تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: میکروبلیدینگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکاتی که باید قبل از انجام میکروبلیدینگ رعایت کنید
[تصویر:  unnamed.jpg]از یک هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ از برداشتن ابرو با موچین و واکس های مختلف خود داری کنید و بگذارید پوستتان استراحت کند و تورمی در آن ایجاد نشود، از دوهفته قبل از انجام میکروبلیدینگ آفتاب نگیرید و در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید، سعی کنید از یک هفته قبل لایه برداری پوست را انجام ندهید، یکروبلیدینگ در دوران شیردهی و بارداری ممنوع می باشد مگر با اجازه ی پزشک، برای جلوگیری از رقیق شدن خون و عدم خون ریزی در حین انجام میکروبلیدینگ سعی کنید روغن ماهی و ویتامینE مصرف نکنید، چندهفته قبل از میکروبلیدینگ بوتاکس نکنید، از یک ماه قبل بهتراست از موادی که حاوی رتینول یا ویتامین A استفاده نکنید و در روزی که میکروبلیدینگ انجام داده اید ورزش نکنید،  یک تا دو روز قبل از انجام کار نوشیدنی های دارای الکل را مصرف نکنید وآسپیرین یا ایبوپروفن مصرف نکنید و دوساعت از قبل از انجام میکروبلیدینگ قهوه ننوشید، رعایت کردن این نکات به شما کمک می کند که از نظر جسمی آمادگی لازم را برای انجام این کار داشته باشید و با آرامش و با بهترین نحو کارتان را پیش ببرید.

مراقبت های بعد از انجام میکروبلیدینگ چیست
از روز اول تا هفتم از شوینده های دارای اسید و لایه بردار استفاده نکنید و فقط صورت و ابروهای خود را با صابون های آنتی باکتریال بشویید و به آرامی با حوله خشک کنید، هرروز صبح تا شب از روغن هایی مانند نارگیل و ویتامین A ابروهای خود را چرب کنید، از روبالشتی های تمیز استفاده کنید و یک روز درمیان آن را عوض کنید، برای مدت چد هفته لایه برداری و فیشال ممنوع می باشد، برای یک هفته ورزش و شنا نکنید و در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از حمام رفتن های طولانی و پر بخار خودداری کنید، و تا زمانی که ابروهایتان ترمیم نشده است از لوازم آرایش و کرم های مراقبتی پوست اطراف ابرو استفاده نکنید و توجه داشته باشید کار میکروبلیدینگ شما تا جلسه دوم به اتمام نمی رسد.
هزینه ی میکروبلیدینگ ابرو
هزینه میکروبلیدینگ ابرو ممکن است نسبت به آرایشگاه و محله ی آن متفاوت باشد، بعضی از آرایشگرهایی که کاری تضمینی با بهترین امکانات را انجام می دهند ممکن هزینه ی بیشتری دریافت کنند، اگر به مهارت و تجربه ی آرایشگر خود اطمینان دارد هزینه کردن ارزش دارد زیرا شما می خواهید کاری انجام دهید که چند ماه تا یکسال آرایش ثابت ابروهای شما را تضمین کند، توجه داشتن باشید حتما قیمت بالا نشان از مهارت و تجربه در کار نیست، حتما در مورد رزومه ی کاری آرایشگر د نمونه کارهای میکرو وفیبروز آن تحقیق کنید و با آرایشگر های دیگر مقایسه کنید و بدون آگاهی اقدام به انجام کار نکنید.
[تصویر:  Microblading-Training-in-Utah-sirenebeau...00x200.jpg]فرآیند میکروبلیدینگ
نکته ی مهمی که بهتر است به آن توجه شود این است که نباید قبل از انجام میکروبلیدینگ ابروهای خود را با موچین بردارید و رنگ کنید، اگر ابروهای خود دست نزنید آرایشگر می تواند حالت واقعی ابروهای شما را تشخیص دهید و آن مدلی که به صورت شما می آید برای شما طراحی کند، اگر می خواهید ابروهایی نچرال و طبیعی داشته باشید از آرایشگر خود بخواهید تمام نقاط خالی ابروهایتان با خطوط فیبروز پر کند و ابروی پرپشت و حالت دار را برایتان طراحی کند. همان طور که می دانید هرچه ابرو پر تر باشد سن را کمتر نشان می دهد و هرچه باریک تر و نازک تر باشد سن فرد را بیشتر نشان می دهد، هرچند انتخاب حالت ابرو و سایز آن کاملا سلیقه ای می باشد و مهم این است که خودتان ابروهایتان را دوست داشته باشید.
بنابراین با چهره ای بدون آرایش و رنگ به متخصص میکروبلیدینگ خود مراجعه کنید تا بهترین نتیجه ی کار را داشته باشید.
بیشتر مطالعه کنید : مزوتراپی
حتما قبل از انجام کار در کلینیک و یا آرایشگاهی که می خواهید این کار را انجام دهید یک جلسه مشاوره بگیرید و تمام اطلاعات لازم را از متخصص و میکرو کار خود جویا شوید، درمورد نوع تیغ های قلمی که قرار است برای شما کار انجام دهند بپرسید، از نوع مواد بی حسی سئوال کنید و ببینید دقیقا از چه مواد بی حسی استفاده می کنند و آیا از قطره های سری برای تکمیل کارخود استفاده می کنند یا خیر، زیرا اگر شما در حین کار درد داشته باشید و تکان بخورید ممکن است کارتان خراب شود. ابرو یکی از عضو های حساس صورت است و نوع آرایش آن می تواند بر زیبایی چهره ی شما تاثیر مستقیم بگذارد، بنابراین میکروبلیدینگ ابروهای خود را در یک کلینیک معتبرو با سابقه و توسط یک میکرو کار باتجربه انجام دهید که برای زیبایی ابروهایتان مشکلی به وجود نیاید و صورتتان آسیب نبیند، زیرا انجام دادن این کار توسط یک فرد بی تجربه ممکن است علاوه بر خراب شدن ابروهایتان، پوسستان آسیب ببیند و زخم شود.
مراحل کار به این صورت می باشد که ابتدا با کرم و قطره های بی حسی پوست ابرو هایتان سر می شود که هنگام ایجاد خطوط بر روی پوستتان احساس درد نکنید، بعد از چند دقیقه که پوست شما بی حس شد میکرو کار با قلم مخصوص و تیغ های استریل شده ی سر آن شروع می کند و خطوط را برروی ابروهایتان طراحی می کند.
نکته ای باید حتما از آرایشگر و میکرو کار خود بخواهید این است که قبل از انجام کار حتما برای شما یک نمونه با مداد طراحی کند و شما اگر آن مدل را انتخاب کردید برایتان به تثبیت برساند، کشیدن الگو قبل از انجام کار باعث می شود قاب ابروهایتان دقیق تر ترسیم شود.
انجام فرآیند میکروبلیدینگ حدود 2 ساعت طول می کشد و بعد از یک ماه نیاز به ترمیم و شارژ دارد وبعد از آن تا یکسال برای شما ماندگاری دارد، اگر بعد از گذشت یک سال از کار راضی بودید می توانید برای ترمیم اقدام کنید و رنگ را به تثبیت برسانید.
کته آخر این است که حتما قبل از انجام کار به آرایشکر بگویید چه مدلی را بیشتر می پسندید، خانم های جوان تر معمولا ابروهای نچرال و طبیعی را دوست دارند و می خواند تارهای ابرو به بیرون از خط اصلی ابرو کشیده شود و حالت دخترانه داشته باشد، اما خانم هایی که سن بیشتری دارن معمولا ابروهای طاق دار و قاب دارو مرتب را می پسندند. در نتیجه حتما نوع ابرویی که می خواهید برایتان طراحی کنند را به آرایشگر متذکر شوید.
تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو چیست ؟
میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن که دو روش متفاوت از هاشور ابرو می باشند در مواردی با یکدیگر تفاوت دارند.
ابزارمورد استفده در کاراین دونوع بلیدچیست؟
میکروبلیدینگ توسط قلم بلید انجام می شود که دستی می باشد و نیازی به موتورهای برقی ندارد، روش کار اینوع قلم به این صورت می باشد که تیغ های سر آن یک بار مصرف است و بسیار ظرف هستند و تنها بافشار دست خطوط ظریف و زیبایی را در ابرو ترسیم می کنند، اما ابزار کار میکروپیگمنتیشن دیجیتال می باشد و توسط موتوربرقی آن خطوط طراحی می شود ومیزان دور موتور قابل تنظیم و تغییر می باشد و کار با این ابزار به مهارت بالا نیاز دارد.
[تصویر:  foroz-300x171.jpg]نفوذ رنگ در غشای پوست به چه میزان است؟
نفوذ رنگ در میکروبلیدینگ تنها در غشای میانی پوست می باشد و در واقع سطحی است و ماندگاری کمتری دارد، اما نفوذ رنگ در میکروپیگمنتیشن به دلیل نوع ابراز آن به عمق پوست نفوذ می کند و اثر ماندگاری آن را افزایش می هد و ممکن است تا 5 سال نیز رنگ آن ثابت باشد و نیازی به ترمیم نداشته باشد.
بعد از اتمام کار با کدام روش ابرو طبیعی تر دیده می شود؟
در میکروپیگمنتیشن در اطراف ابرو قاب طراحی می شود و داخل قاب کلا رنگ آمیزی می شود و یک دست می باشد، اما در روش میکروبلیدینگ به دلیل آن که رسم خطوط با ظرافت انجام می شود و هم جهت تارهای ابرو طراحی می شود جلوه ای طبیعی تر و نچرال را به نمایش می گذارد.
بیشتر مطالعه کنید : میکرونیدلینگ
مقایسه هزینه میکروبلیدینگ و دوره ی بهبودی
میکروبلیدینگ به دلیل آن که از مواد کمتری برای ترسیم خطوط استفاده می شود به طبع هزینه و ماندگاری کمتری دارد و در زمان کوتاه تری بهبود می یابد، اما روش میکروپیگمنتیشمن به دلیل استفاده از ابزار کارخاص و مواد بیشتر برای پررنگ کردن یک دست تمام قسمت های ابرو هزینه ی بیشتری دارد و ماندگاری بالاتری نسبت به میکروبلیدینگ دارد، اما دوره ی بهبودی آن ممکن است کمی طول بکشید تا به نتیجه ی مطلوب برسد.
بعد از انجام میکروبلیدینگ چه انتظاری از نتیجه ی کار داشته باشیم؟
ابروی میکروبلیدینگ شده باید مراحلی را بگذراند تا نتیجه ی واقعی کار را نمایان کند، رنگدانه هایی که به صورت خطوط در پوست شما قرار گرفته اند در روزهای اول به دلیل آن که در سطح پوست می باشند، پررنگ و تیره به نظر می رسند، اما با گذشت چند روز به عمق پوست نفوذ می کنند و به تدریج کمرنگ تر می شوند. بنابراین در روزهای اول نگران تیرگی آن نباشید.
بیشتر مطالعه کنید : مزونیدلینگ
اگر مقداری رنگ روی دستمال مشاهده کردید نگران نباشید این رنگدانه های اضافی می باشند که ریزش کرده اند، رنگ های اصلی جذب پوست شده اند و به عمق آن نفوذ کرده اند، پس نگران پاک شدن رنگ ابروی خود نباشید.
در دوران بهبودی ممکن است پوست شما خشک شده باشد و پوست های اطضافی به همراه رنگ های اضافی ریزش کنند و حالت شوره مانند داشته باشند، این علائم همگی نشان دهنده ی این است که پوست شما در حال بهبودی  می باشد.
سعی کنید تا قبل از بهبود ابروی خود مستقیما در معرض نور آفتاب قرار نگیرید زیرا اشعه ی آفتاب ممکن است ماندگاری کار شما را تحت تاثیر قرار دهد.
[تصویر:  fibrozabro.jpg]فیبروز ابرو
همان طور که گفتیم فیبرو ابرو یک مدل طبیعی را برای ابرو هایتان طراحی می کند و هزینه ی فیبروز ابرو بستگی به و تجربه ی کار آرایشگر دارد و از 550 تا 1500000 متغیر است ، فیبروز ابرو تا 6 ما به طور قطعی ماندگار است و بعد از انجام ترمیم می توانید ابرو های خود را از یک تا دو سال به تثبیت برسانید.
حتما برای انجام فیبروز به کلینیک و آرایشگاه هایی مراجعه کنید که از بهترین و استاندارد ترین مواد های روز دنیا استفاده می کنند و دارای بهترین وسائل و تجهیزات کار می باشند، حتما توجه داشته باشید قلم بلید ی که قرار با آن برای شما کار انجام دهند دارای تیغ های یک بار مصرف و استاندارد باشد که به پوست شما آسیبی وارد نکند و زیبایی ابروهایتان را تهدید نکند، زیرا همان طور که می دانید ابرو ها نقش مهمی بر زیبایی صورت شما خواهند داشت که با انجام میکروبلیدینگ ابرو میتوانید به بهترین خواسته خود برسید.
توی شهرهای بزرگ هر آرایشگری یه قیمتی برای میکروبلیدینگ ابرو میگه بسته به اینکه کجای شهر سالن داره، کاش یه تعرفه مشخص برای قیمت میکرو ابرو مشخص می شد تا مشتری ها خیال راحت تری داشته باشند.