تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پماد برای درمان زگیل تناسلی، مقعدی و واژن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Treatment-of-warts-with-ointment.jpg]

زگیل تناسلی، واژن و مقعدی از بیماری هایی است که در برخی موارد به درمان های دارویی پاسخ خوبی داده است و با استفاده از برخی دارو ها که در شکل پمادهای موضعی تجویز می شوند مشخص شده است که بسیاری از علائم و نشانه های بیماری تا حد زیادی از بین رفته است. همچنین پمادهای موضعی می توانند علائم و نشانه های این بیماری را تا حد زیادی کنترل کنند.

طبیعی است که این روش اثربخشی بسیار کمتری از سایر روش های درمانی پزشکی مانند درمان زگیل تناسلی با لیزر دارد و امکان بازگشت مجدد و عود بیماری وجود دارد ولی در مواردی که تعداد و اندازه ی زگیل ها بسیار محدود است می تواند یک خط درمانی ارزان ، موثر و مفید به حساب بیاید.
ولی انتظار نداشته باشید که با پمادهای موضعی بتوانید این عفونت را برای همیشه ریشه کن کنید.
( توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هرگونه  دارو و پماد برای درمان زگیل تناسلی حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید و زیر نظر او درمان بیماری خود را آغاز کنید.)
برای درمان زگیل واژن ،تناسلی و مقعد پمادهای زیادی در داروخانه ها وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد:

پماد آلدارا
پماد آلدارا که با نام های امی کیمود و زیکلارا هم شاخته می شود یکی از پماد هایی است که می تواند توانایی سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه و مقابله با زگیل تناسلی و مقعدی افزایش دهد و از این طریق زائده ها سریع تر از بین می روند. این دارو فقط برای درمان زگیل تناسلی و زگیل مقعدی خارجی کاربرد دارد و برای بزرگسالان و تمامی کودکان بالای 12 سال قابل استفاده است .

پماد پودوفیلین و پودوفیلوکس
این پماد یک رزین گیاهی طبیعی است که می تواند انواع زگیل تناسلی، زگیل مقعد و زگیل واژن را از بین ببرد و یکی از موثرترین داروها برای درمان انواع این عفونت د به شمار می آید .

محلول اسید سالیسیلیک
سالیسیلیک اسید دارای خاصیت لایه برداری پوست است و می تواند بافت های سطحی پوست را به آرامی از بین ببرد و لایه برداری کند.این ماده با از بین بردن لایه های بیرونی پوست برای و درمان بسیاری از عفونت ها و زائدات پوستی مانند زگیل تناسلی، واژن و مقعد کاربرد دارد.

سینکاتچینز
این پماد که با نام ورجین هم شناخته می شود یکی دیگر از موثرترین پمادها برای درمان زگیل تناسلی از جمله زگیل واژن و زگیل مقعد است.

منبع مقاله درمان زگیل تناسلی https://cliniczarei.com/warts/warts-treatment/