تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس www.iau.ir با هدف ارائه خدمات جامع و کامل تر به دانشجو ها و اساتید راه اندازی شده و امکانات زیادی مثل ورود به سامانه های خدماتی و آموزشی، ثبت نام در دانشگاه، تقویم آموزشی و ... در اختیار کاربرای خودش قرار میده.


با پیشرفت تکنولوژی دانشگاه آزاد هم تمامی فرایند های مربوط به کارکنان و امور دانشجویی دانشجویان رو با ارائه سامانه های مختلفی در اختیار اون ها قرار داده تا بتونن از خدماتی که در اختیارشون گذاشته شده خیلی راحت و بدون دردسر استفاده کنن.
علاوه بر این، دانشگاه آزاد با ارائه سایت جدید خود به آدرس www.iau.ir ویژگی‌ های فنی و خدمات مطلوب تری رو در اختیار کاربرای خودش قرار داده. این پورتال با استاندارد های به روز از نظر گرافیکی و پویا نمایی طراحی شده و تمام خدمات و سامانه های این دانشگاه رو در خودش قرار داده .
حال با توجه به اینکه این پورتال به تازگی راه اندازی شده و کاربرا شاید آشنایی با اون نداشته باشن در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات سایت جدید دانشگاه آزاد اطلاعات کامل داده شده.

سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir
در سایت جدید دانشگاه آزاد تمام سامانه ‌های خدماتی برای همه کاربرای این دانشگاه، از جمله دانشجو ها، کارکنان، اعضای هیات علمی، متقاضیای تحصیل و فارغ التحصیلان طبقه بندی شده و متقاضیا با ورود به سایت iau.ir می تونن به تمامی سرویس ‌های دانشگاهی از جمله سامانه پژوهشیار،آموزشیار، دانشجویار و ... دسترسی داشته باشن.
پس دانشجو ها، اساتید و کارکنان این دانشگاه می تونن با ورود به این سایت جامع به طور یکجا به همه سامانه ها دسترسی داشته باشن و همون طور که در تصیر زیر می بینین، با یک کلیک ساده روی سامانه مد نظر، به راحتی وارد قسمت مربوطه بشن و از امکانات اون استفاده کنن. 

[تصویر:  1617622345_Untitled.png]

دانشجوها می تونن همه امور آموزشی خودشون می تونن از طریق سایت آموزشیار انجام بدن که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: آموزشیار



[تصویر:  148067688.gif]


ورود به سایت دانشگاه آزاد iau.ir
دانشجو ها و اساتید دانشگاه آزاد برای استفاده از خدمات ارائه شده برای اون ها باید وارد سایت جدید دانشگاه آزاد به نشانی iau.ir بشن و با کلیک روی سرویس دانشگاهی مد نظر از امکاناتی که این سایت در اختیار اون ها قرار داده به راحتی استفاده کنن. در ادامه جهت دسترسی راحت تر شما کاربرا به این سایت، لینک ورود به پورتال جدید دانشگاه آزاد رو گذاشتیم.

برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد کلیک کنید.
با توجه به وضعیت پیش اومده و برگزای مجازی کلاس های دانشجو ها در سامانه وادانا خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: وادانا

امکانات سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir
در سایت دانشگاه آزاد علاوه بر دسترسی راحت به سامانه های خدماتی و آموزشی مختلف، خدمات دیگه ای در اختیار کاربرا قرار گرفته که ازجمله این خدمات می تونیم به ارائه رشته های تحصیلی، ثبت نام در دانشگاه و تقویم دانشگاه آزاد اشاره کنیم. به طوری که افراد می تونن با توجه به خدمات مد نظرشون رو هر کدام از این عناوین کلیک کرده و اطلاعات مد نظرشون رو دریافت کنن.
علاوه بر موارد گفته شده هم، تمامی اخبار، رویداد ها و اطلاعیه های دانشگاه آزاد هم در سایت iau.ir قرار میگیره و کاربرا می تونن با ورود به این سایت از تمامی اخبار جدید این دانشگاه مطلع بشن. حالا در ادامه بخشی از خدمات پر طرفدار این سامانه رو معرفی کردیم .
سامانه آموزشیار :
دانشگاه آزاد، سامانه جامع آموزشیار رو برای دانشجوهای همه مقاطع خودش طراحی کرده تا با توجه به وضعیت پیش اومده و تعطیلی دانشگاه ها، بتونن با ورود به این سایت، کارهایی مثل انتخاب واحد ، مشاهده برنامه کلاسی ، ارزشیابی اساتید و ... رو بدون هیچ مشکلی انجام بدن .

سامانه پژوهشیار :
تمامی فرآیند های مرتبط با پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد از جمله ارسال پروپوزال ، اخذ تاییدیه از گروه آموزشی و انتخاب اساتید راهنما و مشاور، از طریق این سامانه انجام میشه. 

سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد :
دانشجویای دانشگاه ازاد که از محل قبولی خود راضی نیستن می تونن با ورود به پورتال نقل وانتقالات دانشگاه آزاد درخواست میهمانی و انتقالی خودشون رو به واحد مد نظر ارائه بدن.

سامانه استعلام دانشنامه دانشگاه آزاد :
فارغ التحصیلای دانشگاه آزاد می تونن با ورود به این سامانه، به صورت غیر حضوری به استعلام و دریافت مدرک تحصیلی خودشون بپردازن.
اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس iau.ir داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و سوالات خودتون رو از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلیکو از مشاوران بپرسین.
در ادامه بخوانید: دان


[تصویر:  148067688.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ سایت جدید دانشگاه آزاد چه خدماتی رو ارائه میده؟
✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، این سایت همه خدمات مربوط به دانشجو ها و اساتید رو پوشش میده.

2- ✔️ آدرس سایت جدید دانشگاه آزاد چیه ؟
✔️ سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس iau.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ چه کسایی می تونن از امکانات سایت جدید دانشگاه آزاد استفاده کنن؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده امکانات این سایت برای همه کاربرای دانشگاه آزاد مورد استفادست.
منبع : سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru