ساده می باشد و دومین روش مربوط به جستجو پیشرفته در سایت اطلاعات بازار املاک ایران است که در ادامه به توضیح هر یک از این روش های می پردازیم.

۱جستجو ساده در سایت اطلاعات بازار املاک ایران
برای استفاده از این امکان می توانید به راحتی استان مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با کلیک کردن بر روی گزینه ورود به قسمت جستجوی ساده این سامانه وارد شوید. به محض ورود به این قسمت، شما 
می توانید تمامی اطلاعات مربوط به معاملات انجام شده را به صورت به روز مشاهده نمایید. 

[تصویر:  1618660605_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir4.jpg]

در این قسمت تاریخ قرارداد، مبلغ قرارداد، آدرس خانه، متراژ خانه، سن ساختمان، قیمت هر متر مربع ساختمان و ... نشان داده می شود. همچنین، می توانید برای مشاهده و انتخاب محدوده مورد نظر خود از نقشه ای که در پایین سایت سابا قرار داده شده است، استفاده کنید.

[تصویر:  1618660641_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir5.jpg]

لازم به ذکر است که امکان مشاهده اطلاعات بازار املاک ایران، بر اساس اجاره و مبایعه وجود دارد. برای این کار می توانید از طریق کادر بالای سایت که در تصویر زیر نشان داده شده است، یکی از گزینه های مربوط به اجاره و مبایعه را انتخاب کنید.

[تصویر:  1618660741_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir6.jpg]

۲جستجو پیشرفته در سایت اطلاعات بازار املاک ایران

یکی از امکانات فوق العاده در سایت اطلاعات بازار املاک ایران، استفاده از این سامانه برای انجام جستجو پیشرفته می باشد. شما می توانید بعد از انتخاب استان مورد نظر خود مانند تصویر زیر بر روی گزینه جستجو پیشرفته کلیک کنید.

[تصویر:  1618660781_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir7.jpg]

با انتخاب این گزینه می توانید با انتخاب اطلاعات تخصصی مد نظر خود مانند محدوده تاریخ مورد نظر در رابطه با قرارداد، محدوده سن ساختمان، متراژ مد نظر شما، نوع اسکلت ساختمان و ... به اطلاعات یکپارچه ای که مد نظر خودتان هست، دست پیدا کنید. بعد از انتخاب و ثبت اطلاعات مد نظر خودتان، می توانید بر روی گزینه جستجو کلیک کنید که سامانه سابا hmi.mrud.ir بر اساس فیلترهایی که انجام می دهد، تنها لیست معاملاتی که در نظر شما است را نشان دهد.

[تصویر:  1618660817_سامانه%20سابا%20hmi.mrud.ir8.jpg]

سامانه سابا یکی از ده ها سامانه ای است که توسط دولت در طی سال های اخیر راه اندازی شده است. در کنار این سامانه، سامانه ها و اپلیکیشن های متعددی در جهت تسهیل خدمات دولتی راه اندازی شده است. یکی از این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن املاک و اسکان بوده که می تواند ثبت نام در سامانه املاک و اسکان را که الزامی می باشد، آسان تر نماید. برای آشنایی با این اپلیکیشن، مقاله زیر را مطالعه نمایید.
در ادامه بخوانید: دانلود اپلیکیشن املاک و اسکان
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سابا hmi.mrud.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه سابا hmi.mrud.ir پاسخ دهند.
سوالات متداول

1- سامانه سابا چیست؟
سامانه سابا hmi.mrud.ir یک سامانه به روز و جدید است که برای آن دسته از افرادی که قصد مقایسه قیمت های مختلف املاک در استان مورد نظر خود را دارند مناسب بوده و در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

2- نحوه ورود به سامانه سابا به چه صورت است؟
برای ورود به سامانه سابا hmi.mrud.ir لازم است که در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت اطلاعات بازار املاک ایران را جستجو کنید که جزییات آن در متن مقاله توضیح داده شده است.

3- سامانه سابا hmi.mrud.ir چه امکاناتی دارد؟
امکانات سامانه سابا hmi.mrud.ir به دو بخش جست و جوی ساده و پیشرفته تقسیم شده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : سایت سامانه سابا hmi.mrud.ir
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting